{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.743 visninger | Oprettet:

VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!! {{forumTopicSubject}}

VIDNER EFTERLYSES!
GUL NISSAN PATROL / GUL LAND CRUISER / GUL STOR BIL (!!!!)

Mandag d. 28/7-2008 lidt i 16, kører en grå Citroen Picasso m. lille (grå eller beskidt hvid) kassetrailer ind i siden på vores Alfa Romeo og smadrer frontpanel, dør og nogle småting.
'Uheldet' sker i rundkørslen ved Græse Bakkeby ved Frederikssund i Nordsjælland, med retning fra Frederiksværk mod Frederikssund/København.
Vi ligger i den inderste bane i rundkørslen, Picassoen i den yderste. Pludselig fletter Picassoen ind i os og tager hele vores side.
Han standser ikke, kører blot videre.
Vi kører, ikke pænt, efter ham med blinkende lygter osv.
Han kører ned i næste rundkørsel, den store i Frederikssund og drejer i retning mod Slangerup. Vi får ham standset og han påtager sig skylden. Vi udveksler oplysninger og kontakter med det samme politiet, der IKKE vil rykke ud såfremt der ikke er personskader.
Vi, min kæreste og jeg, er meget chokerede over situationen og tænker desværre ikke på at tage billeder på stedet.

Chaufføren kommer fra Fyn men er på Sjælland for at hjælpe venner med at flytte, siger han.
Her, 1½ år senere, taber vi sagen, da han påstår at han ikke har været på Sjælland i de sidste mange år. Han har sågar fået sin søn til at dække over sig.
Han har ændret forklaring over for os, mundtligt, 3 gange. Skriftligt fastholder han at han INTET kender til ulykken.

Derfor efterlyser vi nu vidner til uheldet, evt vidner der husker at vi har kørt efter ham eller har holdt ham ind til siden.

VI VED AT der er en gul bil, enten en Nissan Patrol eller en Land Cruiser, der var vidne til uheldet. Mon ejeren/føreren af denne bil findes derude?

Vi står til at slippe 9000 i selvrisiko, samt stige så meget i forsikringspræmie, at vi muligvis bliver nød til at sælge vores bil - fordi en idiot har smadret den. Mange tak. Enten dét eller vi skal slippe 25000 inden d. 23/2-2010. Vi har så ikke 25.000 kr.

Hvis nogle husker noget, kender nogle der bor i området - evt der plejer at køre den vej til/fra arbejde på det tidspunkt, vil vi sætte kæmpe stor pris på enhver form for hjælp eller spor.


Vi søger ligeledes efter traileren, der var en leje trailer. Den havde reklame på siden, hvor der enten stod noget med 'Lyngby' eller 'Kongevejen'.

Spred gerne ordet, evt copy+paste til så mange som muligt!
Vi sætter kæmpe pris på din hjælp!!!


Mvh Bonnie 6 Clyde, bojphoto@yahoo.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!!
  • #1   16. feb 2010 uærlige mennesker burde sendes til en ø hvor de kunne leve deres egent usle liv, jeg har oplevet det samme mange gange og der er bare intet at gøre smiley

  • #2   16. feb 2010 HVOR ER DET KLAMT SÅDAN NOGET!!!!!!! FY FOR HELVEDE HAN SKULLE HAVE KLIPPET BOLLERNE AF SÅDAN EN FUCKING SAMFUNDSTABER! FØJ!

    Jeg håber I finder ud af noget!!


  • #3   16. feb 2010 28/07-2008 er det seriøst

  • #4   16. feb 2010 Føler med jer.. Desværre er der flere og flere folk i DK som ikke står ved deres fejltrin og især i trafikken stiger tendensen..

    Jeg har selv oplevet noget lignende og måtte i sidste ende selv gribe til lommerne fordi den ansvarlige ikke var mand nok til at tage ansvar for sine handlinger..

    Men håber I finder det vidne selvom det kan være svært 1½år efter. Held og lykke med det.

    Mvh
    RUne


  • #5   16. feb 2010 Hvis det er en lejetrailer, så kan du være heldig at de har skrevet traileren i hans eget navn og udlejeren stadig har papirene på det.

    Så igang med at finde ud af hvilken trailer udlejer den kom fra! smiley


  • #6   16. feb 2010 endnu et eksempel på det danske retssystem...

    selvtægt før afmagt!


  • #7   16. feb 2010 Hey prøv og tage fat i storebæltbroen de har video overvågning .så kan i se om han er kørt til sjælland den dag ..så har i ham

  • #8   16. feb 2010 Nu kender jeg ikke storebæltsbroens sikkerhed. Men har arbejdet med video overvågning i mange år. Kender ingen steder der ville ligge inde med optagelser fra D. 28/07-2008

  • #9   16. feb 2010 en god ide i sådan et tilfælde er at sige til politiet at man synes han lugter af øl. Så kommer de ret hurtigt.
    men som det er nu er det nok ret svært at gøre noget. En mulighed kunne være at forsøge at opstøve udlejeren af traileren. Måske kunne i være så heldige at de har gemt oplysningerne.


