{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.442 visninger | Oprettet:

holdbarhed af opel motor ? {{forumTopicSubject}}

jeg har kigget lidt på corsa og vectra men mange af dem har gået mange km har sågar set en der havde kørt en halv mio. km. kan opel holde til at køre mange km så jeg ikke behøver tænke over købet af en opel der har gået over 200 000 ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  holdbarhed af opel motor ?
  • #1   31. okt 2009 Synes tit de får børnesygdomme efter 200.000 km

• #2   31. okt 2009 ja ingen problemer der...

bare du er god ved motoren.. vedligeholdse

• #3   31. okt 2009 Jeg har haft en del som har kørt 350.000 og de har ingen problemer haft. En bil er altså ikk slidt op fordi den har kørt 200.000km

• #4   31. okt 2009 Jeg har selv en Opel Vectra C som køre som en drøm og jeg ved bare at sådan en bil som denne skal nok kunne holde flere hundrede tusinde km, selvom den jeg har kun har kørt 69.000 .. Jeg har også en Mitsubishi Carisma som har kørt 320.000 og selv den køre godt..

• #5   31. okt 2009 min mors vectra B 1,8 16v fra 1997 har kørt omkring 320.000 km og den kører og starter bare hver dag..
    men kommer jo selvfølgelig an på hvordan du kører og hvordan den er blevet kørt før hen

• #6   1. nov 2009 Det kommer jo helt an på den enkelte motor. Hvis den er passet og plejet, har fået service og er kørt pænt, så er 200.000 km nok ikke det store problem. Men hvis den er mis-ligholdt og har fået prygl, kan man nok godt forvente lidt problemer.

Generelt ser man rigtig mange Opel'er - især Vectra'er - som har været mange gange jorden rundt. Om det så bare er et tegn på, de generelt kan holde til det og er robuste, har jeg ikke rigtig den store viden om. Der er vidst nogle som er kendt for at holde til alt, og nogle som er kendt for at holde til intet.
    Min egen personlige opfattelse er, at Opel laver gode og robuste motorer, og det er så også en af grundene til jeg kører en Opel selv.

• #7   2. maj Jeg havde en Opel Astra 2005. Den kørte op imod 400.000 km. Uden de ville reparationer. Nu kører jeg i en Opel Astra 2006, som har kørt næsten 200.000 km. Spændende at se hvor langt den kan køre

Kommentér på:
holdbarhed af opel motor ?

Annonce