{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af varevogn - erfarne folk søges.
  • #1   16. feb 2010 Der er også Opel vivaro, peugeot boxer, ford transit ? Bare andre vogne til listen smiley

  • #2   16. feb 2010 Jeg ville helt klart vælge en sprinter..

    Har de sidste 10år selv kørt sprinter, og meet kan man sige om Mercedes, men de er driftsikre, og når de endeligt bryder sammen, er man hurtigt kørende igen.

    Deres værksteder er yderst effektive.

    Har en makker, hvis ducato smed en pakning mellem motor og gearkasse (kendt problem på de nye) den holdte på værksted en uge, da de ikke havde pakning hjemme.. Amatører er hvad de er ved Vestergaard

    Min nuværende sprinter smaskede geakassen, ved ca. 390000km, fordi jeg kørte 1200km med et svinghjul der ikke var optimalt smiley

    Jeg var kørende 8timer senere, med ny gearkasse, den var selvf. på lager smiley

    Ved erhversbiler skal man ikke kun se på bilen, men også det service niveau der ligger bagved.
    Og det er værd at huske på at mercedes, generelt er billige i reservedele.. og specielt hvis du kører i en udgået model.

    Min automat gearkasse kostede 24+moms... min makkers Vw T5 gearkasse kostede 83+moms


  • #3   16. feb 2010 Nissan Serena... min kan købes smiley

  • #4   16. feb 2010 Morten D.
    Sprinter og crafter er det ikke næsten samme bil bare forskellig logo og måske motor men ellers er de da ens :)....

    Men god erfaring du kommer med der smiley


  • #6   16. feb 2010 Vil lige nævne noget jeg ikke fik nævnt før - De fleste distribution/kørselskontore kræver biler med min. 1200-1300kg i lasteevne smiley

  • #8   16. feb 2010 en renault master

  • #9   16. feb 2010 Mr. Jørgensen.
    ja tænkte jeg nemlig også for både kabine og ydre ligner hinanden i de to modeller :)....

    Men for at gå videre med spørgsmålet... Hvad ville i vælge automatgear eller manuelgear?


  • #11   17. feb 2010 Jeg ville vælge automatgear.

    Crafter og Sprinter deler ikke drivlinie.

    Men dele til en crafter, er også dyrere end til en sprinter..

    Og så har SMC slet ikke samme proffesionelle indstilling til tingene som et ordentligt MB værksted har.

    De steder hvor de er vat til at have med "transportere" som deres beskrivelse er, at gøre. Der har de forståelse for at du leer af den bil, og den skal tilbage på gaden hurtigst muligt..

    Det er det jeg mener med man skal kigge på service.. face it.. alt går i stykker (specielt som jeg kører)

    Og derfor skal opbakningen fra værkstedet være iorden..


  • #12   17. feb 2010 Køb en Toyota Hiace med D4D med 4x4 så kommer du også frem i sneen smiley

    Min far har en som firma bil (elektrikker) den kører og strater hver eneste gang.
    De koster heller ikke det store mere og er meget sejlevede.

    -Kenneth


  • #13   17. feb 2010 ville holde mig fra renault, de er ekstrem dyre i reservedele, motor og gearkasser koster dobbelt af mange andre, transit 2,2 er en fin motor der ikke går voldsomt i stykker og så er delene til og betale, men igen alt kan gå i stykker lige meget hva loge der er på, sprinter er da nok en god varevogn men i det lange løb tror jeg det er en dyere fornøjelse en andre, mærkevare biler holder ikke priser som en gang

  • #14   17. feb 2010 Jeg har en sprinter til salg fordi den er blevet for stor til mit behov. Du kan se den i min profil og annonce. Send en privat besked hvis det er noget.
    Jeg købte den både for pladsen og fordi det er det bedste kassevogn der er. Jeg prøvede et par andre, men det var den jeg var mest glad for, og den jeg blev anbefalet af andre.
    Den kører rigtig godt, og den må laste omkring 1200, jeg kan ikke lige huske det præcise tal men det er deromkring.

    Jeg ville vælge manuel gear, det er både billigere og køre med og biligere hvis det går i stykker. Men automat er selvfølgelig en dejlig luksus at have.


Kommentér på:
valg af varevogn - erfarne folk søges.

Annonce