{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TV2 nyhederne NU hold til H
  • #1   28. jul 2010 Hva gik jeg glip af?

• #2   28. jul 2010 Hva?

• #3   28. jul 2010 Dem der ikke trækker til højre efter overhaling osv..

• #4   28. jul 2010 Der er da nogle der bare køre i midten eller venstre uden de har overhalet nogle.

• #5   28. jul 2010 SHIT, alarmer verdenspressen, det er jo ikke mindre end en sensation!!!

• #6   28. jul 2010 nope brian... men det er da lamt... indrømmer at jeg nogle gange bliver derud.. hvis jeg holder en god fart og overhaler alle alligevel.. men når der kommer en med højere fart.. så trækker jeg da osse ind

• #7   28. jul 2010 Jeg har ikke en bil der skyder over 2 knob, så jeg kører altid bag en lastbil :-S Men da jeg havde blev jeg også ude i venstre, indtil der kom nogen med højere fart, det kan jeg ikke se noget galt i. Det er da pisseirriterende at skulle ligge og trække ind og ud hele tiden.

• #8   28. jul 2010 Det er squ fint at tumper som Brian kan blive gjort opmærksom på at det faktisk er lovpligtigt at holde til højre.

• #9   28. jul 2010 nej det kan du ikke se noget galt i??? ikke andet end at loven siger du skal trække til højre når der er plads.

• #10   28. jul 2010 Færdselsloven er faktisk ret simpelt skruet sammen, Brian.

§3 burde du ikke glemme, og SPECIELT ikke §15.

• #11   28. jul 2010 var da på tide at det blev taget op men hjælper sku aldrig de tumper der stadig kun kører 110 i yderbanen bliver sku ved med det skyd dem i stedet for:-)

• #12   28. jul 2010 Brian, prøv og køre en tur syd for grænsen, tror du lærer og holde til højre !!!!!

• #13   28. jul 2010 på motorvejen bliver jeg altid i den yderste kørebane.... sku da nedern at trække ind til lastbilerne

• #14   28. jul 2010 Lømmel: Prøv lige at se om du kan magte at holde en sober tone i forummet, der er jo ingen grund til at kalde folk grimme ting.

Jeg er helt med på at færdselsloven siger at man skal holde til højre. Den siger jo også at man skal overholde hastidhedsbegrænsningerne, og det er jeg sikker på at i andre ikke gør, uanset hvor mange paragraffer i så kan remse op :-S

• #15   28. jul 2010 Steffen H: Må jeg have lov at spørge hvad du mener med, at jeg skulle prøve at køre en tur syd for grænsen?

• #17   28. jul 2010 Dernede får du en Mercedes op bagfra med meget mere end nogen af dine biler har kunnet rende, hvis ikke du pænt holder til højre.. Det er ikke sjovt, skulle jeg hilse at sige smiley

• #18   28. jul 2010 Hvor mange aner egentlig at man skal blinke med det lange lys - i personbil - før man trækker ud for at overhale en lastbil? smiley

• #19   28. jul 2010 morten: så vil jeg gerne bestille 50 streamere til min bil.

• #21   28. jul 2010 WD40: Nu har jeg haft nogle biler der kunne køre meget, meget hurtigt, så tror ikke jeg ville blive så skræmt af en Mercedes på den tyske motorvej smiley
    Men jeg tænkte at de måske havde et eller andet elektronisk system der sendte bøder til venstrekørselsidioter, det kunne jo godt være smiley

• #22   28. jul 2010 Den streamer er jeg sku også med på..

• #23   28. jul 2010 Morten D. Her i Danmark er det at blinke med lyset, det samme som at give folk fingeren. De bliver svært provokeret af det, og vil presse dig og gøre fagter o.s.v.. Som beskrevet med din Hyundai ven smiley

• #24   28. jul 2010 Jeg var en tur i Berlin med kæresten i sidste uge. Det var en FORNØJELSE at køre på motorvejene dernede. Det hele glider bare derudaf. På grund af fri hastighed det meste af vejen lå jeg tit på 210+ og hvis jeg ikke trak til højre så vil jeg få en BMW, Mercedes Porsche osv op i røven. Så det var bare ren fornøjelse . De kan sgu finde ud af at køre på motorvej dernede. Da jeg kom tilbage til det danske var det godt lidt af en omvæltning. Hold kæft en gang kaos i forhold til Tyskland.

