{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lorte lakering
  • #1   9. jul 2010 skal du ikk tage imod... bed om en klar omlakering.. hvis du altså har regning osv på det

• #2   9. jul 2010 Hvis det er lavet med regning, så er det da bare at lave en forbrugersag på det. De har leveret en vare med en mangel. Lovmæssigt kan de så tilbyde at rette fejlen eller give dig kompensation.

• #3   9. jul 2010 Det tænkte jeg slet ikke over. Smutter lige igennem forbrugerstyrelsen med det. har en masse billeder som dokumentation hvor bilen blev transpoteret ind hos dem, lå inde og blev dækket til, grundet, og udleveret... en masse billeder

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   9. jul 2010 Det er da en relativ billig lakering hvis det er på regnning! smiley Normalt ligger priserne jo på 20 og op, men selv om det er uden.. Så burde de gandme ha lakeret det ordenligt, og gjort forarbejdet som skulle til!
    Håber det er på regning, så du kan få det lakeret ordenligt, ellers klager du bare som en besat indtil de går konkurs smiley haha

• #5   9. jul 2010 nu ligner den bil også en der var rigtig godt adskilt inden lak !!!
    vi har sjovt ikke de problemer med de lakere vi har i dag
    men vi skilder også bilerne helt ad + laver det meste af forarbejde med spartling selv
    og betaler prisen for en ordentlig lakering
    pris og kvalitet på lakeringer hænger tit sammen
    MEN dog ikke altid nogle tar kassen og kan ikke deres arbejde

• #6   9. jul 2010 hvad skulle han har for at male den?

• #7   9. jul 2010 Har skrevet det i billedgalleriet og skriver det igen her.

Jeg fortalte ham at vi ville skille bilen helt af (Den brændte jo), lave plade arb. på den, som følge på plade arb. ville vi spartle og slibe det ned men at de skulle lave finishet på alt spartel arbejdet, sørgede for at den blev transpoteret der hen, alle døre(2stk´s) samt motorklap og bagklap blev pillet af, hele motorrummet samt helke vejen ind hvor der er mærker efter brænd skulle lakeres, bagagen skulle lakeres. Så sku de stå for en ordenlig arb som vi snakket om og vi fastsat ingen pris på det.

Bilen var inde hos dem 1. gang i 4 uger, 2. gang i 2,5 uger og nu siger de at jeg skal betale for halævdelen af de fejl som skal rettes :s

• #8   9. jul 2010 BG´s vrede Villy . -

Jeg har aldrig haft/har en Golf 2

• #9   9. jul 2010 BG´s vrede Villy . -

Hehe. Jo, jeg gøre det. Har aldrig været så glad for en bil før. Er faktisk endnu mere glad for den nu smiley Vi ved alle hvor fedt det lyder når en amerikaner gir den gas, den her brøler en amerikaner ned på asfaltet smiley

• #10   9. jul 2010 Med eller uden løg har jeg aldrig hørt en VR6´er der har denne lyd. Ved ikke hvad vi har gjort forkert eller rigtigt smiley

• #11   9. jul 2010 m... Nu når jeg vuder din profil billed...

Det var nu ikke for at sige noget grimt om din bil smiley Havde sku ikke bemærket det sry... Men jeg skrev da "VI ved alle hvor fedt det lyder når en amerikaner gir den gas" smiley

Kommentér på:
Lorte lakering

Annonce