{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor afviser folk?
  • #1   18. nov 2009 gg

  • #2   18. nov 2009 meget dårlige billeder.. I meget dårligt lys. Og hvorfor egentlig oprette sådan en spand? Forstår altså ik hvorfor folk vil vise sådan en frem...

  • #3   18. nov 2009 Kasper: OMG! Det er jo for at kunne kommentere osv.
    HAHAHAH! Siger manden med en gammel beat up golf 2 ! o m f g.. Nejnej smiley

    Billederne er sku da fine. Der står ikke noget om at billederne skal være taget med et godt kamera.
    Teksten er også fin.
    Læs nu hvad der står.
    Der står at bilen skal accepteres, medmindre bilen ikke er min, og retningsbestemmelserne ikke er overholdt, og det er de.



  • #4   18. nov 2009 Mikkl: Jeg tror bare ikke han tænker længere hehe.. Det kan man måske også se på hans gamle thansen bil, ved ikke om det hænger sammen? smiley

  • #5   18. nov 2009 Simon?? Hvad ved du om min golf 2? Prøv og se hvor meget rust du finder på den.. den har kørt med plombering på alle skruer de første 170.000km. Og ja jeg har brugt tid på at vaske og polere den, inden jeg fik en til at komme til aalborg og tage billeder med et spejlrefleks kamera, og rette i dem osv.. Jeg synes man bør gøre sig lidt umage hvis man vil have billeder ind...

    Jeg ved skam godt at alle folk's biler er velkomne.. Jeg forstår bare ikke hvorfor folk har så travlt med at oprette noget som ikke er værd at vise frem! Og især folk som tager 3 billeder og så skriver der kommer bedre billeder i morgen... Jamen så vent dog for fanden til i morgen med at smid den op... Der er sku nok skrammel herinde i forvejen..


  • #6   18. nov 2009 Mikkl: Nå, så må jeg jo fixe et digicam.

    Teksten kan jeg ikke gøre det store ved. Der er det der er?
    Jeg gider ikke at skrive at jeg har en ekstra kopholder. Who the fuck cares hehe.


  • #7   18. nov 2009 Kasper: Det har jeg ikke skrevet, og i stedet for, at det er mig der gør for lidt ud af det, så lader det til at det er dig selv der gør for meget ud af det.

    Jeg overholder retningslinjerne, og derfor skal den stemmes ind.


  • #8   18. nov 2009 Alle bilmærker er velkomne.. Det er også rart at kunne se forskellige modeller osv.. Forstår bare ikke hvorfor folk opretter noget som ikke er værd at se.. Man kan jo evt skrive om man har planer med bilen, eller om det er en vinter bil osv.. Og evt tilføje billeder af hvad man har af idéer..

    Jeg har også haft en Polo 1.0 hit som vinterbil da jeg kørte vr6, men gider da ik oprette den herinde, da den er 100% standard og ligner alle andre.. Så er der ingen mening i det efter min opfattelse..

    Men hver sin mening og hver sin smag heldigvis..


  • #9   18. nov 2009 Mikkl: Min profil skal ikke være interessant, den skal bare være der.

    Det er ikke en dansk stil det her.


  • #10   18. nov 2009 En god idé når man tager billeder er af få hele bilen med.. på flere af billederne mangler der enten forende eller bagende.
    Bare en idé..


  • #11   18. nov 2009 Har lige afvist din bil, men mere fordi du har sådan en opførsel, og den syntes jeg ikke vi har brug for flere af herinde...

  • #12   19. nov 2009 Simon R..

    Nu tror jeg ikke jeg nåede at se din bil.. Men det er brugerne selv der bestemmer om de vil afvise eller godkende.. Og hvis din Bil bliver afvist er BRUGERNE nok ikke tilfredse.. Glem Reglerne.. de er kun retningslinier, "Minimums-krav".. Det er ikke Reglerne der stemmer dig ind..

    Og det hjælper ikke noget at begynde og sidde her i Forum og pive over det.. Tværtimod..


  • #13   19. nov 2009 Jonas. Læs nu hvad der står. Det er en REGEL, at hvis bilerne er folks egne, og retningslinjerne er overholdt, må man ikke give afvise points.

    Kasper: Der gør jeg så.

    Dan. Jeg ved ikke hvad du snakker om.
    Desuden skal du lave en udstemme på min, hvis du synes at min opførsel er dårlig.
    Det er har intet med min bil at gøre, så det er jo sådan set dig der har brudt reglerne.


  • #14   19. nov 2009 Simon stik dine regler op, og læs hvad du selv skrev længere oppe, og med den holdning og opførsel behøver vi ikke dine grimme udtalelser...
    Og ja vi udstemmer alt hvad der skal på et galleri, hvis ejeren ikke engang gidder at interesere sig for det.
    Og nej har ikke brug for dine kommentaere til andres biler, det er jo ikke en REGEL for at du kan få din bil ind....


