{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
825 visninger | Oprettet:

Kørsels fradrag {{forumTopicSubject}}

Hey BG efter jeg fik nyt arbejde er jeg på min ansættelses kontrakt blevet ansat inde på Amager Boulervard meningen var at jeg skulle værre der fra start af men pga ventetid på materialer har jeg ikke været derinde endnu.

Men derfor været på andre adresse indtil nu.. skal man oplyse de adresser, eller adressen som står på ansættelses kontrakten..?

Afstanden til de andre steder jeg har været er sådan set næsten det samme da nogen både har været længre væk og andre lidt kortere...

Håber nogen har et godt svar ku selvføli ringe til Skat og høre men nu spørg jeg her...

Skal siges jeg køre i egen bil. reelt burde jeg vel få køre penge af firmaet for afstanden fra adressen på anættelses kontrakten til adresen jeg har været ude på..?

Selv bosidende i Roskilde og her også været i Ringsted hvilket er ligeså langt som til amager så syntes det ville værre en smule urimeligt vis de sku betale helt fra amgaer til Ringsted når jeg køre fra Roskilde af..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørsels fradrag
  • #1   1. mar 2010 Hvorfor får du det ikke bare sådan at der står intet fast mødested? Der kommer sikkert også nogle dage hvor du skal møde andre steder når du kommer ind til amager?

På min kontrakt står der at jeg ikke møder nogle faste steder.

Men pas nu på med at snyde med at trække nogle km fra og lægge dem til et andet sted, De pluktester og du kunne være blandt dem.

• #2   1. mar 2010 Det bliver indberettet automatisk af din arbejdsplads sammen med de andre skatte oplysninger. Det er adressen på det CV-nummer du arbejder hos. smiley

• #3   1. mar 2010 du skal notere hvor mange kilometer du kører hver dag, skat regner automatisk dit kørselsfradrag ud fra hvor din arbejdsgivers firmaadresse er.

tror som ikke firmaet er tvunget til at betale dig for at køre ekstra, du kan jo prøve at brokke dig, i værste fald siger de vel bare farvel og nu da der er så mange jobs for tiden kan man jo godt tillade sig at være krævende overfor sin arbejdsgiver..
    ovenstående var ironisk ment.

• #4   1. mar 2010 Skal siges firmaet ligger i Benløse men på kontakten er jeg blevet ansat inde på Amager Boulevard...

Nej jeg har heller ikke tænkt mig at brokke mig for meget.. smiley lige gået arbejdsløs i 2md været ansat i 1md nu sku kun glad for at kunne lave noget... smiley

Jeg er nærmere nervøs for ligepludselig at få afvide det kørsels fradrag er skrevet forkert ind...

• #5   1. mar 2010 Men altså skal jeg kun skrive kørsels fradrag på firmaets adresse i Benløse og ikke på ardressen som står på kontrakten...?

• #6   1. mar 2010 Ja, det vil jeg mene.

• #7   1. mar 2010 Du skal skrive de KM du kører nu, hvis firmaet ligger længere væk og du skriver det på, så er det bedrageri.

• #8   1. mar 2010 Billig Golf 4 gti og Corolla sælges ©

Er heller ikke ude på at snyde.. tror nærmere jeg har snydt mig selv indtil videre..

Ringer til Skat imorgen og høre dem ad nok bedst..

• #9   1. mar 2010 Du skal løbende opgører hvilke adresser du kører til, hvor langt der er samt hvor mange gange du kører. Og husk nu at du ikke har fradrag for de første 24 km hver dag.. Så de dage du kører mindre end 24 er der ikke noget fradrag.

• #10   1. mar 2010 Cookie monster . - Jeg har inde på Skats hjemmeside skrevet min bopæls adresse og så til adressen som står på kontrakten... er det ike korrekt..?

Eller skal det værre til den pågældende adresse jeg køre til fx.. været inde på Nodrefasanvej inde i kbh idag. da jeg stadig venter på de skide materialler.. :S

• #11   1. mar 2010 Corsa på 18" aka. Rasmus . - De 24 km er jeg med på...

Men fair fair.. kan høre jeg har fået gjort det forkert... må jeg få ændret.

• #12   1. mar 2010 Men tak for hjælpen ringer sku til skat imorgen så må de ændre det.. smiley

Kommentér på:
Kørsels fradrag

Annonce