{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Ang start af bil {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen jeg har et lille problem min kammerat har en kadett fra 89 med en 2,0 i 8v med 130 hk og den starter ikke så godt om morgen eller hvis den har stået stille i et stykke tid, starteren kan godt gå noget tungt men har tændspoilen også noget at sige ved det eller skal man bare skifte starteren som det første håber på hjælp. med venlig hilsen dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang start af bil
  • #1   29. mar 2005 Det lyder mest som et batteri, der er ved at være dødt.
    To ting skal fundamentalt være på plads for at sikre start, strøm/gnist i rørene og benzin i kammeret. Ergo hvis den går meget trægt, især efter en stillestående periode lyder det til at strømmen er minimal og at batteriet er slidt....når man kører i den har den jo ladet på batt og har derved lidt mere strøm at give af.....tjeck batt efter eller skift til et andet og se om det hjælper...

/A

• #2   29. mar 2005 starter den nemt eller skal han køre lang tid med starteren..?

• #3   29. mar 2005 og hugger den når den skal trække i de lave omdrejninger..?

• #4   29. mar 2005 Hej igen bilen kører perfekt og der skal køres omkring 3-5 sek vil gætte på på starteren hvis den har stået lidt men under et sek når den har været ude og kører, men nu vil jeg lige prøve at checke batt. og se om det er det men jeg tror nu nok at det et han købte sidste vinter men det er vejr at prøve...

• #5   29. mar 2005 d kan os være tændninge... d var d på min... edn gjorde d samme... prøv at skift tændingssystemet... d koster omkring 300 kr for d hele, så d r jo ikk d store... et forsøg værd..!!

• #6   29. mar 2005 Jeg takker for svarne og håber jeg kan hjælpe en anden gang hilsen dennis

Kommentér på:
Ang start af bil

Annonce