{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Værd at vide om hilux?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Overvejer at anskaffe mig en gammel hilux, fra starten/midten af 90'erne...... Men er lidt i tvivl om de forskellige modeller, hvilke har permanent 4x4? Og er der en model der må trække 3500 kg på krogen?

Og så noget helt andet:
Har tænkt mig at købe et spil til svinet, og går stærkt ud fra at sådan et normalt bare bliver boltet fast med kæmpe-bolte..... Men jeg tænker så lige at det ville være utroligt ærgeligt at få stjålet et spil til mange tusind kroner.... Så kan man fx få sådan nogle knæk-bolte som normalt bruges til tændingslåse, de skal nok bare være en del større? eller findes der bedre måder at sikrer herlighederne??

på forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værd at vide om hilux??
  • #1   8. jan 2010 Pis aldrig imod vinden

tænker du her på permanent 4x4, eller tænker du på montering af spil??

• #2   8. jan 2010 umiddelbart tror jeg ikke de ældre kører med permanent 4wd.
    en hilux er et redskab mere end det er en bil.. utrolig slidstærk som bla kan ses i top gear.
    jeg mener bestemtat de har en høj og lav gearkasse samt enten elektronisk eller manuelt koble funktion mht at slå forhjulene til.

ang dit spil er det bedste at få det monteret på rammen. og ang tyveri sikring er der mange muligheder. bla at svejsemøtrikken efter mont. dog er det så træls hvis du skal have det af igen.. ellers hvis det bliver monteret med store bolte kunne man jo bore et hul i enden og sætte et par hængelåse på. men ellers tror jeg bare de fleste bruger rigeligt med låsemøtrikker..

• #3   8. jan 2010 svejs et eller andet bag på boltene til spillet... sådan så de ikk ka skrues af men skæres af...

det havde jeg gjort..

• #4   8. jan 2010 Hvis der er noget du vil vide om Hilux fra midt 90erne så skriv PM.
    Der er ingen af dem der har permanemt 4wd. Mht spil så er et spil ikke vanvittig dyrt hvis man søger lidt rundt. Og løsningen med knækbolte er ikke at anbefale. Spillet trækker jo med mange tons.

HILUX er en fantastisk arbejdshest, som er med både høj og lav 4wd. og ægte reduktions gear.

• #5   8. jan 2010 Har aldrig set de gamle med permanent 4wd - de har H4/L4 og spær på langs som en rigtig 4x4, eneste jeg kan komme i tanke om er 2. gen Pajero som har H4/L4 og H4 uden spær på langs til asfalt smiley

Kommentér på:
Værd at vide om hilux??

Annonce