{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fleggaard Leasing - Erfaringer
  • #1   1. apr 2010 Min kammerat er godt tilfreds med Fleggaard Leasing, personligt kunne det dog ikke betale sig for mig, da jeg kører for mange km, og så bliver det dyrere.

Men som altid med leasing, så husk du kan tit købe bilerne billigere, da leasing-selskabet også skal tjene penge. De køber dem måske billigere, men hvis man vil have noget specifikt, så vil man som regel kunne spare penge på at købe.
    Fordelen er at man kender sine månedlige udgifter, men når man har haft den i tre år, så afleverer man bilen, og man har ikke fået andet for den. Det er præcis som når man lejer en bil.
    Man kan dog også ende med en regning på eventuelle buler og ridser.

Men som Bilmagasinet skrev, så skal prisen være maks. 10% af købsprisen i engangsydelse, og maks. 1% i månedlig ydelse.
    Ellers kan det tit ikke svare sig, købsprisen er her den pris man kan handle sig til, og ikke vejledende udsalgspris.
    Dyrere biler kan det hurtigt betale sig med, jeg hører tit at bilerne skal have en værdi over 300.000 kr før det kan begynde at kunne betale sig.

Men udover det, så er min kammerat som sagt meget godt tilfreds.

Undskyld jeg ikke har direkte personlig erfaring, men syntes alligevel at jeg havde lidt at bidrage med.

• #2   3. apr 2010 Tak Brian....

Nogen andre der har Leaset hos Fleggaard?

Kommentér på:
Fleggaard Leasing - Erfaringer

Annonce