{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvidt snask under ventildæksel?
  • #1   30. mar 2010 Kan være kondens... Men ellers er det højst sandsynligt vand i olien..

• #2   30. mar 2010 hvis bilen har stået stille længe, eller kører mange små turer, er det højst sandsynligt bare derfor. Hvis ikke, så er toppakningen nok smuttet... meeen, det kan som regel mærkes...

• #3   30. mar 2010 okay den har stået stille og kører mange små ture så tror måske det er det.. men har skiftet olie nu her:) så håber det bliver bedre:)

• #4   30. mar 2010 Jeg havde min oliepind smurt ind i vinters, men intet vandforbrug og nu hvor det er blevet en tand varmere så er der intet snask - så det var kondens og det tror jeg også at dit er med det beskrevne kørselsskema smiley

Bliv bekymret hvis den sætter tryk i kølevandet eller ryger meget hvidt + snask på oliedækslet.....ellers er det meget sikkert blot kondens.....

• #6   30. mar 2010 jamen det er vand i olien... og vis det er efter du har skiftet toppakning er det fordi du ikke har været omhyggelig nok med at gøre det rent efter dig ( få det gamle olie ud og få de gamle vand af og fået renst den gamle pakning væk og vis du ikke har brugt rigtig tilspænding og rækkefølge på på topstykket så den ikke ligger tæt)...

• #7   30. mar 2010 Har du skiftet olie samtidig med toppakningen? Går ud fra den var røget siden den blev skiftet?

Kommentér på:
hvidt snask under ventildæksel?

Annonce