{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skade ved gf forsikring
  • #1   8. aug 2009 Jep, der er ingen "gratis" skader ved GF, så det er selvrisiko, nu her og et par kilo over de næste par år.

• #2   8. aug 2009 vil det sige at min selvrisiko vil stige?

• #3   8. aug 2009 Nej din forsikrings præmie vil stige

• #4   8. aug 2009 det er noge være lort så

• #5   8. aug 2009 det er så træls er også sket for mig,gik fra knap 6000 om året til 9900 kr

• #6   8. aug 2009 sig ham du har kørt op i skal finde ud af hvad det vil koste det kan nogle gange svare sig at betale af egen lomme

• #7   8. aug 2009 i hvor lang tid?

• #8   8. aug 2009 ja du har ret Copy............... i nogle tilfælde hvor skaden ikke løber op i så meget så kan det godt selv svare sig at betale mon ikke man bliver tilbudt af forsikringen at betale når det er opgjort

men jeg har friskade det vil sige smadre jeg min bil 4 gange i år så stiger min præmie ikke den er fast låst som super elite

• #9   8. aug 2009 gf har noget han ikke huske hva det heder men så stiger du ikke i præmie ved skade du bliver bare på det trin du er i noget længer tid

• #10   8. aug 2009 2 år

• #11   8. aug 2009 Og det er kun din forsikringspræmie der stiger, din selvrisiko stiger ikke.

• #12   8. aug 2009 dennis j: okay. så jeg vil ikke stige, bare blive på det trin i længere tid?

• #13   8. aug 2009 ja sån har jeg det ihvertfald ved dem. ved ikke om det er noget alle har

• #14   8. aug 2009 okay. men ringer lige til dem på mandag og høre

• #15   8. aug 2009 Andreas: Jeg har skadefri eller havd det hedder så jeg ikke stiger i præmie hvis jeg laver en skade. Og det er ved GF, så det passer ikke. Jeg skal bare betale min selvrisiko på 4000.- hvis det er.

• #16   8. aug 2009 ja jeg skal selvfølgelig betale min selvrisiko på 1623kr

• #17   8. aug 2009 Sloges også pt selv med en forsikringssag, da en mener jeg er bakket op i ham, og efterladt en seddel i hans vindue, har dog benægtet ALT, da jeg ikke har rørt nogen bil i den korte tid jeg selv har haft bil i eget navn. Har dog lavet en skade jeg ikke kan løbe fra i min fars bil, men det tog han sig heldigvis af. Har dog heldigvis uvildige vidner der taler til min fordel i min sag. Men den køre nu på 5 måned den sag, eller sådan noget, fik brevet så godt som jeg havde været ved forhandleren og hente bilen. Hvis jeg bliver erklæret som skyldig i uheldet, står jeg også til præmiestigning og en selvrisiko, men som andre skriver, vil jeg også lige regne på hvor meget skaden lyder på, og så se om du ikke kan blande forsikringsselvskabet udenfor, det kan i mindre skader godt betale sig. I mit tilfælde er det absurde bare at der ingen skade er at se på min bil.

• #18   8. aug 2009 fp, så er du nok underlagt nogle andre vilkår, som nybilister ikker er underlagt. Du har formentlig noget mere ancinitet, eller bare ældre, ved ikke hvad min selvrisiko er på, men den er vist ikke 4000,kr. De har mange forskellige forsikringsbetingelser ved GF.

• #19   8. aug 2009 Jesper, har du en forsikring for nybilister? Jeg har en selvrisiko på 1619,-kr kan jeg se i mine papire

• #20   8. aug 2009 fp er HELT sikkert under nogle andre vilkår end nybilister er.

• #21   8. aug 2009 jamen det er nok ny bilist. men ringer til dem og høre. der skal i hvert fald skiftes kofanger i bag og så er der nok som skal rettes til og males

• #22   8. aug 2009 jeg lavede samme nummer i onsdag og kørte op bag i en bil på vej på arbejde! Min egen bil skal have ny forkofanger og en ny forlygte, og ham jeg ramte skal have ny bagkofanger!

Det er så hvad det er, for ham manden jeg ramte ville gerne gå med til at ordne det uden om forsikringen.... MEN, ham jeg ramte havde en passager med der fik et vrid i ryggen, hvorefter han blev sendt hjem fra arbejdet og nu er sygemeldt, så jeg er også igang med at få styr på en god omgang forsikring! Heldigvis er alle de indblandede parter nogle flinke mennesker der er til at snakke med!

Men det er træls..... MEGET træls! Min forsikringspræmie går vidst nok 1 trin tilbage nu (hvilket ikke er så slemt igen), ellers sker der ikke noget! Jeg har ALKA forsikring, og da jeg også har andre forsikringer i ALKA, får jeg en procentvis rabat, så jo dyere forsikring jo større besparelse!

