{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omlakering af bil. pris?
  • #1   29. apr 2010 25000 ca vil jeg tro

• #2   29. apr 2010 Meget forskelligt fra sted til sted.. men regn med omkring ca 15.000 kr for en komplet omlarkering i 1 farve.

• #3   29. apr 2010 Tjek marked. Der er en der tilbyder...

• #4   29. apr 2010 alt mellem 18.000 og 2.600.000 + .... + moms.. det med ekstra hvis den er anden end original tror jeg ikke smiley

• #5   29. apr 2010 nysynet.dk tilbyder deres service for 8000.. Men om kvaliteten er ok, det skal jeg ikke kunne sige..

• #6   29. apr 2010 15000- 25000 smiley Det kan man vel få gjordt billigt i polen/udlandet smiley

.. Men vil afgiften eller noget stige hvis man laver farven om og hvormeget?

• #7   29. apr 2010 det er sgu ikke malerarbejdet der koster der er tiden det tager at gøre den klar til maling.

• #8   29. apr 2010 Hvis man selv kommer med alle de skjolde der skal males er slibet helt ned hvad vil prisen så være (:

• #9   29. apr 2010 skjolde smiley det er ikke en scooter smiley

• #10   29. apr 2010 lakeringen på min, beløb sig til 33.000 for skodaen. Det var så inkl en tur ved en bulemand, for lige at få en bule i taget rettet.
    Dog sørgede jeg selv for at skille den ad og samle den igen.

• #11   29. apr 2010 hvordan pokker skulle vi vide det,ring rundt-ligesom det spørgsmål du stillede ang forsikring

• #12   29. apr 2010 Som de andre skriver er meget forskelligt hva det koster! er selv autolakerer, så vil foreslå du kører ud til nogen autolak firmaer og lade dem kigge på det og give pris..

Der er jo væsentlig forskel om du skal ha malet en lille peugot 106 eller en stor mercedes s klasse
    og om den skal være alm uni farve eller 3 lags special metal farve!
    Om det kun er udvendig lakering eller farveskift?
    og om der er tusind plastdele der også skal males?
    om bilen er nyere eller gammel, fyldt med bilka buler og rust...

Der er mange ting at tage hensyn til som du nok kan se..

Medmindre du kender en der kan gøre det billigere, skal man ihvertfald regne med min. 15000 kr..

Og ja polen er en mulighed, men så blir det også derefter hvis du forstår!

Plus man selv skal skille bilen ad for maleren og samle den igen, medmindre det er et skade værksted!

Og et sidste råd...
    En autolakerers værste mareridt er : Lad vær med at slibe, spartle eller spray dåse male noget selv på bilen medmindre du har styr på det...!

• #13   29. apr 2010 rasmus
    Lige mine ord..jeg er ved at være træt af alle de folk der tror at det ved man da bare lige med de få ubrugelige indformationer folk kommer med..SØG DOG I FORUM OG DU VIL FINDE SVARET...

• #14   29. apr 2010 ok tak

• #15   29. apr 2010 fra 20kr til 20.000 kr + moms

• #16   29. apr 2010 jeg gir 10k valgfri farve, incl. spartling, dørfalser motorum, mm. aflevere bilen fuldstændig strippet, henter den efter 2 døgn, samler den får den poleret efter samling i prisen og altid 110% iorden i lakken.

så handler vist bare om du finder dig en maler, og holder dig til ham.

• #17   29. apr 2010 Til B4ANDIT : Giver dig ret i at man sagtens kan få en god handel i stand hvis man kender en god autolakerer. og som regel med god service, hvis kommunikationen er iorden smiley

Men tænk lidt over at der altså er meget arbejde og faglig kunnen i at forvandle en bil med en gang lak!!
    OG INDSE NU AT MALING IKK ER BILLIGT!!
    Folk giver gerne 20-30.000 kr for anlæg eller fælge uden at tænke over penge, men når folk skal ha malet deres bil, så den bliver pæn og kan holde i flere år efter, bliver de tit nærige... Mærkelig tankegang at ha!

Peace out smiley

• #18   29. apr 2010 Forstår hellere ikke den tankegang der er omkring maling af bilen, det er som om folk ikke forstår at godt håndværk koster altså bare.
    Fint nok at din fætters tante, kender en der måske har fået malet en bil til 8.000,- Men, det ligner lort efter 14 dage, når bilen har forladt værkstedet....

• #19   30. apr 2010 man må vel også tænke i det håndværksmæssige i sådan et projekt, når man hører at nogen får en billig lakering udført på to dage, og jeg tænker på at ved min tog det en uge, og de skyndte sig endda.

Godt håndværk tager tid, og jo hurtigere man får det gjort, jo flere fejl må man vel iberegne.

• #20   30. apr 2010 - Bigfoot -
    ja 2 dage er sku ikke meget....
    ved fra mig selv at det skal sku gå meget godt hvis jeg kan lave en bil klar til fylder på en dag..og det er ligesom nødvendigt hvis man skal lave en hellak på 2 dage..
    jeg indrømmer gerne at jeg har lavet en hellak til 10000 men det er og bliver også kun den ene..hvis jeg skal arbejde 14 timer hver dag i 3 måske enda 4 dage hvor jeg ellers ville ha fri,så dkal der ligge mere end 5000 til mig når resten er betalt..

• Lukasz A
    Lukasz A Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #21   15. feb 2013 www.polenrep.dk

Kommentér på:
Omlakering af bil. pris?

Annonce