{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Køb af sprit ny bil? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!

Jeg har for første gang i mit liv, bestilt en helt ny bil hos forhandler.
Den ankommer i starten af september.

Er der noget man bør være opmærksom på?
Bør man ikke tjekke bilen, inden han udleverer nøglerne for "uheldige" ridser/buler, hvis det skulle være sket?

Eller er det ikke noget der sker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af sprit ny bil?
  • #1   11. aug 2010 jo,gå bilen igennem for div felj mm

• #2   11. aug 2010 hva for en er det så? smiley

• #3   11. aug 2010 Konebil smiley Ny Opel Corsa 5 dørs..

Hvad skal jeg være obs på ellers?
    Skal jeg gennemgå den med sælgeren? Eller kigge alene?

Synes det virker lidt fjollet smiley
    Vil bare være træls at komme hjem og så spotte en lang ridse et sted eller lign.

• #4   11. aug 2010 nogengange høre og ser man da biler der er leveret med småskader, .. (går den så går den situation)... men for det meste, blir skaderne jo fanget når bilen blir kørt af autotransporter, .. og måske 1 ud af 10, der får noget på værkstedet, men desto mindre udstyr ogl. den skal have monteret, desto mindre er chancen for der sker noget på værkstedet..

men ect. hvis en bil skal ha monteret ekstra udstyr, og dele skal afmonteres som kofangere m.m eller nye hjul osv... var dte da en god ide at tjekke de områder...

• #5   11. aug 2010 og når du nu har kørt i 14 dage i den så laver du en liste over de fejl du måtte opdage, skriver dem ned på en liste og giver sælger max 14 dage til at udbedre fejlene i. Når du giver ham listen har du en kopi med af den som du får en kvittering på fra sælger om at han har modtaget den - og ikke nødvendigvis accepteret den.

men sørg for at noter alle små fejl.
    da jeg fik min transit lavede jeg samme liste og har altid gjort det med både nye og brugte biler jeg har købt.

• #6   11. aug 2010 Er der fejl på nye biler smiley ?

Det eneste der kommer på den, er sidelister og sommerdæk med fælge + levering af vinterdæk med fælge.

• #7   11. aug 2010 ja der kan uden problemer være fejl på nye biler. det kan være en pære i instrumentbrættet der ikke virker, eller en elrudemotor som har en defekt - ja listen er jo lige så lang som der er dele i bilen ;o)

Kommentér på:
Køb af sprit ny bil?

Annonce