Blev sågar overhalet temmelig hurtig af en hvid transporter mens jeg kørte lidt over 200. Det var lidt imponerende.. Der stod Carrea på bagklappen, så den har nok ikke været helt standard :o)

• #25   28. jul 2010 morten d det syntes jeg lyder som en god ide jeg er den første køber

• #27   28. jul 2010 Jeg vil godt have 100 streamere til min bil hvor der står 'SÅ LÆR DOG FORHELVEDE OG BRUG BLINKLYSET DIN FEDE MONGOL' og 50 med teksten 'SÅ KØR DOG DIN SNOT SO, BARE FORDI DET REGNER BEHØVER DU IKKE KØRER 20km/t HELE VEJEN IGENNEM BYEN' (:

• #29   28. jul 2010 Måske de bare skulle sende folk op til noget orienterende undervisning hver 5. år.. Så kunne det være verden var nemmere at begå sig i, bag rattet smiley Kæft der er mange i trafikken der ikke burde færdes der.. Gamle mennesker, KVINDER og unge "Udødelige" bilister..

Der står "Flyt dig KÆLLING" på min forreste nummerplade ramme.. Ingen effekt - så streamer ideen holder nok ikke venner.. smiley

• #30   28. jul 2010 "så hold dog afstand" dem gider jeg sku ikke og bruge penge på, jeg er da ligeglad med hvor tæt folk kører på mig, hvis de er helt oppe i røven på mig, så må det jo være fordi jeg kører for langsom....

• #32   28. jul 2010 WD 40

kom lige med et link til den paragraf i færdselsloven hvor der står det du skriver....
    <b>Hvor mange aner egentlig at man skal blinke med det lange lys - i personbil - før man trækker ud for at overhale en lastbil? :-)</b>

• #33   28. jul 2010 Godt spørgsmål, Kim.. Det vil jeg egentligt også gerne vide.. smiley WD 40 ??

• #34   28. jul 2010 jeg bruger meget gerne hornet når folk ligger og blokere i yder/midterbanen. Og jeg bliver ved til de fatter at de er til gene for trafikken.

Og det var fedt endelig at se at det ikke kun var mig der var røv irriteret over det. Det er et seriøst problem specielt i myldertrafikken når man ska hjem. -.-

Godt man har en go spand heste man kan fyre op under når keglerne er på vejen.

• #35   28. jul 2010 Kim B > Jeg kan ikke nævne den specifikke paragraf, men den er en del af kørelærerundervisningen, og også den alm. køreundervisning.

Brian V > Nu er det langtfra alle Mercedes dernede der stopper ved 250... Drop nu bare den højrøvede attitude smiley

• #36   28. jul 2010 I kan læse lidt her.

http://www.teori-cafeen.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=59&Itemid=54

Det hedder "overhalingslys".

Håber i blev lidt klogere smiley

• #37   28. jul 2010 - Hvor mange af jer er iøvrigt klar over at jeres nummerpladeskruer SKAL dækkes af hætte med passende farve, ellers kan i bonges 500 kr. for forseelsen?

• #38   28. jul 2010 Kan kun være enig i at der næppe findes noget mere generende end folk der ikke holder til højre, men med hensyn til den med lyset, var jeg også udsat for en idiot den anden dag.

Kommer på en forholdsvist smal vej, som dog er afstribet og rigeligt bred til en overhaling, og kommer op bag en som ligger og kører 70 ude midt på vejen, uden at ville flytte sig. Giver derfor signal med lygterne (hvilket ikke er til at overse med mine projektører), hvilket ikke ændrer noget særligt, han trækker faktisk først ind, da jeg er næsten oppe på siden af ham, hvorefter den lille Yaris får alt hvad den kan trække, så jeg nær ikke var nået ind foran på forsvarlig vis. Hvorefter han så hele vejen til byen ligger helt oppe i røven af mig, på trods af min marchfart på omkring de 90.

• #39   28. jul 2010 WD 40

jeg fik nu ikke at vide at jeg skulle blinke, og jeg tog kørekort for 6 måneder siden? Vi overhalte da ellers mange lastbiler til køretimerne.

