{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Smart car diesel
  • #1   29. mar 2014 25 km

• #2   29. mar 2014 jeg vil hellere købe en ny bil eller tage bussen

• #3   29. mar 2014 De får problemer med aktuatoren til koblingen, selve koblingen, det "halvautomatiske" gear og turboen, alt sammen ting der er dyre at fixe, det er en møgspand for at sige det ligeud...

• #4   29. mar 2014 Det komme an på årgangen. hvis det er en 450'er så har de en del problemer med motorene men det vist mest som benzin.
    En 451 smart fra 08 og frem er blevet testet til at køre over 500.000km uden problemer. Men hvis det er prøv at ring til Søren fra Smartcars.dk han kan hjælpe dig med alt og han kender rigtig mange af bilerne og deres stand.
    Andre fordele er den er billig i alt, vægtafgift, forsikring, service. Hos smartcars.dk mener jeg man giver 1250kr for et stort service. Billig i dele samt man køre over storebælt til motorcykel takst fordi den er under 3 meter.
    Hvis der er mere så prøv evt også Smartklubdanmark.dk der er nogen der er klogere end mig smiley

• Tinna S
    Tinna S Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 32
    #5   29. mar 2014 Var for at få noget viden sådan lidt "ude fra".. Hvis folk har den på ren hobby basis, og hygger sig med den, så er den jo sikkert helt fint for dem, da det jo er deres interesse, og jeg ønsker heller ikke viden fra en som forhandler dem smiley

Jeg har brug for en bil, der kører ordentligt og godt. Har ikke brug for hverken en hurtig, sænket eller sjov bil. Den skal være praktisk, økonomisk og robust og køre os fra A til B.

Jeg tillader mig at lave en ny tråd med andre mærker vi har kigget på, så jeg kan få lidt viden om de forskellige bilers ry.

Mange tak for svar!

Kommentér på:
Smart car diesel

Annonce