Værd at vide om hilux?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa!
Overvejer at anskaffe mig en gammel hilux, fra starten/midten af 90'erne...... Men er lidt i tvivl om de forskellige modeller, hvilke har permanent 4x4? Og er der en model der må trække 3500 kg på krogen?
Og så noget helt andet:
Har tænkt mig at købe et spil til svinet, og går stærkt ud fra at sådan et normalt bare bliver boltet fast med kæmpe-bolte..... Men jeg tænker så lige at det ville være utroligt ærgeligt at få stjålet et spil til mange tusind kroner.... Så kan man fx få sådan nogle knæk-bolte som normalt bruges til tændingslåse, de skal nok bare være en del større? eller findes der bedre måder at sikrer herlighederne??
på forhånd tak!
jul 2006
Følger: 22 Følgere: 20 Biler: 1 Emner: 197 Svar: 3.267
tænker du her på permanent 4x4, eller tænker du på montering af spil??
sep 2005
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 7 Emner: 195 Svar: 1.768
en hilux er et redskab mere end det er en bil.. utrolig slidstærk som bla kan ses i top gear.
jeg mener bestemtat de har en høj og lav gearkasse samt enten elektronisk eller manuelt koble funktion mht at slå forhjulene til.
ang dit spil er det bedste at få det monteret på rammen. og ang tyveri sikring er der mange muligheder. bla at svejsemøtrikken efter mont. dog er det så træls hvis du skal have det af igen.. ellers hvis det bliver monteret med store bolte kunne man jo bore et hul i enden og sætte et par hængelåse på. men ellers tror jeg bare de fleste bruger rigeligt med låsemøtrikker..
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
det havde jeg gjort..
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.808
Der er ingen af dem der har permanemt 4wd. Mht spil så er et spil ikke vanvittig dyrt hvis man søger lidt rundt. Og løsningen med knækbolte er ikke at anbefale. Spillet trækker jo med mange tons.
HILUX er en fantastisk arbejdshest, som er med både høj og lav 4wd. og ægte reduktions gear.
aug 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 6 Emner: 197 Svar: 3.692
Værd at vide om hilux??