{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.709 visninger | Oprettet:

Lorte lakering {{forumTopicSubject}}

Hej BG,

Ville lige fortelle folk her inde at de skal passe på med at vælge en autolaker.

Jeg har for nogle mdr. siden snakket med køge autolaker på tømmervej samt fremvist bilen. Jeg fortalte dem at bilen skulle komme rå karrosse og spartel arbejdet skulle udføres af mig men at de skulle se spartel arbejdet igennem eftermig samt rette det op så det var i orden.

Det var fint nok, vi tog en snak om at prisen ville ligge omkring 10.000 - 14.000kr afhængif at hvor meget de skulle spartle selv.

Endelig får jeg bilen efter 4 uger. Spartel arbejdet ligner (for at sige det pænt) noget lort. Jeg snakker med køge autolaker, de kommer og ser bilen og får og vide at det ikke er acceptabel arejde de har udført. Så tænker jeg damn det er nice...

De får bilen ind igen i 2,5 uge... Bilen kommer ud og arbejdet ligner stadig noget lort. Jeg ringer til dem og får og vide at de ville ringe tilbage til mig. 1 uge senere tænker jeg på hvorfor de ikke har ringet og tager direkte ud til dem med bilen.

Jeg får og vide at det pris jeg har betalt for ikke var for 100% i orden arbejde. Så siger jeg at de aldrig har haft fortalt mig at de både har pris for lorte arbejde og ordenlig arbejde.. Der var undskyldningen at ham medarbejdere ikke var med i den aftale om prisen... SÅ tænker man da hva fanden det er for noget...

I bund og grund har de haft bilen inde i samlagt 6,5 uger over 2 gange.

Prisen var 12.400kr

De ville have at jeg skal betale halvdelen af beløbet når de skal rette deres fejl op.

Hva fanden er det for en useriøs firma? Det er da noget lort hvis de ikke har nosser og ikke er moden nok til at fortelle at de ikke kan overskue arbejdet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte lakering
Kommentér på:
Lorte lakering

Annonce