• #40   28. jul 2010 Kim L > Gælder kun i lygtetændingstiden. Beklager meget, i er blevet fejlundervist smiley Det er bl.a. et spørgsmål i en af teoriprøverne.

• #42   28. jul 2010 WD40: Nu sidder jeg faktisk og bliver lidt halvfornærmet. Hvad ialverden mener du med højrøvet attitude?? Jeg mener på ingen måde at jeg har haft en højrøvet attitude, eller nogen anden form for attitude for den sags skyld. Jeg var blot nysgerrig efter hvad de kunne syd for grænsen, som beskrevet tidligere i tråden, kunne det jo være de havde et specielt system, eller hvad ved jeg.
    Men når nu vi snakker om højrøvet, så synes jeg faktisk du kommer fint ind i den kategori, sammen med belærende, som du også mestrer til fulde.
    Du skriver f.eks. at dernede kommer der Mercedeser med mere end nogle af de biler jeg har haft, nogensinde har kunnet rende. Det synes jeg faktisk er en ret højrøvet og ignorant kommentar!
    Du har ingen anelse om hvilke biler jeg har haft, eller motorcykler for den sags skyld. Jeg har haft MANGE biler, og nogen af dem har været så hurtige at du slet ikke fatter det, og ihvertfald hurtigere end noget du nogensinde har haft, eller får. Og det kan jeg sige med sikkerhed, selvom jeg ikke aner hvad du har eller har haft.
    Jeg vil sige at jeg generelt ikke bryder mig om din bedrevidende tone i denne debat.

• #43   28. jul 2010 Rettelse: Man skal også give tegn med fjernlys i dagtimerne hvis det gælder lastbiler. Eneste undtagelse er personbil i dagtimerne - ellers SKAL der ALTID gives signal ved overhaling.

• #44   28. jul 2010 Brian > Jeg er helt overbevist om at du f.eks. ville have svært ved at rende fra en Brabus Rocket. smiley Dine køretøjer har sikkert været kvikke i forhold til danske standarder, men i forhold til tyske standarder er der større sandsynlighed for at dine tidligere køretøjer kommer til kort. Men cool for dig at du har haft sjovt legetøj.

Derudover skyldes min bedrevidende tone, at jeg ER bedrevidende når det kommer til færdselsloven.. smiley

• #45   28. jul 2010 WD40: Jeg aner ikke hvad en Brabus Rocket er :-S Men jeg har haft en del biler der gik et godt stykke over 300km/t, og det kan meget fint være at der er Brabuser i tyskland, der er rigtig hurtige. Men jeg er sikker på at de ikke kommer op i røven på dig hver 30. sekund hvis du selv kører et godt stykke over 300km/t.

Bedrevidene er alletiders, det er da dejligt at være klog. Men nu har jeg ikke nævnt noget om at du var bedrevidende.
    Jeg skrev derimod at du er højrøvet og belærende, hvilket er tit er den bivirkning bedrevidende mennesker døjer med.

• #46   28. jul 2010 Men tror du mistolker mig. Mener blot, at dernede kan du let støde på noget i klasse med GPower M6, Bugatti Veyron osv... smiley

Pointen er, i Tyskland trækker folk til side hvis der kommer noget hurtigt bagfra. De har ikke samme mentalitet som mange danskere, med at ville bestemme hvordan andre folk kører.

• #47   28. jul 2010 Jeg tillader mig at citere dig:

<i>"Jeg vil sige at jeg generelt ikke bryder mig om din bedrevidende tone i denne debat."</i>

Men kald mig gerne belærende, det er også lidt mit arbejde (ihvertfald fra 8-16..)

• #48   28. jul 2010 Så ville det være alletiders hvis du tog knap så meget af dit arbejde med hjem smiley Og lod være med, ganske grundløst, at beskylde folk for at have en højrøvet attitude.

• #49   28. jul 2010 Min fejl. smiley

• #50   28. jul 2010 WD40: Men når nu du alligevel stadig er vågen og ved så meget, hvilket der ikke hersker nogen tvivl om, så har jeg lige et spørgsmål :-S
    Da jeg tog kørekort i 1992 eller hvornår det nu var, var en standsning 3 minutter, alt andet var ligegyldigt. Men da jeg så tog et andet kørekort for 4 år siden, var en standsning ikke tidsbegrænset, så længe føreren sad i bilen. Men jeg læste nu i dit link, at de 3 minutter er nævnt igen, hvad er så det rigtige?
    Det er bare fordi, jeg sidder tit og venter i bilen, hvor der er standsning forbudt, i både halv og hele timer..

