{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

Værksted {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Håber I kan svare mig, eller kan komme med jeres holdning.

Jeg har haft min bil på værksted og flere dele blev skiftet uden at det afhjalp problemet, selvom det måske burde. Til sidst blev der så repareret på styreboksen efter at de fandt ud af at det kunne lade sig gøre.

Derfor er mit spørgsmål så om hvordan reglerne er. For det kan vel ikke passe at jeg skal betale for de dele som ikke udbedrede fejlen og for de timer brugt der? Jeg ved jo ikke bedre da jeg ikke er mekaniker, så når han siger de skal skiftes så kan jeg jo ikke andet end tro på ham? Og det virkede også logisk. Det hjalp bare ikke på fejlen.

Hvad siger I?

Og god påske til folket


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værksted
  • #1   31. mar 2010 sådan er det altså nu engang der er en fejlfindingsprocess hvor det nogle gange kan spare dig for penge og mekkeren for tid at skifte en del. andre gange kan det desværre være blevet lidt dyrere. men jo selvfølgelig er det dig der skal betale ellers kan vi jo bare sætte timeprisen op i stedet for at være ærlige..


    Mvh Rasmus


  • #2   31. mar 2010 tjah - hvis ikke du har aftalt noget med dem er der ikke så meget du kan stille op..
    Du har sagt: løs det! - og de har efter bedste evne forsøgt at løse det..


  • #3   31. mar 2010 Man plejer da at lave en aftale med mekanikeren om hvor meget langt han skal gå ville jeg mene, sådan er det hvor jeg er. Intet er gratis.

  • #4   31. mar 2010 Jamen jeg er også villig til at betale. For de lavede bilen og det var der havde ødelagt den. Så det er jo egentlig fair nok smiley Ville bare høre hvad folk mente, for der var en mekaniker der sagde til mig at jeg ikke skulle betale for de dele som ikke havde effekt. Men deres timeløn til fejlfinding skal selvfølgelig betales.

    Jeg havde også lavet en grænse. Og den er til dels overholdt. Men sagde de skulle ringe hvis der var nogle dyrrere dele der skulle skiftes. Men de bestilte delen uden at informere mig.

    Men så må jeg bare lære ikke selv at rode med biler og lade de professionelle om det.

    smiley



Kommentér på:
Værksted

Annonce