{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forskel på aircondition og klima
  • #1   22. apr 2010 Klima kan du styre temperaturen, aircon er kun kold luft.

• #2   22. apr 2010 automatisk klimaanlæg kan du indstille til et hvis antal grader, så den hele tiden forsøger at holde kabinen på eks. 22 grader, hvor du med aircondition selv skal døje med det.

Er det ikke sådan?

• #4   22. apr 2010 Jeg er ikek 100%.
    Men som jeg kan se forskellen er Alm. varmeanlæg bare luft som kommer igennem et varmeanlæg. justeres varm og kold og imellem.
    Aircon, har Freon. Lissom Fx. køleskabe og derofr kan de hurtigere varme/køle luften. kan justeres varm/kold og imellem
    Klima kan juusteres pr. ½ grader.. Fx 22,5 grader

• #5   22. apr 2010 jonas g det var os det jeg selv mener med at aircondition får varme og kulde hurtigere og dermed at kan køle koldere luft om sommeren end et helt almindeligt varmeanlæg

• #6   22. apr 2010 Det er sandt.. min nuværende bil er den første jeg har med A/C.. og det går super hurtigt om sommeren for den at blive kold, og om vinteren for at blive varm..
    "super hurtigt" er i forhold til min gamle opel astra uden A/C..

• #7   22. apr 2010 Alm. manuel aircon:
    On/off knap til A/C. Køler og affugter luften i kabinen. Varmer ikke hurtigere.
    Der er ikke freon i systemet, da det er forbudt at bruge mht. miljøkrav. Der er et kølemiddel i som hedder R134a som gør det samme, bare knap så skadeligt for miljøet.

Klimaanlæg:
    Samme som manuel A/C men her kan du bare indstille temperaturen digitalt op og ned på en bestemt temp. f.eks. 22 og så holder den dén temperatur. Uanset om du har A/C tændt eller ikke.

• #8   22. apr 2010 det er nemt AC kan du ikke indstille grader på det kan du på klima det er hele forskellen

Kommentér på:
forskel på aircondition og klima

Annonce