{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.307 visninger | Oprettet:

VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!! {{forumTopicSubject}}

opretter igen og håber på respons.

VIDNER EFTERLYSES!
GUL NISSAN PATROL / GUL LAND CRUISER / GUL STOR BIL (!!!!)

Mandag d. 28/7-2008 lidt i 16, kører en grå Citroen Picasso m. lille (grå eller beskidt hvid) kassetrailer ind i siden på vores Alfa Romeo og smadrer frontpanel, dør og nogle småting.
'Uheldet' sker i rundkørslen ved Græse Bakkeby ved Frederikssund i Nordsjælland, med retning fra Frederiksværk mod Frederikssund/København.
Vi ligger i den inderste bane i rundkørslen, Picassoen i den yderste. Pludselig fletter Picassoen ind i os og tager hele vores side.
Han standser ikke, kører blot videre.
Vi kører, ikke pænt, efter ham med blinkende lygter osv.
Han kører ned i næste rundkørsel, den store i Frederikssund og drejer i retning mod Slangerup. Vi får ham standset og han påtager sig skylden. Vi udveksler oplysninger og kontakter med det samme politiet, der IKKE vil rykke ud såfremt der ikke er personskader.
Vi, min kæreste og jeg, er meget chokerede over situationen og tænker desværre ikke på at tage billeder på stedet.

Chaufføren kommer fra Fyn men er på Sjælland for at hjælpe venner med at flytte, siger han.
Her, 1½ år senere, taber vi sagen, da han påstår at han ikke har været på Sjælland i de sidste mange år. Han har sågar fået sin søn til at dække over sig.
Han har ændret forklaring over for os, mundtligt, 3 gange. Skriftligt fastholder han at han INTET kender til ulykken.

Derfor efterlyser vi nu vidner til uheldet, evt vidner der husker at vi har kørt efter ham eller har holdt ham ind til siden.

VI VED AT der er en gul bil, enten en Nissan Patrol eller en Land Cruiser, der var vidne til uheldet. Mon ejeren/føreren af denne bil findes derude?

Vi står til at slippe 9000 i selvrisiko, samt stige så meget i forsikringspræmie, at vi muligvis bliver nød til at sælge vores bil - fordi en idiot har smadret den. Mange tak. Enten dét eller vi skal slippe 25000 inden d. 23/2-2010. Vi har så ikke 25.000 kr.

Hvis nogle husker noget, kender nogle der bor i området - evt der plejer at køre den vej til/fra arbejde på det tidspunkt, vil vi sætte kæmpe stor pris på enhver form for hjælp eller spor.


Vi søger ligeledes efter traileren, der var en leje trailer. Den havde reklame på siden, hvor der enten stod noget med 'Lyngby' eller 'Kongevejen'.

Spred gerne ordet, evt copy+paste til så mange som muligt!
Vi sætter kæmpe pris på din hjælp!!!


Mvh Bonnie & Clyde, bojphoto@yahoo.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!!
  • #1   18. feb 2010 Hvis det er det der skal til.... så JA!!! Håber i finder nogen der har set jer.

  • Snoopy
    VIP
    Snoopy Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    nov 2004

    Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.643
    #2   18. feb 2010 Malene

    hvis du stod til at miste bilen på det grundlag, så ville du nok også gerne finde den mand

    har i prøvet noget avis annonce ?

    eller ringe til TV2 og bede om hjælp ?


  • #3   18. feb 2010 kunne måske være ham her min kammerat
    http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16641&ipc=62268


  • #4   18. feb 2010 Jeg ved den her tankstation lejer trailere ud og der står også noget med kongevejen på deres trailere.

    http://www.statoil.dk/FrontServlet?s=sdh&state=station_home_page&stat_id=10677


    Håber det hjælper lidt


  • #5   18. feb 2010 ja lav den hverdag og flere gange om dagen så den tit kommer frem!!!!

  • #6   18. feb 2010 Føler med dig, og du må hellere end gerne oprette den flere gange om dagen i en længere periode, da jeg håber du finder den person som skal betale for din skade..

  • #7   18. feb 2010 Er det ikke et longshot?

    Altså en ting er at du måske finder et vidne til ulykken. Men tror du han ved hvad der er sket og hvem der står med skylden?

    Hvis der var en som hev fat i mig og spurgte mig om jeg ikke kunne huske et uheld for 1½ år siden som jeg kørte forbi, men jeg ville da umuligt kunne sige hvem som var skyld i det.

