{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opel corsa god bil?
  • #1   21. mar 2010 B ruster meget.
    Både B og C kører udemærkede. Men C er uden tvivl den mest velkørende.
    Elektronikken er der ikke mange problemer med i hverken B eller C, og nej, de er ikke dyre i dele.

• #2   21. mar 2010 Jeg har selv Corsa C limited +, den kører rigtig godt.

Min er med en 1,2 benzinmotor med 80 hk. Den har en volume på 1229 ccm. Fra ca. 2004 og frem er 1,2-motoren med 80 hk. og kører 17,2 km/l. De ældre Corsa C med 1,2-motor har 75 hk. og er opgivet til 15,9 km/l.

Men alle Corsa C-modeller kører godt. Hvis du går efter en C-model fra 2000-2004, så gå efter en Comfort. Den har elruder, ratbetjent radio/cd, elektrisk indstillelige, opvarmede og indfarvede sidespejle, det har Familyudgaven ikke.

Er det fra 2004 og frem, så undgå Essentiamodellen, da det er den mest skrabede. Limited og limited + er mellemudgaverne, topudgaven er Cosmo.

• #3   21. mar 2010 Corsa C ruster ikke. Min har fået Dinitrol to gange, og der er ikke skyggen f rust nogen steder. Man kan sige, at rustproblemerne hos Opel ophørte med Astra G, som kom i 1998, og så Corsa C, som kom i år 2000.

• #4   21. mar 2010 ok jeg tænkte på en 1,4 16v sport med 90hk hvis det er corsa c for en gsi'er bliver nok for dyr i forsikring som startsbil
    hvis det er corsa b os en 1,4 16v sport med 90hk eller en 1,6 gsi med 106

• #5   21. mar 2010 Sporten er fra 2000-2004 cirka. Så vidt jeg ved, så fås sport kun i 3-dørs. Men den kører godt, og så har den hvide urskiver, tågeforlygter og læderrat (ligesom min). Motoren er der ingen problemer med.

• #6   31. jan 2012 Lige et spørgsmå mere til såden en corsa c hvornår har såden en bil kørt meget? ? Ved godt det er meget med hvordan de er behandlet og holdt men er der noget med at hvis den har kørt så meget skal man være opmærksom på,noget??? Og motor er det med kæde eller med rem?.?

Håber ikke det gør noget jeg tager en gammel tråd op...

Kommentér på:
opel corsa god bil?

Annonce