{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

dug i peugeot 207 {{forumTopicSubject}}

sagen drejer sig om mine forældres peugeot 207 sw.. nu når det er koldt i disse tider så dugger ruderne afsindig meget når der sidder personer i den, selvom der er sat blæser på til ruderne så skal den virkelig have fuld power før ruderne stopper med at dugge.. har aldrig set det i andre biler så slemt.. andre der har nogle erfaringer eller noget på det område?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dug i peugeot 207
  • #1   26. dec 2009 Tager den luften udefra, eller recirkulerer den?

• #2   26. dec 2009 Tænde AC plejer også at hjælpe hvis det er...

• #3   26. dec 2009 Køb noget ruderens som gør det sværere for en rude at dugge.
    Luk de midterste blæsere(hvis det muligt)
    Så lader du ellers den i højre og venstre side køre, mens at din blæsersystem er slået på til ruderne. Husk at vende dine blæsere imod ruderne - altså den der sidder til højre og venstre, det burde give en bedre cirkulation i bilen.

• #4   26. dec 2009 har prøvet at tænde for AC.. for det har virket i de andre biler vi har haft, det virker da også en smule i den her meen den har sku godt nok svært ved at kunne af dugge ruderne.. Tror sku familien har nogle meget varme hjerter.. Griner
    Uhh må lige være dig svar skyldig Max, men sys dog vi har prøvet alting snart.. først når vi kommer op på 3-4 i blæs ud af 4 så kan den klare ruderne men ligeså snart vi skruer ned under køreturen så vi ikke får hedeslag så er den gal igen.. sys bare det er være med denne bil end andre

• #5   26. dec 2009 ja okey Johny, vil jeg lige prøve næste gang jeg er i bilen.. blæserne står ellers fint ud mod sidevinduerne.. tja min forældre er jo ikke ligefrem så tekniske så har prøvet lidt forskelligt nu, men vil efterprøve dit råd.. tak for det

Kommentér på:
dug i peugeot 207

Annonce