{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.325 visninger | Oprettet:

Padborg elektro {{forumTopicSubject}}

Så ringer jeg lige til padborg elektro fordi jeg skal have justeret km tal på min VB. Det kunne de godt klare for 1000,-
Er ved at falde ned af stolen af grin og spørg om han er seriøs? Det syntes han slet ikke var sjov. Værktøjet er jo dyrt siger han.
Ja, ok, men 1000,-? Testeren koster 5000,- max og uoriginal på ebay til en bærbar med usb stik koster den 200,- (og så har man den fremover til andre ting som fejlkode udlæsning osv.)

seriøst!? 1000,- for 5 min arbejde, hvem #(¤)£"! betaler det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Padborg elektro
  • #2   9. jul 2010 Nå, det vil du alligevel råde mig til? smiley

Er skam i gang, men skulle lige forbi dem i dag alligevel så kunne jo være de lige kunne klare det for en 100,-. HAHA, der var jeg godt naiv da.

• #3   9. jul 2010 Hej
    Hvem laver noget for 100 kr. ??
    Nu ved jeg ikke hvad du laver til hverdag,men for 75 kr. + moms får man altså ikke særlig meget.
    Fortsat god dag smiley

• #4   9. jul 2010 Har du ret i, men nogle vælger at se sådan på det at de hjælper en person og får dækket deres udgifter plus lidt til kaffekassen og samtidig får god reklame reklame i form af at kunden omtaler dem positivt til andre.

Uanset er 1000,-. for den opgave da totalt ude i hampen, men vil folk betale 1000,- Skal de sku' have lov, nu fik de så tilgengæld negativ omtale af mig.

Jeg skal fra omk. Onsdag gerne gøre det for 500,- og så giver jeg også en kop imens du venter.

• #6   9. jul 2010 Synes det er en dum indstilling at give dem negativ omtale fordi de ikke lige har priser der passer dig, en lidt barnlig indstilling, lidt ala mor og far er dumme fordi jeg ikke måtte få den store is.

• #7   9. jul 2010 claus jeg sad og tænkte det samme ....

underlig holdning at have til det ..

• #8   9. jul 2010 Jamen det er da godt i er voksne mennesker og uden tøven acceptere at blive taget ved næsen af ublu priser.

Den mudderkastning med at begynde og kalde forlk barnlige er da vist der barnligheden starter. Hvordan man tolker indlægget afhænger af personen der læser og syntes du det er barnligt, vil jeg påstå det siger mere om dig end om mig. Nå, gider ikke deltage i bg mudderkast!

Jeg kom ud med det. Håber i også fik noget ud af det. Ha' en god dag.

• #9   14. jul 2010 Nysgerrig "begynder" i det her forum.
    Vil det sige:
    Kan man bare køre ind til et autoriseret elektro-værksted, og få justet sin elektroniske km-tæller, til et km-tal man syns der passer ???

• #10   14. jul 2010 Yep.

Du kan også gøre det selv, hvis du køber udstyret på ebay. ca. 2 - 300,-

Det er jo ikke "rocket science". smiley

Synshallen skriver km taller ned hved syn, men de tjekker ikke om det er lavere end sidst bilen blev synet. Derfor, skal du være sikker på der ikke er fusket med det så skal du have fat i de sidste 2 - 3 synshaller eller flere for at være sikker.

og så er du endda ikke engang helt sikker... det kan jo bare være fusket en smule tilbage så den stadig har kørt lidt mere end ved sidste syn.

Km-tal er kun vejledene.

• #11   15. jul 2010 Tak for info.
    Nu lidt klogere smiley

• #12   16. jul 2010 synes det er noget lort at gå og justere på speedometer så ulrik håber da du får det til at virke med god samvittighed

• #13   16. jul 2010 Hvad snakker du om? Jeg er absolut ikke ude på at fuske!
    Jeg har skiftet mit speedometer og det gamle har kørt 100.000 mere end bilen rigitg har kørt! Der er skam ingen fusk i det og jeg fortæller gerne folk at de skal ringe til synshallen for at være sikker uanset hvilken brugt bil de køber.

Jeg ville ikke give de her oplysninger til folk hvis jeg ikke havde ren mel i posen.

Har man nr. plade på bilen kan man ofte også se km ved sidste syn på bilveiden.nu

• #14   16. jul 2010 * bilviden.nu

Kommentér på:
Padborg elektro

Annonce