{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.232 visninger | Oprettet:

Forsikring ved Gf. Meget billigt? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Er der nogen der er forsikret hos Gf, syntes at det virker meget billigt.
Lidt over 5000 for en e36 325 i for en 21 årig mand.
Det er selvfølgelig ren ansvarsforsikring.
Prisen er nogenlunde den samme for en vr6, audi a6 2.6

Passer det virkelig at det ikke koster mere, oplysningerne er fundet på deres hjemmeside.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forsikring ved Gf. Meget billigt?
  • #1   19. jan 2010 De er billigere end andre, lad mig sige det sådan(Min erfaring)

• #2   19. jan 2010 gav 12k i kasko på silviaen, og ved trekroner 8200... Så det er bare med at ringe rundt.. Men ja, GF er da udentvivl et af de billigere selskaber.

• #3   19. jan 2010 Den pris du ser er nok med overskudsdeling. Dvs det er ikke det du skal betale, men når de sender penge ud en gang om året er det ca det du giver, har selv GF og det var også det billigste jeg kunne finde.

• #4   19. jan 2010 De ville ha' 36,000 kr. for min gti 8v.
    Er 20 år, så tvivler !

• #5   19. jan 2010 Ansvar!

• #6   19. jan 2010 Jakob J
    De forsikrer slet ikke, hvis ikke du har haft bil i 3 år ELLER er over 25.

• #7   19. jan 2010 Hm' mærkeligt da manden er 21 ??

• #8   19. jan 2010 Jae ok. min fejl !
    8D

• #9   19. jan 2010 ^^

• #10   19. jan 2010 det der har jo ingen hold lars et forsikringsselskab må ikke afvise dig som kunde med en almindelig bil altså ikke classic og veteran

• #11   19. jan 2010 det der har jo ingen hold lars et forsikringsselskab må ikke afvise dig som kunde med en almindelig bil altså ikke classic og veteran

• #12   19. jan 2010 Sådan har det altid været ved GF så vidt jeg ved.

• #13   19. jan 2010 Altså hvad Bil angår.

• #14   19. jan 2010 GF er meget billige, især hvis man har sine andre forsikringer hos dem også

• #15   19. jan 2010 jesper N
    Jeg sparede over 2000kr på min bil forsikring hos dem ved at oprette en 4. forsikring hos dem, så jeg kunne nøjes med at oprette en autoulykke forsikring som koster 300kr om året og derved spare over 2000kr hehe

• #16   19. jan 2010 Rasmus A

Den virkelige verden er da anderledes...og en afvisning er det jo heller ikke, men at de kun kan tilbyde dig en forsikring til 35.000 kr. pr. år, for en alm. ansvar på en std. bil er jo ligesom en "skjult" afvisning, så selvfølgelig kan de det...
    Forsikringsselskaber er nogle svinepelse......

Og laver du skader i bla. GF så bliver du skam også trinsat efter det på et tidspunkt, da GF jo står for Gensidig Forsikring, og der er man pga. den billige pris, og derfor sorterer de deres kunder fra, hvis de har haft mange skader, eller ikke er gamle nok, og ikke mindst muskelbiler til yngre mennesker...
    Så jo det gør de skam....;-))

• #17   19. jan 2010 De er billige, men deres produkter er også derefter... Sagt på en anden måde, du får hva du betaler for når det er så billigt......

• #18   19. jan 2010 Lars N
    du skrev at man skal have haft bil i 3 år eller ikke over 25 år
    Det vil sige at kunder fra 25 og op blir afvist???

• #19   19. jan 2010 Vi har alle vores forsikringer ved GF 2xbil + hus + indbo + 3x fritid ingen har til dato kunne hamle op med bedre dækning og pris...Giver små 5000kr for optimeret A4 Avant Quattro fuld kasko med træk og fast pris (stiger ikke ved skader) er godt nok super elite billist. Og har de sidste mange år fået mellem 15% & 20% retur Vores Seat 1,8 er endnu billigere ca 800KR

• #20   19. jan 2010 GF er billigt. Men man skal lige være lidt opmærksom på hvad der står i betingelserne. Jeg havde en Skoda Favorit som vinterbil og fik derfor også Dansk Autohjælp igennem GF. Mener det så kostede ca. 300 kr årligt. Havde bare ikke lige læst med småt at man så kun har 2 hentninger om året så efter tredje hentning dumpede der en regning ind på 500kr pr. assistance.

• #21   19. jan 2010 Jesper H
    Læs igen..

• Clegg !
    Clegg ! Tilmeldt:
    feb 2009

Biler: 1 Emner: 51 Svar: 919
    #22   19. jan 2010 #Dan J

Kan da godt forstå de ikke vil lege taxi ved at ligge og køre din bil rundt hele tiden ;O)

• #23   19. jan 2010 og når du ringer kommer det næste problem, når det er en bmw må du ikke have mere end 125hk du kan dog være hedig at få lov men er ikke tit. .har selv lige haft dem. fik med nød lov da min har standard 150hk.
    men ellers er der slet ingenm problemer med dem. de er ganske udemærket

• #25   19. jan 2010 De har lavet den regel med atuohjælpen fordi folk udnyttede det. Jeg fik engang hentet min bil 11 gange på et år før de sagde stop. smiley
    Det med at man får hvad man betaler for kan jeg ikke rigtig forstå. Alle i min familie har altid haft GF og der har altid været super service og ingen problemer når de skulle betale

• #27   19. jan 2010 Sjovt i kun ser du ud fra at i køre skadefri....

Hvis i lige pludselig kommer ud for et par skader, så skal man jo også se på hvad der sker...

Da jeg i sin tid havde GF så ville de ikke forsikre mere end 2 biler pr. husstand da de mente det var unormalt, dengang fik vi ingen tilbud og klassisk forsikring som jeg ikke kendte til dengang.. og da vi ville forsikre den 3. bil, var prisen lige pludselig for nystartet bilist trods at vores søn kun var 15 dengang, og at bilerne var nogen "vi" brugte, dette var GF ligeglade med, og vi fandt et andet selskab til den 3. bil, men GF ville have fuld skrald for den 3. bil i den måned det tog dem at fremsende tilbuddet, som vi så afviste...
    Vi gav knap 2500,-kr pr. bil, pr. år, men regningen for den 3. på en måned blev på 3300,-kr.
    Dette klagede jeg over men GF var ligeglade, jeg sagde jeg ikke ville betale så meget når de alligevel ikke ville forsikre den til samme pris som de andre i den ene måned...
    Derfor blev jeg opsagt øjeblikkeligt på mine andre forsikringer pga. restance jeg ikke ville betale, de gjaldt indbo, hund, og to biler...
    Og jeg blev sur, da jeg syntes de havde en underlig holdning til tingene... og de var ligeglade, så vi måtte finde et andet selskab.....
    MEN det gør man bare ikke lige når GF har registreret en restance,,, og så må man kun forsikre til øget præmie, helårlig betaling, osv. så det blev en meget fordyrende omgang..
    Men nok fordi jeg er meget principfast og rokker mig ikke i mine holdninger ang. dette..
    Så sålænge klaveret spille og man ingen skader har i GF og betaler sine regninger uden at søge billigere tilbud hos dem... ja så kører det der ud af......
    Men kun så længe det passer dem... ;-))

Man kan jo også se at de ikke er dem der ligger helt nedderst...;- men dette er jo bare en lille sidebemærkning..;-))

http://www.ankeforsikring.dk/Statistik/Selskabs_statistik/Hus_indbo_bil_mv/2006.aspx

Kommentér på:
Forsikring ved Gf. Meget billigt?

Annonce