    Bare for at se tingene lidt udefra smiley
    Held og lykke.

    Mvh Kim


  • #8   18. feb 2010 Hej

    Lige noget jeg ikke forstår,,, hvis i har udvekslet oplysninger,,, så har i da navn og adresse på manden,, ligeleden reg. nummer på den bil han kørte eller har i glemt det...?

    Ligeledes hvis i har kontaktet politiet, må de også kunne være behjælpeligt med at finde jeres opkald i deres arkiver, hvis de da har et sådant...

    Tror også at i skal klø på ved jeres forsikringsselskab, eller trække dem i retten,, for halvandet år efter kan de ikke bare acceptere at han laver sin forklaring om, for der skal jo ikke gå så lang tid før han laver en skadeanmeldelse....

    I har jo ikke en jordisk chance for at finde en mand ud fra hans nummerplade,eller omvendt, og det lyder som om forsikringsselskabet bare har syltet jer,, så jeg vil da mene at i skal anke alt det i kan, hvis i har de oplysninger der er nødvendigt...
    Der er jo ikke nogen lov om billeder at stedet vedtaget endnu,, så bare klø på, ikke opgive...
    Så længe i er uenige kan forsikringen ikke sætte jer op i forsikring eller lave andre ting ved jer,,, det er noget der skal afgøres i retten og ikke bare i skrivelser fra forsikringen...

    Jeg ville evt. hvis jeg var jer havde skiftet forsikring for længe siden, og fået at andet tilsvarende selskab prismæssigt...
    Forsikringen har spillet falit her, hvis i har haft rent mel i posen...;-))


  • #9   18. feb 2010 det skulle være ligesom i tyskland,

    hvis man laver skade/ i uheld, så skal man bliver holdende,
    også skal politi forbi og lave raport og opmålninger til forsikringer,
    så kan der ikke snydes.

    og stikker man af, så er det " fahre flûcht" og det giver en meget stor bøde, og evt fængsels straf.


  • #10   18. feb 2010 Lorte forsikrings selskab i har, de er da helt ude i hampen med den behandling af jer...

    Siger det kun fordi jeg selv arbejder i et forsikrings selskab, og ved at det der er HELT ude i skoven!!!


  • #11   18. feb 2010 heidi M

    de fik mandens oplysninger osv. men nu står han og påstår at han slet ikke var på sjælland den dag og hans søn "bakker ham op" og siger det samme, problemet her er bare at familie medlemmer ikke rigtig kan bruges som vidner (ihvertfald ikke i retten), men kan han få hans søn til at lyve hvem mere kan han så få til at lyve.

    set i bagklogskabens lys så SKULLE de nok have taget billeder af skaderne og bilen osv. personligt tager jeg altid billeder hvis det er en skade jeg er uden skyld i, er det en skade jeg er skyld i må modparten selv bestemme, men jeg løber ikke fra mit ansvar, også selv om det har kostet mig min drømme bil :(. men nogen har åbenbart ikke nosser nok.

    clyde M

    var jeg jer så ville jeg nok begynde at ringe rundt for at finde et andet selskab, bare forklar dem tingene som det er, kan være de ikke ser så tung på det og giver jer en pris så i kan beholde bilen.


  • #12   18. feb 2010 en syg verden vi lever i..

    hvad forsikringsselskab har I??


  • #13   18. feb 2010 Kennet L hvem har fortalt dig at familie ikke kan vidne i retten, største delen af min familie var vidner til et mindre kontrovers mellem mig og min tidligere underbo. der blev samtlig mine søskende og min mor kaldt ind for at vidne.

  • #14   18. feb 2010 johnny .

    min advokat.

    familien vil altid tage din side, de kan godt vidne, men ofte ligger man mindre vægt på familie medlemmer end på uvildige vidner


  • #15   18. feb 2010 okay min advokat sagde noget ganske andet, i en retsal er alle folk ligestillede som vidner da de skal fortælle hvad de så ikke hvad de følte! hans kammerat kunne da også vidne imod mig det burde han jo heller ikke når han også vil tage hans parti:?

  • #16   18. feb 2010 Kennet L

    jeg gav et råd....

    Hvis du har reg. nummer på bilen,, så har du automatisk ikke navnet og adressen, og omvendt har du navn og adresse men ikke reg. nummer er det ikke lige til af få...