Sådan lidt held i uheld kan jeg også udnytte uheldet til at få sat den front på bilen jeg længe gerne har villet have! smiley

• #23   9. aug 2009 Puha jesper, det bliver så nok ikke en billig omgang, du skal nok regne med at stige til 7194 ca i forsikring om året næste år (trin 04) og så kommer du så ned på trin 05 året efter, og året efter er du nede på det du har betalt for i år, dertil skal du så ligge selvrisikoen. så er der jo lidt at regne på. Det vil i hvert fald være mit bud på det svar du får mandag.

• #24   9. aug 2009 Hvert fald det svar jeg fik(bare nogle andre trin) da jeg ringede for at høre hvad jeg skulle gøre og hvad der ville ske hvis jeg bliver syndebukken i min bizzaer forsikringssag.

• #25   9. aug 2009 jeg har gf og jeg lavet en skade for lidt over 3 år siden og jeg skulle bare stå på det samme trin i 3 år før jeg begyndte at falde igen

• #26   9. aug 2009 Andreas F

Hvis du ikke har lavet skaden, hvorfor melder du det så ikke omgående til politiet, eller var du bare for langsom, hvis du reelt ikke har lavet skaden eler været i nærheden at stedet, ja så ville jeg sgu nægte alt og bede forsikringen om navnet på modparten og meler vedkommende til politiet for bedrageri, andet er utopi..

Jeg syntes du skal gå den vej og ikke bare kande det bizzart...

Om man har friskade eller ej eller andre regler, og laver man som en skriver (smadre min bil 4 gange på et år)
    Ja så skal man nog regne med at man bliver opsagt af sin forsikring på et tidspunkt, og denne oplysning kommer til at ligge til de øvrige selvskaber når man så vil tegne forsikring i et andet selvskab, så dumt råd og fortælling at kommer med.

Jesper C

Det er nok bedst at du kontakter dit forsikringsselskab og hører dem ad, de ved hvad du har tegnet og det ved du egentligt også selv da man som regel får en forsikringspolice udleveret når man har tegnet en forsikring og i den står der hvad du har brug for.
    Men som sagt kan vi ikke fortælle dig precist hvad du risikerer men tit of ofte kan man selv klare det udenom forsikringen, men det skal aftales med modparten skrifteligt så der ikke kommer noget bagefter.
    Jeg har været vidne til flere gange at der altid kommer tvister ved skader, bla. fordi at folk ustandselig laver om på den forklaring og indrømmelser de kommer med på skadetidspunktet, og til når de anmelder skaden til forsikringen, derfor har jeg den regel at jeg ikke kører nogen steder før jeg har vidner eller at politiet kommer tilstede eller at jeg har en underskrevet erklæring fra modparten om uheldet.
    Grunden til min mistro overfor andre mennesker bunder i at jeg har været for godtroende og stolet på hvad folk har sagt, og ligeledes de skadeshistorier jeg har hørt, at jeg endnu ikke har mødt en ærlig dansker, så længe det rammer deres pengepung eller præmietrin, når de først hat forladt skadestedet, og ærgelige at det er sådant, men det er kolde facts....;-)

• #27   9. aug 2009 Dan, Dan, Dan

Nu er det sådan i dette land at der en lov omkring persondata, altså hvorvidt politiet eller forsikringen må udlevere navn, ect. på vedkommende som har lagt forsikringssag mod mig, og det må de nemlig IKKE, har skam snakket med forsikring omkring dette, jeg er ikke lige blevet født igår smarte.
    Så vejen frem er at BENÆGTE ALT!!!(har snakket med forsikringen, og de oplever tit sådanne situationer sagde de, og har også snakket med en privat forsikringsmand jeg kender) og at jeg så har et uvildigt vidne i min sag, ja det stiller jo bare ham i dårligere lys.
    Så jeg tror godt jeg ved hvad jeg skal gøre, Danny boy.

• #28   10. aug 2009 Jeg er da ligeglad, hvis du ikke selv vil melde det til politiet så er det da dit problem ikke mit.

Hvis der bliver anmeldt en skade så har jeg da før fået navnet på modparten og i brevene fra forsikringen har deres navn da stået i skadesanmeldelsen.

Men alt i alt må du da have fået nogle breve fra forsikringen, og dem kan man altså aflevere ved politiet og anmelde ham, tror nu nok at når politiet får en anmeldelse så kontakter de forsikringerne, og de skal nok få navnet på ham, det er jo ikke dig der skal have navnet, hvor har du det fra, og hvis du har spurgt om det så virker du måske som en person der virker truende. derfor de ikke vil hjælpe dig.

Men kal du mig bare Danny boy og smarte hvis du har lyst, det viser jo hvor seriøs du er, så kan jeg jo nok også sige at så du har jo nok lavet skaden selv, hvis modparten det påstår at du har lavet skaden, når du nu siger at der er en persondatalov, men den gælder åbenbart kun den ene vej i din sag kan jeg læse....

Kommentér på:
skade ved gf forsikring

Annonce