  • #15   19. nov 2009 Skal DU fortælle mig hvad jeg skal stemme???

    Nej det tror jeg heller ikke..

    Jeg prøver og hjælpe dig, så du kan komme ind..
    Men bare bliv ved med at prøv med en dårlig profil..
    Til sidst finder du nok ud af at du sku ha lyttet alligevel.. Eller boykotter Bilgalleri.. Hvad ved jeg..

    Og jeg er faktisk også pisse ligeglad..


  • #16   19. nov 2009 Simon R

    i stedet for at side og tude over din profil der sutter røv
    så fin noget info om din bil og kom det i teksten
    det er fandme ikke så svært
    Bilmodel.dk

    og det er jo et galleri så billederne skal værre gode og der skal værre 10
    og om du skal ind eller ej er sådan set noget du selv bestemmer

    du skal bare gøre noget ud af det


  • #17   19. nov 2009 Jonas. Nej, men det skal bilgalleri. De bestemmer hvad du skal stemme, hvis du skal stemme, ellers, hold dig væk?

    Dan: Det rager da ikke jer om jeg interessere mig for min bil. JEg skal bare have den ind, fordi det giver visse fordele.

    Dårlig opførsel/grimme udtalelser = "Du har jo ret" ?

    Løve: Ja, men jeg tænker bare. Hvem gider at læse om en eller anden rusten standard bil? Hvis man vil have info om en bilmodel, kan man jo gå ind på bilmodel.dk som du selv lige foreslog.

    At skrive DOHC MPI er jo bare fyld, og tekniske specifikationer kan man finde masser af på nettet.

    Jeg synes heller ikke i skriver i jeres profil, hvor lang jeres kilerem er, eller hvor mange liter kølervæske der kan være i jeres kølersystem. Hvorfor gør i ikke det? - Fordi det er irrelevant, medmindre det er noget der er blevet modificeret.


  • #18   19. nov 2009 Nej hvor er du blank og høre på..
    Fejler du et eller andet??
    Blev du tabt som barn? Damp? Autist?

    Fatter du ikk at det er BRUGERNE som bestemmer hvilke biler de vil have ind?
    Som nævnt tidligere er Reglerne MINIMUNSKRAV, før at brugerne vil lukke dig ind. Hvis du lavede en profil som min ville du komme ind uden 1 eneste afvise point..

    Hvis ikke du er klar over det, så er mange af brugerne bil-nørder some r VILDE med Specs. Så jo fler specs du kan fyre af, jo bedre.. Og NEJ vi gider ikke sidde og lede nettet tyndt for at finde oplysninger om din bil, de skal være tilgængelige på din profil..

    Men du fatter åbenbart intet, og VIL ikke lytte.. Så er det sku os din egen skyld at du hele tiden bliver afvist..

    Hvad er det egentlig for en Bil??


  • #19   19. nov 2009 Jeg synes altså bare vi skal kramme hinanden og være gode venner.

  • #20   19. nov 2009 Alle kan få deres bil ind - Men det kræver at man tager ordenlige billeder og i det hele taget interesserer sig for det - Hvis opretteren ikke gider bruge tiden hvorfor skulle vi andre så: Så tag dig sammen - Alt den tid du har brugt på at jamre herinde kunne du have brugt på at lave en ordenlig profil. Gider du ikke det ligger du som du har redt IMO...

  • #21   19. nov 2009 Som du selv skriver "Løve: Ja, men jeg tænker bare. Hvem gider at læse om en eller anden rusten standard bil?"

    Så lad dog være med at oprette lortet?
    Hvis man ikke gider læse om den, så gider man nok heller ikke se billederne...


  • #22   20. nov 2009 Jonas: Igen en der ikke kan læse? "Alle biler er _velkomne_, blot de er brugernes egne. Afvis _KUN_ hvis de generelle betingelser _ikke_ er overholdt." Man skal have urimelig meget mere end damp, for ikke at kunne forstå hvad der står der.

    Din profil, er jo så netop skod, fordi der f.eks. ikke står længden på din kælerem, det er sku da et must! Det ved alle da.

    Jeg gider ikke sidde og kopiere en hel workshop manual ind i bilgalleri for at du kan have noget at onnanere til smiley

    Mikkl: DET er en god grund til at min bil bliver afvist!

    Jakob: Nej, jeg har ikke tid, jeg laver tit andre ting når der er lyst. Det bliver jo hurtigt mørkt.

    Kasper: Argh. Læs nu hvad jeg skriver! LÆS "JEg skal bare have den ind, fordi det giver visse fordele."

    Mht. dårlig opførsel, kan jeg nævne flere personer herinde, endda folk som ligefrem bruger skældsord. *host*dobbeltmoralsk*host* ?


  • #23   20. nov 2009 man afviser fordi det sjovt (:

  • #24   20. nov 2009 Ketil. Hvilken attitude?

    Mikkl: Yes.

    Mikkel: Tænkte det nok.


Kommentér på:
Hvorfor afviser folk?

Annonce