{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket udstyr i passat 3bg
  • #2   23. jan 2010 Nej jeg skal ud og købe en highline 3bg som har en del udstyr i forvejen men ville lige høre hvad man kan få af udtyr udover...


  • #3   23. jan 2010 her tænker jeg på navi med styring af klimaanlæg og regnsensor baksensor comfortluk af elruder osv.


  • #4   23. jan 2010 Nu er highline, jo ikke bare en highline smiley
    Der findes de "danske pakker" som bliver kaldt highline, og så er der de almindelige highline pakker.
    -Men dertil kan du jo så vælge ekstra udstyr, så det ikke længere er en highline ;o)

    Men af udstyr, da tæller ESP, ABS, 4xairbag, 4xelruder, varme i spejle, regnsensor, klimanlæg, aircondition, MFD, kørecomputer, varme i sæder, læderrat, lædersæder, trælook omkring radio osv, kopholder, loftlys, xenon, komfortluk af vinduer, elspejle, centrallås, fjernbetjent centrallås, osv osv osv osv osv.

    Så det afhænger jo lidt af, hva man har brug for, og hva der bare er luksus, men aldrig bliver brugt.
    F.eks. synes jeg ikke kørecomputer, lædersæder, trælook, xenon, regnsensor osv er nødvendigt i en familie-hverdagsbil.
    -Hvertfald ikke noget jeg vil betale ekstra for.

    Har også lige selv købt en highline, som er modificeret af ejeren.
    Den har varme i sæder, varme i spejle, 4xelruder, aircondition, MFD, læderrat, recaro kabine -Magen til den som sidder i Golf4GTIen, og ja... noget mere udstyr jeg ikke lige kan huske smiley


  • #6   23. jan 2010 dejligt med nogle svar... personligt ville jeg meget gerne have regnsensor.. men lad os lige tales ved i morgen når jeg har bestemt mig for om jeg køber den jeg skal ud og kigge på

  • #8   23. jan 2010 Ok men er det ikke noget med årgangen om den har det eller ej.. og hvor meget af alt det ekstra udstyr er lige til at smide på ledningsnettet uden nogen form for nye ledninger og ekstra print

Kommentér på:
Hvilket udstyr i passat 3bg

Annonce