    Derfor er min holdning at forsikringen løber fra deres ansvar, de skulle have taget ved sagen for lang tid siden...

    Har selv prøvet en del med de svinske forsikringsselskaber, og hvis man ikke selv presser kraftigt på så sker der intet...

    Derfor min oplysning om politiet, da jeg har prøvet det samme, jeg skulle arbejde for sagen selv, hvor det var en fuld mand på scooter, men med nummerplader,, forsikringen sagde at den ikke var ejerskiftet og derfor stod jeg med udgiften selv, da scooterens ejer IKKE var den der kørte på den, men en ny ejer eller en der have lånt den, og derfor dækkede deres forsikring ikke....
    Men så længe der er plader på et køretøj så dækker køretøjets forsikring som minimum skader på andre eller andet...
    Jeg kontaktede politiet og fande efter en uges ringen frem og tilbage til den betjent jeg havde talt med i telefonen.. og der var ham der hjalp mig videre, og det var også betjenten der oplyste mig om forholdet, og de ville stadig ikke give sig før betjenten tilbør at ringe til dem, det tor 2 minutter og vi fik ALT dækket af modpartens forsikring som viste sig at være MIT eget selskab, og hvorfor mon de prøvede at komme udenom...? ja for at spare penge....

    Jeg syntes bare om der er vidner eller ej, har man den generelle pligt at Anmelde skaden til evt. politi eller forsikring, og ang. vidner så srår man bedst med udefra kommende vidner som man ikke kender... ofte afviser forsikringsselskaberne vidner der er familie, eller som sidder i bilen..
    De må også have rykket modparten mere end en gang for en skadeanmeldelse i de halvandet år der er gået, da jeg også har prøvet det samme at min søn lavede en bule i en nabos bil, med et skab da han gik fordi og fik overballance...
    Ud fra det kontaktede NABOENS forsikring os flere gange for at få dækket en komplet side af hans bil, trods at skaden var udelukkende på en dør ved håndtaget, og dette var jeg uenig med naboen om, og trak den med at sende min skadeanmeldelse til naboen var kommet til fornuft, og det skal lige tilføjes at det intet ville koste mig at anmelde skaden, men alligevel fik jeg breve fra hans forsikring i op til 2-3 gange ugentlig med trusler om at anmelde skaden..
    Det gjorde jeg så til sidst, og naboen fik alle hans "gamle" skader dækket på siden at bilen, trods at skaden min søn havde lavet var på størrelse med en femkrone....
    Jeg gad ikke blive ved med at overbevise manden om at skidtet hvor hjørnet at skabet havde ramt kun var så stort da vi kikede på bilen efterfølgende, men han ville alligevel ligge mere oveni og fik det også selv om jeg syntes sådan noget er svineri..

    Men derfor syntes jeg også at deres selskab har spillet fallit, når der er gået så lang tid,,, det kan enddog være at begge parter har forsikring i selv samme selskab, og at selskabet bare vil snyde udenom, hvis de kan og det lyder til at kunne lykkes..

    Mener endda at allt opkald til 112 bliver optaget, og dette kunne man jo også have rekviret dengang, eller lign...
    Jeg ville have skiftet forsikringsselskab omgående hvis de ikke hjalp mig, for det er jo mig der kunden.. ;-))


  • #17   18. feb 2010 Tak for alle jeres svar.

    Malene - Ja hvis det er dét der skal til. Er det et problem, må de der kender trådens indhold jo bare undgå at klikke sig herind.

    Michael - Mange tak, det håber jeg bestemt også!!!

    Snoopy - TV2 tror jeg ikke vil indblandes. Lad os se det udefra. Det kunne jo være os der var fulde af lort og så vil tv2 sikkert ikke klandres for at beskylde en 'uskyldig' mand. Bortset fra at vi ved han er absolut skyldig. Ja avisannoncer i 3 aviser er undervejs.

    Kenneth L - Mange tak, jeg har sendt ham en besked smiley

    Alex - Tusind tak for din hjælp! Vi har noteret alle henvisninger til trailer udlejning og tager til lyngby området på lørdag og leger detektiver.

    Johnas - Tak for backup! smiley

    BG's Smed - Og også tak for backup til dig. Ja, han skal dælme bare ha'!!

