{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Ang. køb af bil {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen :-).

Jeg kigger lidt på nogle forskellige biler i øjeblikket og er faldet helt pladask over Honda civic sedan modellen.
Dog har jeg fået nogle råd om jeg skal lade være med at købe sådan en.
Mit spørgsmål er så er der andre biler, der ligner den på en prik?
som er driftsikre solide og forholdsvis økonomiske :-)?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ang. køb af bil
  • #1   3. jun 2010 Hmm det eneste jeg kan sige om Honda er at deres reservedele er Pisse dyre..!

    Honda laver super gode motorer og bilen er ikke den grimmeste, ved ikke om det er en rustbunke.?



  • #2   3. jun 2010 de ruster men det er der så meget der gør... og jeg kan kun sige at deres motor holder jeg har tævet min honda sønder og sammen men det ville bare ikke dø

  • #3   3. jun 2010 Lyder da underligt at du skal holde dig fra Honda, det er da rigtigt at modellen 96-2000 kan ruste lidt i de bagerste skærmkanter, men det er der da mange andre der også gør, og det er da en bil der ikke koster noget at holde kørende + den er billig i brændstof og forsikring/vægtafgift smiley
    Vi har en der lige har rundet 200000 km, vi har kørt 105000 på 4 år på 2 skiver + klodser foran samt en udstødnng og self alm service. det er alt hvad der er ofret på de km samt 2 syn, og det er IKKE unormalt, så køb du roligt en Honda Civic, det fortryder du IKKE smiley


  • #4   3. jun 2010 En accord som mig smiley utroligt lækker i virkeligheden. kan blive rigtig fed. virker bare, og luksuriøs.

Kommentér på:
Ang. køb af bil

Annonce