{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.237 visninger | Oprettet:

Kabler til elspil? {{forumTopicSubject}}

Hvor tykke ska de være? Vil trække kabler oppe fra batteriet på bilen og så til et stik bagerst. Spillet sidder på en båd trailer der skal trække 1500 kg båd så derfor vil jeg bruge strømmen fra bilbatteriet. Hvor tykke skal de være? Vil de strømkabler man bruger til forstærkere kunne bruges? tænker på de bløde fintrådede? Hvor køber man dem billigst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kabler til elspil?
  • #1   25. okt 2009 kommer an på om det er 12 eller 24 volt .- hvor stor spillet´s motor er - afstand fra batteri til spil- osv osv - jo bedre data du giver jo bedre svar får du retur - mvh simon

• #2   25. okt 2009 Ja okay det er et 12v superwinch s5000 trækker 2250 kg og mener motoren er 1500w ... Det skal trækkes i en mellemstor 4x4 så et gæt vil være 4 m

• #3   25. okt 2009 oki . 1500w divideret med 14,4 volt giver godt og vel 100 ampere
    så skal alt gå rigtig til skal det være et halvtyk kabel bruges ca 25mm2
    - har lige bygget spil på min vinterbil det er et 9500 punds - altså ca 4 tons der har jeg trukket 35mm2 hvilket er for lidt hvis det skulle være lige efter bogen - men ret meget større er ikke nemt at trække rundt - har i overvejet et batteri på trailer og så "bare lade " via trailerstikket ?
    husk sikring smiley

• #4   25. okt 2009 Jo har overvejet det men skal alligevel have nyt batteri i bilen så kan ligeså godt trække der fra istedet for at købe et nyt til traileren og et nyt til bilen. Det er et 100 amp .. smiley Jeg regner med at trække det under tæppet i hver side.. Lidt buler på tæppet vil der blive men igen det er en 4x4 den er glad for buler allevegne

Kommentér på:
Kabler til elspil?

Annonce