  • #10   16. feb 2010 thomas A

    desværre så opbevare storebælt vist kun video overvågning 1 mdr. eller sådan.

    men men men! klag over afgørelsen og få inddraget storebæltsbro'en eller færgerne, har han brugt sit dankort eller andet kredit kort så er der optegenlser omkring dette!... så prøv at få fat i det. ja han kan sige at han havde udlånt sit kreditkort, men hvis det bliver fundet, så kan der måske også findes frem til via dette hvor han lejede traileren, da han har skulle betale erstatning/selvrisiko på denne, såfremt denne også var skadet!...


  • #11   16. feb 2010 Få et falsk vidne op på fødderne, når han laver det crap, gør det samme. Det er vejen frem. Hvis der sættes spørgsmåls tegn ved dette vidne, så kan i jo sige at i har søgt efter det vidne, og derfor har i lige pludselig et vidne. Hårdt mod hårdt.

  • #12   16. feb 2010 Hvis vi går ud fra at der stod kongevejen vejpå traileren, så ka man google "Trailer kongevejen" til denne side http://www.flytselv.dk/cgi-shl/showdealers.pl?nr=4 hertil fysisk adresse på
    Q8 Service
    Kongevejen 274, Nyrup
    3490 Kvistgård
    Tlf.: 49 13 91 43
    Det ligger da relativt tæt på "ulykkesstedet".
    Men prøv at ring til Q8 eller flytselv.dk


  • #13   16. feb 2010 Som Danny R siger, Q8, ELLER Shell tanken som også ligger på Kongevejen i Helsingør, og udlejer trailere, både store og små. Hvis det kan hjælpe er de hvide og gule de trailere de lejer ud.

  • #14   16. feb 2010 ja tror os det ville være en god ide og kontakte de udlejere af trailere i området tæt på hvor det skete

  • #15   16. feb 2010 Evt kan traileren være herfra...

    Statoil Kongevejen, Virum
    Kongevejen 205
    2830 Virum

    Det er da et forsøg værd og kontakte dem.
    Men hvad med den bil der er blevet kørt i, der må da have været nogle skader på den også og der tog i vel reg nr på?


  • #16   16. feb 2010 har du SELV skrevet hans oplysninger ned? eller har han skrevet dem på en seddel til dig?

    Der er kørt ikke mindre end 3 mennesker ind i mig og jeg:

    -Får HAM / HENDE (mest hende) til at skrive sine egne oplysninger ned på papir
    -Skriver kørekortnummeret på modparten
    -Tager billede af kørekort, min bil, modpartens bil, og gerne modparten

    .. Der er faldet en dom der godt kunne danne præcedens, hvor det også var en der nægtede alt. Da dommeren så at det var skadevolders håndskrift på papiret, blev der lagt så meget vægt på dette, at skadevolder tabte sagen.


  • #17   16. feb 2010 Sådan en skal bare ned og ligge !!! Føler sku med jer!!!!!!!!! Som Michael M siger, falsk vidne er åbenbart vejen frem. Held og lykke

  • #18   16. feb 2010 hvorfor vente så langtid?

  • #19   16. feb 2010 Først og fremmest, tak for den fine interesse for indlægget her.
    Det er rigtig dejligt at få støtte udefra, fra folk der har samme mening som vi selv har.

    Name ist verboten - Jeg var desværre for chokeret til andet end at være autoritetstro da jeg snakkede med politiet. Idioten smadrede døren lige dér hvor vores søn på dengang 1½ år sad.

    Michael F - Ja, desværre. Vi troede sagen var afsluttet for længst men nu, 1½ år senere, viser modparten sit grimme løgnagtige ansigt igen. Vidner blev også efterlyst dengang, desværre uden held. Prøver alt hvad vi kan for at fælde fjolset.

    Name ist verboten - Det er fristende, men vi føler ikke vi kan opføre os på samme måde som ham.

    Rune J - Det er bare så fuldstændig langt ude at voksne mennesker kan opføre sig på sådan en facon. Både i vores situation, i den du fortæller og mange andre landet over. Folk skulle fanme i en løgnedetektor.

    Lasse % - Ja, jeg kan ellers love dig for at jeg har kimet trailer-ejere ned i de seneste par dage, uden held dog.
    Manden fortalte på uhelds-dagen at han var i færd med at flytte for nogle venner. Så der er sandsynlighed for at hans venner står som lejere. Og lyver hans søn for ham, ja så gør hans venner nok også. Tak for idé ellers!

    Slavteren - Ja, det er dælme da lige før!!

    Thomas - Rigtig god idé, men uden held desværre. De vil for det første ikke udlevere de oplysninger, for det andet er optagelserne for længst slettet.

    Michael F - Du har desværre ret.

    Dennis - Ja jeg kan love dig at jeg melder den næste som spritbillist!!!!!!!! Jeg er i fuld gang med at lokalisere ejeren af traileren, men uden held so far. Der var jo også en skade på traileren. Den reperation må der vel foreligge dokumentation for et eller andet sted.

