{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang start af golf 2 diesel
  • #1   6. dec 2009 og du har tjekket batteriet?

• #2   6. dec 2009 tjekket batteriet?? batteriet er kørt dødt nu men er først gået dødt efter. virkede fint da den ikke kunne starte og motor kører fint rundt..

• #3   6. dec 2009 Når du siger at din binl ikke kan starte, så skulle du måske oplyse hvordan du mener den ikke kan starte. Er den bare helt død, kan du tørne motoren, er der strøm på batteriet.

Når du siger at du har kørt den flad for strøm nu så gætter jeg på den ikke har forvarmet motoren inden du skulle starte den, for uden forvarme så starter en Diesel motor ikke bare lige.

Lad dit batteri op igen.
    Kontroller om der er strøm til dine gløderør når du sætter tænding på og den gule lampe lyser.

• #4   6. dec 2009 det ikke min bil, men en jeg måske skal købe af en kammerat.. den har ik haft kørt siden den blev sat den aften, så batteriet har nok tappet sig selv. skal over og se på den igen om lidt. Men motor kører fint tror ikke den får diesel.

• Tomi -
    Tomi - Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 62
    #5   6. dec 2009 tjek sikringen til gløderør kabel ud i motorrum. der sidder såden noget aluminium ting mellem kalet.

Kommentér på:
ang start af golf 2 diesel

Annonce