{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Godmorgen der ude.. Debat her.. {{forumTopicSubject}}

Ja her er et lille morgen indlæg.. Jeg har KILLER tømmermænd og er i bund og grund bare mega morgen sur..
-Men så tænke jeg jeg ville smutte her ind på BG og se om der var kommet nogle fede biler ind.. smiley Men det eneste jeg finder er en eller anden Kim der her langt ET billede ind af en skide knallert.. smiley Snøft!! Og for det ikk skulle være nok, er der lige nedenunder en tosser der har lang 4 billeder ind af nogle gamle lorte lastbiler.. Er jeg den eneste der snart brækker mig over folk der ligger billeder ind og som overskrift skriver: "Mit arbejde".. Jeg er desværre lige glad med det.. Biler på BILgalleri eller er det en helt forkert opfattelse?

Hehe igen, godmorgen der ude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af TV 280 kr.
  • Rep. Af asko opvaskemaskine 799 kr.
  • Elektriker - Udskiftning af 2 udendørslamper og opsætning af 1 pendel 1.500 kr.
  • Egeføj 2.800 kr.
  • VVS-installatører. Tømme vand ud af opvaskemaskine 668 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Godmorgen der ude.. Debat her..
  • #1   23. jan 2010 Hørt.

• #2   23. jan 2010 Jamen så er det jo godt det ligger under OFF TOPIC smiley

Og så kan du jo bare lade være med at klikke på det fotoalbum måske ?

Og godmorgen derude smiley

- Sune

• #3   23. jan 2010 Sune -Nu med GSI frontunderlæbe og læderkabine! smiley

Jamen hva er grunden til at alle her inde skal se det.. Tror desværre der er flere der ikk gider se det, end der er folk der gider.. Men på den anden side vi skal alle sammen være her.. Og igen.. Det er jo et BILgalleri..? :S

• #4   23. jan 2010 Forstår dig godt det med lastbil albummet da det bare er nogle virkelig grimme nogle som jeg heller ikke er noget værd at se, og fortryder at jeg klikkede på det album smiley

Men jaa, det er altid svært, som du siger, så er det BILgalleri, men det hører under Off topic smiley
    Tror aldrig den diskussion kan afsluttes hvis jeg skal være ærlig smiley

• #5   23. jan 2010 Har aldrig fattet hvorfor det her kan blive ved med at være sådan et hot emne som får folk helt op i stolene...

Folk må snart indse herinde at der er 100000+ brugere som klart ikke allesammen har den samme smag og mening, og nu er det jo trodsalt ikke kun et galleri, men også et debat forum, et sted hvor man snakker med sine venner osv. også vil sådan nogle ting komme, og hvorfor skulle de ikke kunne være her... Dem som ikke er intresseret kan jo bare hoppe videre, der er rigeligt andet at kigge på...

• #6   23. jan 2010 Og så er der jo også liiige den kategori af folk, som ser en overskrift som hedder HJÆLP! Istedet for at ignorrere det og komme videre med livet men nej da ind og kommenterre. Ok fint nok og lave en joke ud af det- feks sidder du fast i tønden? men og begynde og kalde vedkommende idiot fjols og ellers hvad der kommer ud. Der må sq sidde en del folk med en del vrede i sig, istedet for at tænke på at sommeren er på vej. Og sommer er lig med træf- damer-cruise- og glæde. wooosaaa... Hold den stiv ok guys...

• #7   23. jan 2010 Simon D
    Nemlig.
    Fingeren i røven og så fremad. Glæder mig sgu til det bliver varmere

• #8   23. jan 2010 Jesper S præcis En i røven og en i munden og så omvendt.. God lørdag der..

• #10   23. jan 2010 Der er ingen grund til at vi bliver uvenner.. Ville bare høre om folk delte min mening.. Nogen gør, andre gør ikk.. Og jeg vil lige sige.. Jeg undgår bevist alle de fotoalbum med folks arb. MEDMINDRE det er noget der intrassere mig smiley

• #11   23. jan 2010 Der er jo to sider af det. På den ene side er der ingen der gider se på lortet og på den anden ligger det i off-topic, så der er sgu ikke noget at gøre ved det. Folk kan gøre som det passer dem desværre. Man burde kunne slå off-topic fra ligesom man kan med forum-indlæg.

• #12   23. jan 2010 Kristian

Ja.. Det jeg er enig med dig i..

Kommentér på:
Godmorgen der ude.. Debat her..

Annonce