{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Krav på låne bil
  • #1   13. jan 2010 Min kammerat her lige fået stjålet sin bil. Han har også noget der hedder bilsavn i sin forsikring. Da han sagde til forsikringen at han skulle have en bil, sagde de at det ikke var deres problem. Men at han kunne få et beløb om dagen til at leje bil for, og så kunne han komme med regningen bagefter og få pengene refunderet. Tror det var 500-600 om dagen.
    Han måtte ud og leje bil selv, og lægge ud for det.

• #2   13. jan 2010 - Supra Sælges -
    Hvad med at foreslå, Politi, brandvæsen, militæret eller måske HA.

Hvis værkstedet ikke har flere lånebiler, ja så henvender du dig til din forsikring. Det er jo dem du har indgået aftalen med.

• #3   13. jan 2010 og forsikringen er generelt nærige hvad angår en lånebil, det har jeg været ud for 2-3 gange.

• #4   13. jan 2010 4x4 Turbo: Ikke så morgensur smiley Et forum er jo til at stille spørgsmål i, og overskriften passer jo til emnet, så du vælger selv om du vil læse videre.

• #5   13. jan 2010 Der er måske forskel på forhandlere, men hos min, der lejer de biler ved et udlejningsfirma, hvis behovet overstiger de biler de allerede selv har. (BMW i Odense)

• #6   13. jan 2010 Som regel når din bil er total skadet, har du ikk krav på en lånebil!!

• #7   13. jan 2010 Som Brian A skriver , ved totalskade har du ikke krav på lånebil, men først fra det tidspunkt den er opgjort og erklæret totalskadet, så indtil da , må de da bare leje sig frem når de er fordelsværksted med lånebil......

• #8   13. jan 2010 99 ud af 100 danske forsikringsselskaber giver ikke lovning på gratis lånebil - så er da lidt nysgerrig efter at høre hvem du har?

at værkstederne anser det som service at tilbyde en lånebil, er noget helt andet... heldigvis da...

Ring til dit forsikringsselskab og spørg om det er OK du henter en bil hos euro-car mv. Sørg for at DE kontakter eurocar og aftaler hvilken du kan få... Husk at spørge til din egen selvrisiko i forbindelse med skade på den lånte bil, samt antal kørte km.

Jeg ved at i TYSKLAND der SKAL man have en lånebil til rådhed gratis på skadesforvolderens regning mens ens egen er på værksted i forbindelse med skade.. man får også et kontakt beløb for hver dag uden egen bil... MEN - det er altså KUN i TYSKLAND den går!! Køre en tysk bil galt i DK skal skaden gøres op efter DANSKE regler... kører en dansker galt i tyskland er det TYSKE regler der gælder..

• #9   13. jan 2010 Da jeg havde Alka, fik man ved skade stillet låbebil til rådighed hvis man benyttede et af deres fordelsværksteder, men som skrevet, når først bilen er erklæret totalskadet, har man ikke krav på en lånebil mere, så skal forsikringen bare skynde sig at udbetale....

• #10   13. jan 2010 I mine papirer, står der fri lånebil i skadesperioder..

Så du ringer til værkstedet og hører om de kan skaffe en, ellers ringer du til forsikringen..

• #11   13. jan 2010 jeg har FDM-forsikring og de tilbyder da lånebil. Så der må jo trods alt være nogen selskaber der gør det smiley

Måtte undvære bilen i 6 uger og den første uge havde de heller ingen lånebil på værkstedet, så jeg lånte en af deres egne firmavogne..et stort skrummel af en varevogn.
    Derefter havde de stadig ingen lånebiler, men de skulle selv bruge varevognen, så istedet fik jeg en ny, brugt bil de havde med plader på, der var til salg.

Så selvfølgelig kan værkstedet skaffe en lånebil..det er ren og skær dovenskab hvis de påstår de ikke kan.

Kommentér på:
Krav på låne bil

Annonce