{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

køb af peugeot 406 {{forumTopicSubject}}

nu skal jeg snart starte på skole og der får jeg en del km. hver vej, så vi overvejer at købe en peugeot 406 2.0 hdi årgang 2004
bilen købes ved forhandler.

hvad skal man være opmærksom på ved sådan en model.?

ved godt det er en peugeot som er noget fransk pis osv. så de kommentarer frabedes.

på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af peugeot 406
  • #1   4. jul 2010 rust i vanger, rust i bagklap, rust i motorhjelm ja rust!! der er mindre rust i den ældre model D8 end i den nye D9!!...

• #2   4. jul 2010 Forerste fjedre!

Hvis jeg på nogen måde begav mig ud i sådan en fransk XXXX bil... Bevares

Ville jeg skifte forerste fjedre samt tårnlejer!

Jeg har skiftet en hel del, og de smadre dæk osv sammentidigt

• #3   4. jul 2010 Morten hmm lyder sgu sært, de burde da ellers have forbedret det med tiden.

• #4   4. jul 2010 Johnny: ja det skulle man mene, men desværre ikke, de nye modelelr D9 døjer meget med rust de steder i kanterne smiley .. jeg er super tilfreds med min D8 model smiley men mangler noget med lidt mere træk kræft. og det bliver ikke en peugoet igen for vil ikke smide penge efter en nyere d9 model og stå med rust problemer :(..

• #5   4. jul 2010 Det er rigtigt at D9 modellerne ruster lidt mere end den gamle D8. Typist er det hjelmen der er det store problem. De døjer på ingen måde mere med rust end alle sine konkurrenter på marked, de få jeg har set der virkelig har været rustne har været ekstrem misveligeholdte biler.
    Selv har jeg en 406 D9 fra 2000 som har kørt 260.000 og aldrig set undervognsbeskyttelse. Den ligner i bunden en bil der er 2-3 år gammel. Indvendigt i hjelmen er der meget lidt bobler i samlingen.

Du skal på ingen måde være bange for rust i en 406, virker bilen velholdt og ingne synlig rust, så spring på. Husk der er også rustgarenti på dem.

• #6   4. jul 2010 Morten tja nu er der jo garanti på ved forhandleren så nu ved jeg da at jeg skal holde øje med det.

* Mr. Hi-Speed * super svar hehe endelig en der selv ejer en d9. var ude og kigge en idag, den havde lidt bobler i motorhjelmen. men eller super vedligeholdt.
    den rustgaranti hvor lang tid dækker den.?

• #7   4. jul 2010 Ja den garanti dækker kun første gang du er inde med bilen!!... og tror mig det kommer igen på motorhjelm, bagklap og vanger.. og hi speed: jo de ruster en anelse mere end dens konkurenter desværre.. også derfor jeg går fra peugeot igen..

• #8   4. jul 2010 jeg har aldrig set en 406 med rust i vanger.... en d9 er det hjelm som er et problem og enkelt med lidt i døre og klapper men det er et få tal ;o)
    ellers er det bare bruge sin sunde fornuft og gå bilen i gennem måske med fdm smiley
    en 406 er meget bedre bil en det ry den har her inde og er efter min mening bedre en de fleste i sin klasse også kører den bare super godt meget bedre end passat/mondeo/aventis smiley

hilsen Uffe

• #9   4. jul 2010 Uffe: det er nok lige at tage en alt for stor bid, den er og bliver en klasse under sine konkurenter, det kan ses og mærkes ved køreegenskaber og glæden i dem, samt en lille kigger rundt i kabinen, det er lige en tand for billigt og plastik venligt desværre. også derfor de er så billige og at de daler meget i pris efter køb..

• #10   4. jul 2010 Morten så tror jeg du skal tage ud og prøv en med samme km og alder og køre en lang tur i dem og der er ikke noget der kører bedre..
    det er min mening smiley
    men smag og behag er jo forskelig heldigvis smiley
    men hvis du er så utilsfreds med din bil hvorfor har du den så ??
    ja den er lidt billiger i sit plastik men den koster jo også mindre da den var ny men så slemt er de nu ikke syntes jeg ;o)
    mine har nu været billig nok at køre i og jeg har ikke haft de store problemer med dem og jeg har da kørt over 200000km i den første smiley
    hilsen Uffe

• #11   4. jul 2010 Fordi jeg er utrolig glad for D8 modellen, og været utrolig skuffet over de D9 jeg har prøvet nu jeg søger ny bil.. og dem jeg har snakket med har enten haft bøvl med rust i dem, eller solgt dem fordi de blev skuffet over køreegenskaber.. min er skam til salg og kan kun sige det bliver ikke en D9 model..

Kommentér på:
køb af peugeot 406

Annonce