{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Lave rust? Første gang. {{forumTopicSubject}}

Hey.
Skal snart til at lege rust i en gammel bil, for første gang.
Det skal bare laves, så den kan synes og køre i 2 år.
Der er et rusthul i bunden, i passager siden, havde tænkt mig, at skære et stykke jern ud, og skære bunden ud, og så bare svejse den nye plade fast, med en CO2.
Er det godt nok til syn, eller skal det laves bedre? Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lave rust? Første gang.
  • #1   6. dec 2009 Altså jeg ville false og lokke det og til sidst seale det så det var i orden så den måske kunne køre 4 år i stedet for 2 smiley

Og så husk at fjern gulvtæppet hvor du svejser der går hurtigt ild i det lort

• #2   6. dec 2009 Der er vist ik mere end 1 år tilbage i bilen:)

Hvordan tjekker jeg Chassiset?
    Har været ved at banke på det, med en hammer, og der var kun lidt overfaldisk rust.
    Dog kunne jeg høre, at det lød "anderledes" et sted, har det betydning ved syn?

• #3   6. dec 2009 Prøv at bank med den lidt spidse ende og se om den går igennem der hvis det er du banker en lille smule hårdere. Selvfølgelig skal du ikke tæve bilen, men bare for at være sikker. Men det er prævis som du er inde på. Der må ingen rust huller være ved syn smiley

• #4   6. dec 2009 Bankede med den runde ende på hammeren, og rimelig hårdt, var alt hvad han lige havde. Men den gik ikk igennem, kunne bare høre det lød anderledes, så frygter lidt, at den er ved at ruste indefra.

• #5   6. dec 2009 Så sats på det ikke er noget. Så kan du jo altid omsyne den for et minimalt beløb smiley husk at tjek lys og stille lygter smiley det er sådan nogle ting man altid glemmer smiley

Kommentér på:
Lave rust? Første gang.

Annonce