{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

racisme ?? DK her {{forumTopicSubject}}

hey har kigget forum igennem .. op til flere gange .. og syntes hver gang der er en god diskution igang er der en eller anden dum pade der skal bruge ordet "PERKER" hvorfor ?? syntes faktisk mange herinde er dømmende ..
os der med politi angreb med brosten .. 4 indlæg så er ordet "PERKER" i brug .. hvorfor ?? de havde jo ikke fundet gernings mændende ??
hallo slap dog af med det der igen grund til at svine dem til .. det ødelægger en hver god diskution ?? .. men bare min mening

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  racisme ?? DK her
  • #1   23. sep 2005 DU har ret.. Men synes også folk har en forfærdelig tendens til at svine politiet herinde..

• #2   23. sep 2005 Synes ikke der er noget misbrug af ordet "Perker" herinde.. Men Morten S, kommer du nogensinde uden for en dør? Synes der ofte er grund til at bruge det ord, selvom jeg ikke selv bruger det. Men grundlaget er der.

• #3   23. sep 2005 yeah os rigtigt .. men jakob .. har samme mening de gør bare deres job .. men de er så fastbelagte på at fange os når vi laver fejl .. en undskyldning er ikke altid nok .. men hvis de laver en skal vi stå til takke med det ??

men der er jo ingen grund til at svine police til .. men de kan godt være dumme sometimes ? smiley ehe

• #4   23. sep 2005 Perker, er nedsættende og sårende...og bringer alle under 1 kam....for dårligt smiley

• #5   23. sep 2005 Kan vi efterhånden lade dette emne ligge??

Folk ændrer ikke deres holdninger eller meninger pga et indlæg som dette.. tværtimod starter det en debat som man alligevel bare kan gå ind og finde i forum fordi der ligger MANGE af dem i forvejen.

Kan kun give jer ret i af racisme og had til politiet ligger mig fjernt, men derfor skal folk opføre sig ordentligt alligeve, såvel som indvandre såvel som politiet!

Thomas

• #6   23. sep 2005 kasper om jeg kommer uden for en dør tror jeg nok ... men hallo nu ved jeg ikke hvordan det skal siges ..men det er tit nogle af somalierne ? der laver lort i den her i esbjerg ... gider ikke generalisere dem af den grund nogle af dem er sq os stille og rolige.. ja ok i love lesbians .. men bruge ordet "PERKER" negativt .. "perker" er med i ordbogen ? du kan selv vælge hvordan man liggger trykket ? der nogle måske overreagere ?

• #8   23. sep 2005 Bruger kun ordet 'perker' når det er nogen 'ikke-danskere' der virkelig har lavet noget lort. Og det syntes jeg det tit er. Har absolut ikke noget imod indvandrer, da de jo er kommet til landet fordi der er krig i deres eget. Men derfor er de gæster i vores land og derfor skal de sgu opføre sig efter vores regler. De skal medvirke i samfundet, får sig et job eller en uddannelse. Lære at tale sproget. Kender flere indvandrere der har fast job, som virkelig knokler for at tilpasse sig vores samfund, og det tager jeg hatten af for. Når deres små søskende laver noget lort og at politiet ikke kan gøre noget ved det, da de er under 15, så må de ældre i familien tage fat i dem. Gi dem en på siden ag hovedet. Det fik jeg sgu da jeg var lille, og det hjalp sgu!

• #9   23. sep 2005 Jeg synes det er forfærdeligt at nogen af de indvandrere der er her bruger HVER eneste lejlighed til at opreklamere hvor meget racisme og pis og papir der er (som der så ikke er)!!

Hvorfor ikke bare vende skulderen til og snak med ALLE de folk der ikke er racistiske, for ja der er nogen, men det er sgu ikke så mange dags dato, men alligevel er der nogen der gør et stort nummer ud af de enkelte episoder hvor man tilnærmelsesvis kan ane noget racisme!!

Latterligt efter min mening.

• #10   23. sep 2005 ~~I LOVE LESBIANS~~
    Du er eddermame da en spasser.

<insæt rigelig inoni>
    smiley

• #11   23. sep 2005 Ehm.. ironi that is :S

• #12   23. sep 2005 Deres navne!!!hvis du ik kender dem...så sig udlændinge eller indvandrer...ik perker!!

• #13   23. sep 2005 frank A: du burde være med i mensa, hurra for dig.

• #14   23. sep 2005 I når ingen vegne med den diskussion!

k M>>min mening om dig, er at du er en spasser!

Nåh ja, det er jo et frit land ikke...så der er ytringsfrihed!!! LoL

Kommentér på:
racisme ?? DK her

Annonce