{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvornår er man elite bilst ?
  • #1   12. maj 2010 Når dit forsikrings selskab siger det smiley

  • #2   12. maj 2010 Det er forskelligt fra selskab til selskab, men plejer det ikke at være skadefri kørsel i 7 år? Altså har man kørt skadefrit er man elitebilist som 25 årig.,.

  • #4   12. maj 2010 Ja, blandt andet TopDanmark kræver at man er fyldt 30 år ved jeg

  • #5   12. maj 2010 Jeg skal køre i 8 år, før min forsikring overhovedet falder.

  • #6   12. maj 2010 Jeg er elite billist hos Aros.

    Er 27 år, haft kørekort siden april 04 (6 år) og har haft totalskadet 1 bil :o)

    Så jeg klager bestemt ikke :o)


  • #7   12. maj 2010 enig med mac, som oftes 7 år, men igen det svinger meget fra selsskab. tro det går hurtigere hvis du feks først får pappet som feks 30 årig. det er de 18 årige der lægges størst vægt på.

  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #8   12. maj 2010 daniel R Det afhænger jo af dit selskab

    Mads P Har du smadret en bil mens du var kunde hos Aros ?


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #9   12. maj 2010 Det er op til forsikringen.

    Nogle har også tendens til at sige at fordi du har din hus-forsikring hos os så får du lige et par trin (lokke lokke) Og fordi hele min familie er hos samme forsikring, samt min fars firma osv. så fx er jeg ret højt på niveau allerede og har min bil, som ifølge forsikringen er kategoriseret som sportsvogn, til 6000 kr i året med kasko smiley

    Så tag en snak med din forsikring om det


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #10   12. maj 2010 - Holgato - Er det din 206 de mener går under kategorien "sportsvogn" ?

  • #11   12. maj 2010 Ja, sådan en S16'er er da også noget af en vildbasse smiley Hehe ...

  • #12   12. maj 2010 Tjaa, jeg bliver elitebilist efter 3 års skadesfri kørsel .. Så som 21-årig. Det kommer an på en masse.

  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #13   12. maj 2010 Casper og Bay:
    Ja det sagde banken og forsikringen og derfor måtte jeg ikke som 18 årig i første omgang låne penge til den, men tog et fritidslån og fik den igennem alligevel - dog til den store forskrækkelse at forsikringen ville lyde på 31.000 årligt ren ansvar for mig fordi det var S16 modellen :S
    Dog fik jeg den kørt som jeg er bruger af bilen med en ordning så jeg stadig får niveau'er til at blive elite og som sagt så har jeg altså sluppet 6000 kr sidst jeg betalte forsikring, til både kasko og ansvar smiley


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #14   12. maj 2010 Jones:

    Samme gælder for mig. Jeg har også et års tid uden at lave ged i den, og så kan jeg kalde mig elite


  • #15   12. maj 2010 Godt, det ikke er mig, der skal betale så dyre forsikringer smiley

    Jeg har både min Leon og min Supra forsikret til 9.000 kr. Så kan jeg godt leve med, jeg skal vente 8 år på at blive elitebilist.


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #16   12. maj 2010 Det må være de skæve døre der gør den ryger ind under sportsvogn hehe =)
    Vil det sige den ikk står i dit navn siden du kun står som bruger ?


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #17   12. maj 2010 Bay hvornår holder din Supra nede på gaden så jeg kan lure på den ?

  • #18   12. maj 2010 Jeg tør sgu da ikke have den stående i ghettoen smiley Haha ...

    Ej, den holder hos mine forældre p.t. Den kommer da nok til Herning engang. Men jeg er sgu ikke vild med at lade den holde her en hel weekend, fx.


  • - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

    Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.253
    #19   12. maj 2010 Haha det er mit eget værk efter jeg købte maskinen smiley

    Ja den står i mutti's navn, men pga. min ordning så får jeg stadig points ved forsikringen.
    Og som sagt så skal jeg også køre skadesfrit i 3 år, hvor jeg har 1 år tilbage nu her d. 3. juni og så er jeg elite smiley

    Bare mit indput om hvordan det også kan gøres


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #20   12. maj 2010 - Holgato - Ok det sku da oss en superfin ordning så hvis det virker =)

    Bay Bare hold den nede ved mig så og smid nøglen ind så skal jeg nok passe på den hehe ... Er sku egentlig bare nysgerrig og ville gerne se den en dag bare for at misunde lidt haha =)


  • #21   12. maj 2010 Hehe, hvis du er misundelig, så kan du da bare selv købe én smiley De er ved at være nede i en overkommelig prisklasse efterhånden ...

    Nej, den kommer som sagt til Herning engang, så hold øjnene åbne - så står den der lige pludselig!


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #22   12. maj 2010 Bay det må jeg jo lige gøre ellers giv lyd inden så jeg kan lure den hehe
    Ja prisen er ikk så gal men skulle jeg kåre i sådan en skulle den være venstrestyret og så koster de jo lige pludseligt meget mere desværre =)


  • #23   12. maj 2010 Det er rigtigt nok. Dobbeltmoralsk som jeg er, så fatter jeg heller ikke, det er lovligt at indregistrere en højrestyret bil i Danmark! Men jeg udnytter hullet, indtil det bliver lukket smiley

    Men den er nu superfed at køre i - det kan jeg love dig!


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #24   12. maj 2010 hehe tænker lige præcis det samme . Men køre man efter reglerne er der jo ingen fare ved man sidder i højre side... Men skal man overhale så !!! Vil jeg helst sidde i venstre =)

    Hvad motor har du i den ?


  • #25   12. maj 2010 Det er bare den lille uden turbo. Jeg tør nu heller ikke at køre hurtigt i sådan en højrestyret bil alligevel, så det generer mig ikke smiley

    Det er mest bare en cruiser vogn med en sindssygt fed lyd!


  • Casper K
    Casper K Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 43 Biler: 8 Svar: 5.727
    #26   12. maj 2010 Ok skal sku nok få den luret så en dag =)

Kommentér på:
hvornår er man elite bilst ?

Annonce