{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Køb mellem private {{forumTopicSubject}}

Har lige købt aluspejle på vagcars til min A4, men det viser sig at spejlglassene ikke kan sidde fast, da clipsene på bagsiden er brækkede - endog 2 forsøgt limet. Ifølge sælger fejlede de ikke noget da jeg talte med ham før købet - Han har nu afvist at tage dem tilbage med den begrundelse, at det er handel mellem private -
Det nye spejlglas med beslag koster 800 kr.!!!

nogen der har erfaring med en sådan svinestreg? - hvad kan man gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb mellem private
  • #1   12. okt 2005 ja et boldttræ er opfundet.....

• #2   12. okt 2005 Der er da stadig noget reklamation mellem private, hvis andet ikke er aftalt..

• #3   12. okt 2005 Returretten iflg købeloven gælder jo ikke handel med private - men så vidt kan læse mig ud af, skal der en advokat på - og det kan jeg hurtigt få 2 nye glas for!!!

• #4   12. okt 2005 Bliver bare så MEGA pissed af over sådanne typer!!!!

• #5   12. okt 2005 gør det samme med (undskyld jeg siger det) et andet fjols eller bid i det sure æble smiley

• Ole H
    Ole H Tilmeldt:
    okt 2005

Følger: 1 Svar: 1
    #7   12. okt 2005 Hvis du lige kigger forbi forbrugerklagenævnet så er det desværre ikke noget at gøre ved dette. Når man handler mellem to private så må man desværre stole på at varen er iorden når man køber det. Ellers er det en god ide at undersøge varen ind køb. Men da du har handlet igennem Vagcars så vil jeg undersøge om vagcars har nogle regler angående snyd med vare, når der handles mellem to private.

Du siger to clips er i stykker.. Hvis der ikke ligger clipsrester i den indpakning du fik varen i må det jo være fordi varen var i stykker inden afsendelse. Hvis der er stumper i indpakningen så er det jo fordi pakken er blevet beskadet under transporten. Så vil jeg hurtigst muligt kontakte transportøren.

Men kig ind på www.forbrug.dk om reglerne... Du kan også se ind på www.klagetjek.dk

Men husk du køber en brugt vare af en privat.

• #8   12. okt 2005 Mal sælger blå og smid ham i havnen, med en gaffeltruck om benet....
    Surt at du ikke så det noget før.... Trist... smiley

• #9   12. okt 2005 Hej tak for indlæggende.
    Det er ikke min stil hverken at banke folk og kunne ikke finde på at sælge andre sådan noget møg.
    Clipsene er brækkede og mangler og ligger ikke i kassen - de var fint pakket ind - 2 andre clips er limede - åbentbart fra tidligere brud.....

Så moralen må være - såfremt du ikke har mulighed for at bese varen inden køb - så få en skriftlig garanti fra sælger at det er i orden - uden skader.

Bare pisse ærgerligt at det skal være sådan.
    Vil undersøge VAGcars regler - overvejer at advare andre mod denne sælger.

• #10   12. okt 2005 bank ham eller hæng ham ud her med hans adresse så får han det nok ikk så sjovt

Kommentér på:
Køb mellem private

Annonce