{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kørsels fradrag
  • #2   6. jul 2014 på skat hjemmeside kan man kun skrive antal dage. ikke noget med flere ture samme dag

• #3   6. jul 2014 Husk de første 24 km ikke er fradrag berettiget

• #4   6. jul 2014 og de skal jo helst kun trække 24 km en gang om dagen. og ikke pr tur. vil jeg mene

• #6   6. jul 2014 Bo P det er vel bare at gå ind og sætte ekstra dage på? Jeg har selv tilføjet de ekstra dage som jeg kører ekstra.. MEN en vigtig detalje er dog at skrive de ekstra ture ned, så du kan bevise den er god nok, da de nogen gange lave stikprøve på nogen

• #7   6. jul 2014 det dur jo ikke bare at skrive ekstra dage på, for så mister du betaling for 24 km hver gang.

• #8   6. jul 2014 Du bør under alle omstændigheder skrive ned hvad du kører, hver eneste dag også selvom det bare er på job. Skat kan kræve at du redegør for dit befordringsfradrag 5 år tilbage og ingen normale mennesker kan huske hvilke dage de havde fri eller var syge.

Lav et Excel dokument hvor det hele bliver beregnet med 24km om dagen, de forskellige satser mm. Når året er omme skal du bare finde summen og taste det ind i din opgørelse. Så smider man bare de sidste 5 år i hovedet på Skat hvis de skulle spørge. God fornøjelse smiley

• #9   6. jul 2014 Bo P - Nej kan godt se du mister 24 km hver gang, men tror desværre ikke at de kun trækker 24 km pr dag... Men du bliver nok nød til at ringe dem og spørge, fordi ved det ikke 100%.. da jeg som sagt bare gør det på den måde jeg skriver, men du må meget gerne skrive hvad du finder ud af.. Fordi så vil jeg heller ikke trækkes for de 24 km hvis jeg kører 2 gange samme dag

• #10   7. jul 2014 Der hvor du skal indtaste antal dage, er blot en beregner for at hjælpe folk. Du må skrive lige de tal du lyster, men du skal naturligvis kunne bakke dem op med dokumentation, hvis Skat spørger ind til hvor du har tallene fra.

Kommentér på:
kørsels fradrag

Annonce