    Kennet L - Jeg har i dag snakket med politiet. Jeg melder ham for falsk vidnesbyrd og bedrageri, håber de på den måde kan tjekke hans kontoudtog eller muligvis dreje den og få HAM til at bevise at han IKKE har været på sjælland den dag. Long shot, lykkes nok ikke men bestemt et forsøg værd. Tak for dit svar.

    Michael M - Meget meget fristende, tro mig. Men nej, det er på ingen måde vores stil.

    Danny - Tusind tak for din tid og hjælp. Jeg kontakter dem straks i morgen.

    Markii - Tusind tak for tippet, jeg vil undersøge det straks i morgen.

    Michael - Jeg har tænkt mig at køre en grundig tur i området, på jagt efter pågældende trailer. smiley

    Jesper - Tak for adresse!! Picassoen tog ingen skade, det var KUN traileren der havde fysisk kontakt med vores bil. Vi fik både navn, tlfnummer og adresse på chaufføren, samt regnummer på bilen. Men den godtager forsikringen ikke. Vi SKAL bevise han var på sjælland den dag!

    CS - Desværre har vi haft en grim vandskade sidste år og mange papirer af vores er gået tabt. Jeg er ved at gennemrode hjemmet for anden gang i søgen efter papirlappen der blev skrevet på. Jeg mener nemlig at huske at han selv skrev, men er ikke 100%. DÉT ville være et genialt kort at spille ud. smiley (og hvad mener du lige med 'mest hende'??? smiley )

    HUG - Ja det er det nok, men ikke noget vi vil benytte smiley

    American Dreamer - Præcis. Selvom det er fristende har vi børn og fremtid at tænke på. smiley

    Copy-rights - Vores forsikring postulerer at de gentagne gange sidste år har sendt papirer til os vedr. sagen, men vi har sjovt nok intet modtaget. Derfor afgjorde de sagen som tabt for vores vedkomne. Men en sag kan ændres i 5 år fra ulykkesdagen, så den er hermed uafgjort indtil vi er færdige med at lege detektiver.

    Villy - Læs ovenstående svar smiley


    IGEN: Tak for interessen indtil videre, endelig sig det videre!!!


  • #20   16. feb 2010 du gir lige lyd fra dig hvis der sker nyt i sagen ik ???

  • #21   16. feb 2010 Michael B - Det skal jeg love jeg gør smiley

  • #22   16. feb 2010 Flemming - Jeg mindes at det var en udlejningstrailer. Der stod i hvert fald noget med kontaktoplysninger på siden af den. Men det er lige dét med at lokalisere den igen.
    Ja, jeg håber også vi får fældet ham. Skiderik.


  • #23   17. feb 2010 hmm, kom til at tænke: hvad er mulighedderne for at anke sådan en afgørelse?

    man ku jo håbe at f.eks. sønens vidneudsagn var en smule forskellig fra første retssag...


  • #24   17. feb 2010 Slavteren - Vi har fem år fra d. 28/7-2008. Så dét er jo bestemt til vores fordel. Desværre afviger de på ingen måde fra hinanden.

  • #25   17. feb 2010 clyde: det er bare det at 70% af de gange jeg er blevet påkørt, er det en kvinde..

  • #26   17. feb 2010 C S - Det var lidt ment som en joke. Det er nemlig Clyde's kæreste der skriver her - og jeg er kvinde *GGG* Men ja, desværre taler statistikken tydelige ord.

  • #27   21. feb 2010 Mindre opdatering af den triste slags. Vi har INTET held haft med at finde omtalte trailer. Så nu må det briste eller bære med den 4 siders skadesanmeldelse jeg har brygget sammen. Dét samt jeg melder modparten til politiet for falsk vidnesudsagn.

  • #28   21. feb 2010 ønsker dig held og lykke med sagen, håber sku du får dem ned med nakken.......

  • #29   21. feb 2010 Taber du sagen, så gå til ekstrabladet med det. At det ikke er beviser nok, at du har mandens nummerplade OG navn. Og nævn endelig forsikringsselskabet mange gange.

  • #30   21. feb 2010 Ja det kunne sku være en ide og gøre Danny R,

  • #31   28. feb 2010 God ide Danny, det må være sidste træk hvis denne her ikke giver pote. Har fandme skrevet en skadesanmeldelse på 4 sider og vedlagt 4 meget detaljerede illustrationer. PLUS vi har afgivet fuld signalement af modparten samt hans bil. Skulle være en sær evne at have hvis vi ikke har mødt ham før!!!!

  • #32   28. feb 2010 clyde M, ja hvad fanden sker der?! Han har ikke været på sjælland i 3 år. YEAH RIGHT FUCKHOVEDE. Hvordan fanden kan to FREMMEDE mennesker så LIGE få din nr. plade og give signalament osv. FLOT. Hvis I taber sagen er dommeren og juryen kraftedeme så snot blinde, at de burde overveje en blindestok!!

  • #33   28. feb 2010 HAHAH MC du sagde det, jeg tænkte det smiley

Kommentér på:
VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!!

Annonce