{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.795 visninger | Oprettet:

Politiets Køretøjer - Nummerplader? {{forumTopicSubject}}

Ja.
Nogle som har set en politipatrulje enten civil eller med "POLITI" på siden af med de nye nummerplader UDEN "DK"???

Så nemlig en den anden dag som kunne ligne en civil vogn fra politiet men ja stoppede den jo så ikke men den havde de nye plader og igen UDEN "DK"....

Men hvad siger i - har i set nogle af deres biler med de nye nummerplader / Mon de kan finde på og sætte de nye nummerplader på deres feks mondeo´er

Mener det noget med de ka finde på og skifte nummerplade så dem som har spottet dem pludselig bliver i tvivl fordi det ikke er samme nummerplade...

Men hvad tror i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiets Køretøjer - Nummerplader?
  • #1   14. dec 2009 Nej men for ca 14 dage siden var jeg på mc donalds mener det var ved rødekro "ja den første mc d. man kommer til på motorvejen efter en tysklands tur :-)"nå men på deres pakerings plads holdt der ca 30 stk tyske politi biler (mini busser) med grøn stribe og POLIZEI på siden,men DANSK IND REG. Og alle uden det lille blå flag..... ?!?!?!

• #2   14. dec 2009 Riskoger: Gad vide om det har noget med et lille arrangement i København at gøre?

Tænk hvis det havde, novra!

• #3   14. dec 2009 det var ikke point , de hentyder til at regeringen ikke indregisterer deres køretøjer med EU plader

• #4   14. dec 2009 • NegerKim •
    Jo mon ik det har noget med det at gøre,men nok rigtigt nemt for staten at "købe tyske politi biler" ind reg. dem og om 14 dage sælge dem igen...

Rart at vide hvad ens skatte kroner går til..................

• #5   14. dec 2009 hmm ved sgu ik om de ændre dem.. medmindre de kan bare skifte dem uden noget bøvl så ku jeg ik se hvorfor de IKKE skulle gøre det..

men jeg ved da at alle politibiler/civil biler ikke har reklame på deres nummerplade ramme - sådan kan man spotte en civil..

self er der mange der også køre uden reklame . men det er stadig en god regel lig at huske når man lige køre hurtigt og så spotter det.. hehe

• #6   14. dec 2009 Læste lige i det nye Motor igår, at samtlige VIP biler der bliver indhentet fra udlandet får danske nummerplader startende med FZ 45 100 imens de kører her i landet, for at understrege at det er et dansk initiativ. Dog var der ikke EU flag på nummerpladen på det billede de viste.

Bare en orientering :o)

• #7   14. dec 2009 Mads P

Iflg. mine billeder er det FZ 37 1.. smiley

• #8   14. dec 2009 De tyske biler var udlånt af tysk politi til denne begivenhed, hvorfor skal du få det til at lyde som om regeringen fusker når du intet aner om det du skriver om?

• #9   14. dec 2009 René: Lige præcis.

Men det er et generelt problem på internettet desværre smiley

• #10   14. dec 2009 René H J
    Har aldrig skrevet at jeg ved alt....så det..
    Men at se tyske biler dansk ind reg. sætter jo lidt tanker igang.
    Og med hånden på hjertet er det for regeringen jo nok meget nemmere at "låne" biler i udlandet,smide danske plader på,og efter endt brug,levere dem tilbage igen,end hvis det er os (alm) mennesker...

Har lagt et enkelt billede ind på min profil.

• #11   14. dec 2009 Riskoger: Politiet betaler ikke afgift af deres biler i forvejen, så hvad er problemet?!

Det lugter lidt af, at man har ondt i røven...ikke sandt?

• #12   14. dec 2009 GAZO #

Sorry for at fylde dit indlæg med en masse andet end det du efterlyste,men der der dog een lille fælles nævner vedr. politibiler uden det lille blå flag...

Fortsat God dag.

• #13   14. dec 2009 Riskoger: bilerne er jo kun lånt på grund af klima mødet i kbh og fordi DK ikke har nok biler til rådighed, der er danske plader på fordi andre landes politi ikke må operere inden for de danske grænser. det gælder både svenske og tyske biler....

• #14   14. dec 2009 Politiet har lånt x antal biler hos tyskerne i klimatopmøde perioden.
    Desuden betaler politiet og staten ikke afgift af firmabilerne.
    Og jeg mener landbetjentens grand vitara her er med de nye plader. Men jeg er ikke sikker. Men jeg er ret sikker på at de ikke skifter de gamle plader ud med nye. Det vil jo koste en mindre formue i nye plader. Med mindre de har brug for at skifte ID på bilen.

• #15   14. dec 2009 De kører i tyske vogne herinde pga COP15 mødet....

• #16   30. apr 2010 Man kan selv have plader uden det blå DK i siden. Har fornylig været på motorkontoret. Spekulerer i at tage pladerne af mit sommerlegetøj.
    På ansøgningen vedr plader, kan man sætte kryds om man vil have med eller uden DK...

Kommentér på:
Politiets Køretøjer - Nummerplader?

Annonce