{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridser i lakken!!!!
  • #1   15. jul 2010 det er ikke kun flotte biler... har en 2010 ford transit firmabil der har fået en ruko lakering hele vejen hen af siden. Ham der havde bilen meget kort før mig, havde parkeret den ved den blok han bor i, og dagen efter havde den lige vundet sådan en tur smiley

• #2   15. jul 2010 en af mine kammerater har lige fået en rukolakering på hans total standard og slidte toyota carina e. Så det er ikke kun flotte biler.
    det må være små pubertetsdrenge der ikke har meget omløb i hovedet.

• #3   15. jul 2010 Hvis man skal ødelægge noget så kan de da i det mindste gøre det ordentlig, så tag dog en muggert og smadre hele bilen i stedet for!!!
    Fuck dem der gør det, det er alt jeg har at sige!!!!

• #4   15. jul 2010 Ja det er pisse træls...
    Pas især på ved kolding storcenter, der har jeg fået ridset biler 2 gange, og den ene var min mors nye suzuki swift så man ikke så man ikke populær når man kommer hjem...

• #5   15. jul 2010 gid man tog folk på færsk gerning så de ku få lov a betale og lig få et par håndmadder

• #6   15. jul 2010 Sune - De skal ikke bare have et par håndmader! DE KAN FÅ DET LANGE LANDGANGS BRØD med masser af kød på!

Kommentér på:
Ridser i lakken!!!!

Annonce