    Kim M - Jo det er så absolut et longshot og fatter heller ikke hvordan ALKA vil ha vi skal finde én 1½ år efter der ved hvordan tingene hang sammen. Men vi er desperate og kan ikke bare læne os tilbage og lade tingene ske. TÆNK om der var en der kunne huske det. Hvor fedt ville det ikke være!!! Jeg har sågar skrevet til google og spurgt om de har sattelitbilleder fra pågældenede sted. Ja man må jo prøve alt, selvom det måske virker langt ude. smiley

    Heidi - Vi har navn, tlfnummer, adresse, regnr på manden. Men han benægter stadig. Politiet har ikke gemt vores rapport, jeg ringede og forhørte mig kort tid efter uheldet og der var det allerede slettet pga manglende vigtighed.
    Ved andre skader, vi har haft to vandskaer, har ALKA været yderst behjælpelige og der har beløbet til udbetaling været endnu højere. Jeg har også en mistanke om at der er blevet indgået en studehandel.

    Opel - Ja, det kunne da være man skulle indføre det herhjemme. Det er jo genialt!

    Michael H - Nå det var da alligevel lidt interessant!!! Er du sød, hvis du har tid og lyst, at uddybe det i en privat besked?

    Kenneth L - Ja, vi må simpelthen videre!!! Helt sikkert vi skulle SÅ meget have tænkt på det med billederne. Men set bagud, JEG var dybt hysterisk fordi idioten bragede lige ind i døren dér hvor vores søn på 1½ år sad. Jeg tænkte straks piskesmæld og brækkede lemmer på barnet. Min kæreste var meget optaget af at han ikke skulle stikke af igen. Der var INGEN af os der så meget som tænkte på at tage billeder. Men jeg glemmer det ALDRIG nu, DÉT lover jeg dig!!!

    Thomas W - ALKA

    Heidi - Som forsikringnsmanden sagde til mig. Jeg kunne jo ringe til en ven på fyn, spørge ham hvad hans nabo's reg.nr. er og dermed også skaffe hans navn og adresse tilmed tlf.nr. Så på den måde kunne det jo lade sig gøre at gøre en uskyldig til syndebuk. Men i dette tilfælde har vi altså ikke bare fundet en syndebuk.
    ALKA påstår at de har sendt papirer til os op til flere gange om sagen, men vi har aldrig modtaget de omtalte papirer.


  • #18   18. feb 2010 clyde M

    jeg kan personligt anbefale GF de plejer at være til at tale med, ved en af mine skader jeg havde i et andet selskab da jeg flyttede til dem forblev jeg bare på det pågældene præmietrin 1 år ekstra istedet for at falde efter det år. så snak med dem om nye forsikringer.

    men hold endelig ild i den her sag!


  • #19   18. feb 2010 Kennet L - Tak for tip, de ,å bestemt overvejes. smiley Ja der blir holdt ild i sagen og skal nok opdatere. smiley

  • #20   18. feb 2010 clyde M

    Kan godt se det med naboen du skriver, men det skal jo ikke tage noget forsikringsselskab halvandet år at fortælle dig at de mener du har opdigtet historien hvis det er det som de mener...
    Bare så du ikke overser deres lumske tricks for at slippe..;-))

    Men god kamp....


  • #21   19. feb 2010 prøv lokal avis men en anden gang så tilkald ambu så kommer polis det er desvære nødvendigt i dag så bare sig i slog jer så slipper man for problemer med uærlige sv... føler med jer hil djD.

  • #22   19. feb 2010 heidi - vi er så enige smiley rak for det.

    dj D - lokalaviser er undervejs. ja, vi tilkalder ALT næste gang og så vil der gå papparazzi i den. i guarantee. ingen skal nogensinde slippe afsted med det her igen. never.


  • #23   19. feb 2010 må indrømme jeg ofte overvejer at få indstalleret nogle overvågnongscam. rundt omkring på min bil, især når jeg tænker på alle de p-skader hvor folk stikker af :S

  • #24   21. feb 2010 Mindre opdatering af den triste slags. Vi har INTET held haft med at finde omtalte trailer. Så nu må det briste eller bære med den 4 siders skadesanmeldelse jeg har brygget sammen. Dét samt jeg melder modparten til politiet for falsk vidnesudsagn.

  • #25   21. feb 2010 Ja godt , bare klø på.....;-))

Kommentér på:
VIDNER EFTERLYSES - VIGTIGT!!!!!

Annonce