{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

Pe R
Pe R
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Rust - lav det selv? {{forumTopicSubject}}

Jeg har på min bil en smule rust i/over den ene skærmkasse, hvilket jeg har tænkt mig at forsøge at lave selv. Jeg har ikke prøvet det før, men har fået indtrykket af at det skulle være et overkommeligt projekt.
Jeg skriver derfor for at høre først og fremmest for at høre om der er nogen faldegrupper man skal være opmærksom på? Typiske begynder fejl?

Det er ikke alverdens rust, og jeg snakkede med en der mente det var nok "bare" at - slibe - grunde - male - slibe.

Men er der nogen der har nogen erfaringer at dele eller lignende ville det være rigtigt lækkert.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rust - lav det selv?
  • #1   6. apr 2010 Søg forum - har været oppe masser af gange

• #2   6. apr 2010 Det er ikke så svært og hellere ikke for nemt, du kan ikke undgå at lave fejl og lave det om igen, hvis det er første gang, men tilgengæld så undgår du en bestemt fejl for hvergang du laver det om igen, så bare prøv at lave det, så lærer du det, bare sørg for at slibe så der ikke er en eneste rust prik tilbage og øv dig lidt med spraymalingen og lakken på et andet metalstykke.

• #3   6. apr 2010 sandblæst det istedet for at slibe.. og grund det med pensel, det er det bedste...

Kommentér på:
Rust - lav det selv?

Annonce