min skod dag ..... {{forumTopicSubject}}
Ja eller det var igår man hva fanden, jeg får langt om længe lånt en motorgiraf så jeg kan få lagt den nye motor i bilen alt starter godt solen er fremme. gå igang med og hive motor ud af skuret får løftet op og finder ud af jeg ska pille mere af for at få den ned i hiver lortet af smider den i igen, så kan jeg ikke få ophæng ved gearkassen under til og passe bruger 2 timer der. så får jeg det enlig til og passe yes yes tænker man så køre det bare. ak så driller min kobling kunne ikke udlufte sådan som jeg havde tænkt , men hurtig ind og skrive på bg og havde hurtigt svar fra en venlig bruger her inde skønt, så kom kobling til og du, da alt bare spillede efter montering af alle ledninger måtte jeg da tømme den nye motor for olie og smide en ny dyr olie på til små 350.- det ska jo vare godt. smider også ny gearolie på den nye gearkasse så er det også iorden. lækkert tænker man. så manger man bare køler væske på med det alt ser fint ud tjekker efter alt sidder som da ska til første opstart, men så ser man sku så at der løber kølervæske ud bag topstykket oven over min vandpumpe, og det kommer fra topstykket... tænker så hva kan det vare topstykket er ellers trykprøvet toppakningen har min vw mekaniker lagt på og spændt topstykket på efter bogen.. kan toppakninger vare lagt forkert elleg en lille revne i topstykket eller det væreste revne i selveblokken selve den flade side af blokken mod topstykket...
har man brugt mange penge på og renovere motor over flere måneder masser af timer er lagt i... og så ska man måske have motor ud igen.. dog starter jeg med topstykket.... nogle der kunne have en ide...
Mvh Dennis ...... min første skod dag i mange år.
jun 2005
Følger: 32 Følgere: 75 Biler: 9 Emner: 254 Svar: 2.352
feb 2007
Følger: 54 Følgere: 53 Biler: 3 Emner: 99 Svar: 1.611
jun 2005
men svaret er nej....
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 4 Emner: 43 Svar: 238
jun 2005
sep 2005