{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.673 visninger | Oprettet:

KØB AF BMW E46, KUNNE GODT BRUGE HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Hej,
Går med tankerne om at købe en Bmw E46 - 320i - 325i eller 328i , men da jeg ingen erfaring med Bmw ville jeg lige høre jer??
Hvad for en af de 3 er bedst ??
Og hva skal man kigge efter på sådan en,
Fejl og mangler
Alt hvad der nu kunne være galt med sådan en. ??

Har kigger på en 320 fra 2000 der har gået 150.000km med service bog (150Hk) men er den for død når den ikke har mere ??

Og en 328 fra 99 der har gået 185.000km, dog er der er ikke service bog på den, men forhandlen siger den er tip top og bare køre og lyder som den skal,? og har fået de service den skal have,men bar ingen bog ??

Håber i kan hjælpe mig.

Forhåbeligt snart en glad bmw ejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  KØB AF BMW E46, KUNNE GODT BRUGE HJÆLP
  • #1   28. nov 2009 der er ikke så meget med sådan en dejlig 6 benet,lyt til bagtøj om det knurrer,ellers generel stand,min er en 323 og kører dejlig

• #2   28. nov 2009 bagfjedre, rust, ingen udstyr og pas på misvedligeholdte eksemplarer (sådanne biler skal helt havde servicebogen iorden), ellers er det en dejlig bil

• #3   28. nov 2009 så i mener altså der skal være servicebog på sådan en ??

• #4   28. nov 2009 Find dig dog en rigtig bil i stedet for det der...

• #5   28. nov 2009 du kan altid køre ind på et bmw værksted, så kan de tjekke om bilen har fået alle service osv. du behøver kun at vise dem nøglen..

Men det kræver naturligvis at du har et bmw værksted i nærheden af sælger ;O)

Eneste typiske fejl på e46 er rust i bagklappen (ved plastik listen), selvfølgelig kan der være andre fejl som følge af hård kørsel på bagtøj etc..

hvis du vil have en række 6ér , så nap mininum en 323i (da en 320i er ret død og momentsvag),

Tjek lige forsikringen inden du køber ;O)

• #6   28. nov 2009 Kig i tyskland, og find en med lavt km-tal og massere af udstyr - så får du mere bil for pengene, og har den lavt km-tal, så er der større chance for at undgå at den er slidt forkert på et givent tidspunkt. Generelt er danskere nogle svin med deres biler, hvor imod tyskerne passer bedre på dem.

Venligst,

Ebbe

• #7   28. nov 2009 ville klart finde en fin fra DK,tyskerne er ligeglade med deres biler

• #8   28. nov 2009 K G hvad mener du ??????????????
    pas på med de billige i tyskland de kan nemt være meget forkneppet,
    tror nok danskerne passer bedre på bilerne , da de koster det 3 -4 dobbelte..
    men en e46 tar du ikke fejl af :o)

• #9   28. nov 2009 Er glad for der er så mange der gider svare smiley

Men hva siger i til en 328i uden service bog der har kørt 185. årg 99

• #10   28. nov 2009 hmm,ville da finde en med bog,du skal måske også af med den engang

• #11   28. nov 2009 du skal da minium have en 328i de andre er meget døde..

K G lol

• #12   28. nov 2009 Giver dig fuldstændig ret Ebbe. Køb i Tyskland. Du får så meget mere end i DK. Det er min nummer 2 BMW fra tyskland. Jeg køber ALDRIG en dansk bil.

• #13   28. nov 2009 du får da ikke en skid mere i tyskland end i dk, desuden kan du ikke tjekke en E46 service historie på nøglen.

de fleste e46´ere i dk, er i fin stand, og har de rust, kan du tydeligt set det udvendigt tvivlsomt de har det under bund og andre steder.

• #14   28. nov 2009 Nej køb ik i tyskland stort land mange km, de fusker med KM,Find en i CH

• #15   28. nov 2009 og helt seriøst hvad skal man med en servicebog på en bil, der er snart 10 år gammel, og har kørt 200.000 forvernter du at forsætte med at overholde aut. bmw service på bilen, så ok - men du får ikke mere for den af den grund hvis du sælger når den har kørt 300-400.000 km

så hvis den er pæn, velholdt, mv. er det da bare at springe på.. og glemme alt om service.

jeg er selv ved bla. bmw, .. og kan da selv servicere min bil, yderst sjælden jeg har stemplet mine servicebøger... gider ikke.

• #16   28. nov 2009 og en anden ting, 323-328i, er jo modellerne fra 98-2001 ca.. derefter kommer 325i, den ligger i en lidt anden kurs end de andre, da den er nyere... og med ny model motor + dobbelt vanos, ville vælge sådan en frem for en 28´er hvis det var mig.

• #17   28. nov 2009 Du får da så meget mere i Tyskland B4NDIT | ™ | Hvis du holder dig til en som er mere end 8 år gammel skal du ikke betale afgift af udstyr. Rust er der som sagt heller ikke noget af (Godt stykke nede i tyskland). Udvalgtet er meget større i Tyskland. Så hvad skal man med en dansk bil???

• #18   28. nov 2009 B4NDIT | ™ |
    jeg vil sige det samme her..det bandit siger passer....

men tjek bagtøjet gear kasse det er nok det vigtigste ....det koster at lave bagtøjet..køre den evt til FDM får den tjekket før du køber

• #19   28. nov 2009 så vil jeg nok vælge 328 den køre rigtig godt

• #20   28. nov 2009 Nu er det mere med hensyn til om man ved den har fået de service som den skal have, betyder ikke noget om det er hos bmw, bar det man kan se den har fået service ??

• #21   7. jan 2010 Helt enig, køber ikke en bil til 150.000kr og derover uden fuld service om den så har gået 35000 eller 350000, ingen siger det behøver være hos aut. bmw.
    Men dokumentation på tingene er iorden er uden tvivl lig med merværdi, det burde i seriøst ikke diskutere.
    At der så hvad det her angår også er brodne kar som snyder med stempler osv, det er kun lave en stikprøve af de enkelte firmaer som har serviceret indenfor de sidste 5 år og ringe til firmaet og be om faktura.

Kommentér på:
KØB AF BMW E46, KUNNE GODT BRUGE HJÆLP

Annonce