{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelsk eller Japansk???
  • #1   8. feb 2010 de engelske har generelt sidemarkeringslys smiley

• #2   8. feb 2010 Er det kun det? står det ikke nogen steder.
    Det er lidt nedtur når man tror det er japansk bil man kører i men det aligevel er lorte engelsk smiley

• #3   8. feb 2010 hehe, det er den eneste forskel jeg umiddelbart kender til smiley

men tror nu nok du skal gå efter de japanske, de er vist mere pålidelige smiley

• #4   8. feb 2010 Kan man ikke se det på stelnummeret? Det kan man nemlig på Toyotaer...
    I Toyota-verdenen, er japanere altid "JT" og englænderne er "GB" smiley

• #5   8. feb 2010 Det kan ses på stelnummeret.

F.eks. min Corolla er fra Japan og hedder derfor 2 bestemte bogstaver (mener det er JA eller JP i starten)

Ved ik om der er kvalitets forskel på selve bilen, men der er bestemt forskel på hvor bilen har kørt førhen, hvis den er importeret fra et af de 2 lande. de japanske er som regel bedre vedligeholdt og generelt bedre i stand.

Tror nu at materialer og samlekvalitet er den samme

• #6   8. feb 2010 Ja JT så...

Mon ikke det er samme to bogstaver med Honda? eller alle biler fra Japan, stelnummer er vel noget man bruger ens inden for alle mærker/modeller skulle man tro?

• #7   8. feb 2010 Det er jo derfor den skal være japansk og ikke englort smiley
    Alt i motorrum står på engelsk så jeg tror det er engelsk Honda jeg har.

• #8   8. feb 2010 Det to første bogstaver i min Hondas stel nr er SH

• #9   8. feb 2010 hvis de står på engelsk er den engelsk produceret.. min altezza står alt på japansk smiley

• #10   9. feb 2010 Den smule tekst der er i mit motorrum, sikringsbokse og andre steder i bilen står nu altså også på engelsk. Selvom bilen er japansk produceret, mit stelnummer starter med JT

Så det er nok ingen garanti at gå efter teksten. de kan nok skrive og tale engelsk ganske glimrende dernede også. Og tror da det er standard at alt skrives på engelsk når det skal eksporteres fra Japan, ellers forstår ingen jo hvad der står! hehe...

• #11   9. feb 2010 Jeg ved at de 2.3 motorer som honda havde i deres accord, hvis de var produceret i England så havde de en medfødt svaghed i metallet hvilket gjorde at topstykket revnede efter ca 200.000km, dette problem havde de japanske motorer vidst ikke

Kommentér på:
Engelsk eller Japansk???

Annonce