{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smart Car
  • #1   8. nov 2009 Synes de nye modeller er fine, kører også upåklageligt, optræk og alt der minder om kan man godt glemme, men den når da på mystisk vis op på de 170 alligevel før eller siden, og vel og mærke uden en masse vindstøj og den gynger heller ikke rundt på motorvejen eller sejler.

• #2   8. nov 2009 benzineren med turbo skulle holde af l*rt..

• #3   8. nov 2009 Har kun prøvet og kører med i en smart en gang.. Jeg kan sige hvis du kører længere ture, så er den rigtig ubehalig at sidde i og du kan mærke alle vejens ujævnheder.. Men kører ellers upåklageligt.. + billig vægt afgift, kommer over storebælt for motorcykelpris og billig vægtafgift. Så er den jo også super nem og parkere inde i byeren, hvis der er travelhed med mangle på p pladser. Hvis du bor i lejlighed eller en mindre andelsbolig så er det jo også et + at den ikke fylder så meget.

• #4   8. nov 2009 Robert A
    Ved du hvad problemet med den skulle være ?

UPS | Zentic |
    Hvad med de ældre ? altså 00 - 01

• #5   8. nov 2009 Ps er benzin jeg overvejer, da jeg ikke køre nok km til en diesel.

• #6   8. nov 2009 Den model der hedder 450 - altså frem til 2007/2008 hvor den så skiftede til model 451, har en svaghed ved benzinmoteren. Mener at have hørt, at det er topstykket den bliver gal med. Derimod skulle der ikke være noget galt med dieselmotoren - jeg har hørt om nogle der har kørt omkring 300.000 km.

Nu har jeg kørt 13.000 i min egen og jeg har ikke haft problemer med den - sådan alvorlige (har skiftet en udstødningsventil da den gamle var sodet til) ellers ikke noget.

Som jeg fortæller andre der spørger ind til hvordan det er at køre en Smart, så skal man ikke forvente køreegenskaber som ved en almindelig personbil. Det er jo en lille bil, og det er klart at den vil være mere vindfølsom og man fornemmer ujævnheder mere end ved en almindelig personbil - men når det så er sagt, så er de sjove at køre i (man bliver lidt afhængig af Smarteffekten). Der er altid et smil med på vejen når man møder andre bilister - og det har jeg det helt fint med.

/ Mikael

• #7   8. nov 2009 Takker for svaret.
    Men jeg har bare begrænset med km på arb, så ville en benzin bil ikke være at anbefale ?

• #8   8. nov 2009 Det er turboen den er gal med på 03 modellen i benzin

Kommentér på:
Smart Car

Annonce