{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.575 visninger | Oprettet:

Køb af sprit ny bil. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Går og leger med tanken om at købe en sprit ny bil..

Har idag været ude og kigge på en Vw polo Bluemotion, den som køre 30.4 km par liter.

Bilen koster omkring de 220.000..

Grunden til at jeg tænker på at købe sprit ny bil er at, er træt af gamle biler træt af at de går i stykker, fejl og mangler.. synes alt i alt, at pengene løber op i det samme..

Er 19 år smiley og bor med kæresten .. men hun synes det dyyyyrt ..

( ps, det afbetaling på 80 måneder eller sådan noget med 2.000 kr cirka i måneden og 42.000 udbetalt første omgang. )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af sprit ny bil.
  • #1   5. maj 2010 Læg pengene på værkstedet eller i banken, vælg selv:)

• #2   5. maj 2010 Hvorfor værksted, ? smiley

• #3   5. maj 2010 nye biler går også i stykker

• #4   5. maj 2010 Hvad med at finde en nyere brugt bil? Du taber en jo en formue ved at køre ud over kantstenen hos forhandleren med din nye bil.

Personligt havde jeg ikke sat mig selv i gæld for en bil hvis formål er at spare penge. Desuden er der ligeså mange fejl på de nye biler, hvis ikke flere, end på de gamle. Plus at det koster en arm hver gang lortet skal overholde et service, eller der skal laves noget der går i stykker. Tænk på hvor meget der kan gå i stykker på en Polo Bluemotion i forhold til Golf 1 TD!

• #5   5. maj 2010 Hvis det er fordi du er træt af at bilen går i stykker, så vildet ikke hjælpe at købe en ny. En Ny bil går mindst lige så meget i stykker som en gammel.

• #6   5. maj 2010 Personligt køber jeg ALDRIG nu bil igen.. Har købt 2 stk fra nye. Man taber ALT for mange penge på nye biler. Ueanset om man så vil beholde den i x antal år.. Når du henter den triller derfra så er den 20.000 kr mindre værd. og sådan forsætter det mdr efter mdr..

Køb hellere en der er evt 1 år gammel med evt 20.000 km på bagen. Du spare en masse penge.

Bare mit råd. Jeg køber ALDRIG nu bil mere. Smed 100.000 kr ud på min sidste nye bil som jeg havde i 1½ år.. AV AV....

• #7   5. maj 2010 Hvis jeg var dig, købte jeg en Kia Ceed 1,6 CRDi. Ved godt der blinker røde lamper når man siger KIA, men jeg arbejder selv ved KIA, og det er virkelig en god bil. Vi ser dem aldrig på værkstedet.

• #8   5. maj 2010 jeg har lige idag hørt om de mest solgte bilen,og de mindst solgte hmt fejl test mm,og der kom kia på sidsteplads,så hold fingrene fra den

• #9   5. maj 2010 Rene J

Så er det da en dårlig forretning i har smiley

• #10   5. maj 2010 j ! Hvilken var første plads ?

Og jer andre, forstår godt hvad i mener.. Men problemet er jeg vil også gerne have en god brugt bil med 1-3 år, men har ikke så mange penge .. har 60 basser cirka, og skal bruge bil .. og ikke ne der går i stykker

• #11   5. maj 2010 j !

Så har du ikke hørt ordentligt efter i radioen idag. Den liste FDM har lavet som de fortalte om i radioen idag, havde nemlig Chevrolet på sidstepladsen, og so nummer anden sidst lå Peugeot. 1. pladsen var selvfølgelig besat af Toyota igen igen igen smiley

• #14   5. maj 2010 Jeg selv har købt nye biler, de sidste to gange (det er der jo nogen der skal), og jeg har endnu ikke fortrudt.
    Hvis noget går i stykker, så er det garantien der dækker, og der er ikke nogen direkte uforudsete udgifter. Der er service, men det kan beregnes.

Men efter min mening, og erfaring, så skal man have bilerne i tre år, hvis man sælger dem før, så mister man mange penge, og efter de tre år, så begynder der at komme flere udgifter.
    Dem der så køber den tre år gamle bil, får også en forholdsvis ny bil, der forhåbentlig er driftssikker, hvis den første ejer har passet godt på den. Og derefter er der måske lidt større regninger på værkstedet, men det er stadig et godt køb, og nok billigere end at købe nyt.

Jeg har selv købt en ny Polo, dog ikke en bluemotion, den er efter min mening lidt svag, når man er vant til mere, og når man kører langt.

• #15   7. maj 2010 Syntes sgu bare du skal købe dig en helt ny bil, har selv bestilt den nye polo!!! Så ved man det kun er en selv der har kørt i den, og hvordan den er blevet behandlet!! Og hvad er mere Nice end en helt ny bil? smiley

En bil er en udgift uanset hvad... Men den giver frihed

• #16   7. maj 2010 DIABLO . PRÆCIS !

Hvilken polo har du bestilt og hvad udstyr for du oveni?

Kommentér på:
Køb af sprit ny bil.

Annonce