{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. thailand?
  • #1   13. maj 2010 jeg var i Thailand før en måned siden (Phuket) og det var nok sidste omgang for turrister vi var med. Efter april måned starter regnsæsonen og det regner jævnligt. det er dog ikke problemet, men det at luftfugtigheden er vanvittig og slet ikke noget normale europæere kan holde ud. Det er 30-35 grader hele året, men fra maj til august er det ulideligt pga luftfugtigheden

tænker du på at rejse via Bankok er det et absolut no-no!! det er ikke alene dumt, men også ret farligt at tage den vej. i "bedste fald" ender du med at strande i lufthavnen.. i værste fald ender du i den balade der er for tiden.

• #2   13. maj 2010 Der er ingen problemer. Er lige kommet hjem derfra. Bare hold jer væk fra området hvor balladen er. Der er og kommer ingen ballade ved lufthavnen, der er massiv militær/politi opdækning, så ingen kommer i nærheden af lufthavnen

• #3   13. maj 2010 Jeg står og skal til østsiden (koh samui)
    hvor der skulle være sæson fra juni til oktober med godt vejr, uden regn.
    da det er østsiden... regn kan jo forekomme jo smiley så den tager jeg derfra.. men har bestilt med 2 dages ophold i bangkok.. inden jeg rejser videre til koh samui... men er sku lidt nervøs ang. bangkok.. der hvor jeg opholde mig er omkring MBk centeret i bangkok.. og det ser ikke ud som om det er der de demonstere... smiley

• #4   13. maj 2010 jacob s. hvornår kom du hjem og hvor var du henne? smiley

• #5   13. maj 2010 Jeg skal til Bangkok 1 Oktober, håber lidt at balladen er overstået dér..

• #6   21. jun 2010 Super fedt i bangkok, intet om bemærke smiley

Kommentér på:
Ang. thailand?

Annonce