• #51   28. jul 2010 En standsning er når bilen holder stille i mere end 3 minutter, med eller uden fører, og med eller uden standset motor smiley

• #52   28. jul 2010 Tak til BG for ikke at kunne slette fejlagtigt indlæg: PARKERING er når bilen holder stille i mere end 3 minutter.

• #53   28. jul 2010 Jeg mente selvfølgelig at jeg holder og venter hvor der er parkering forbudt smiley

Ja, jeg har også altid regnet med 3-minutters reglen, men da jeg tog lastbilkortet sagde kørelæreren at den regel ikke gælder længere :-S

• #54   28. jul 2010 Det kan være det har noget med lastbiler at gøre, dén kategori har jeg endnu ikke bestået eksamen i...

• #55   28. jul 2010 wd
    det er jo så stadig en standsning når du er aktiv ved bilen ved f.eks. levering af vare.

men den fine side du henviser til er der lige en fejl på på denne side - og nu du er så bedrevidende så burde den være meget nem at se for dig.
    http://www.teori-cafeen.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=28

• #56   28. jul 2010 FLOT at de ikke selv er enige med sig selv he he
    http://www.teori-cafeen.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=27&Itemid=31

• #57   28. jul 2010 2 år, 3 år... Trykfejl.

Kan bare regne ud du ikke kan lide at blive irettesat smiley

• #58   28. jul 2010 der står ikke noget i færdselsloven om at bruge overhalingslyset.

nu kører jeg i alukassebil og har ALDRIG prøvet at nogen blinker af mig for at overhale, og har kørt i 15 år nu.

fra
    https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=126302

Overhaling

§ 21. Overhaling skal ske til venstre. Dog skal overhaling ske højre om et køretøj, hvis fører svinger til venstre eller tydeligt forbereder et sådant sving. Cyklist og fører af lille knallert kan overhale køretøjer af andre arter til højre.

Stk. 2. Kørende, der vil overhale, skal sikre sig, at dette kan ske uden fare, herunder særlig:

1) at den vognbane, hvor overhalingen skal foregå, på en tilstrækkelig lang strækning er fri for modkørende færdsel, og at der ikke er anden hindring for overhalingen,

2) at den foran kørende ikke giver tegn til overhaling af et andet køretøj,

3) at bagfra kommende køretøjer ikke har påbegyndt overhaling, og

4) at det, bortset fra tilfælde, hvor overhaling sker i en vognbane, hvor modkørende færdsel ikke må forekomme, efter overhalingen utvivlsomt er muligt atter at føre køretøjet ind i trafikstrømmen uden at være til ulempe for denne.

Stk. 3. Den overhalende skal holde tilstrækkelig afstand til siden mellem sit køretøj og det køretøj, der overhales. Sker overhaling til venstre, skal den overhalende holde til højre, så snart dette kan ske uden fare eller ulempe. Køretøjet behøver dog ikke at blive ført tilbage i vognbanen til højre, hvis den overhalende efter overhalingen har til hensigt straks at overhale endnu et køretøj, og betingelserne for at foretage overhaling i øvrigt er opfyldt.

Stk. 4. Køretøj, som anvendes ved vejarbejde, kan med fornøden forsigtighed overhales på den måde, der er mest hensigtsmæssig.

§ 22. Når en foran kørende bliver opmærksom på, at en bagfra kommende vil overhale til venstre, skal den pågældende holde så langt til højre som muligt og må ikke øge hastigheden.

Stk. 2. Hvis et køretøj føres med lav hastighed eller optager megen plads, og kørebanen er smal eller bugtet, eller der er modkørende færdsel, skal føreren være særlig opmærksom på bagfra kommende færdsel. Såfremt det kan gøre overhalingen lettere, skal føreren nedsætte hastigheden og om nødvendigt føre køretøjet ud til siden, så snart dette er muligt, og eventuelt helt standse.

Signaler og tegn

§ 32. Kørende skal, når det er nødvendigt for at forebygge eller afværge fare, ved lyd- eller lyssignal eller på anden hensigtsmæssig måde henlede andre trafikanters opmærksomhed på faren. I lygtetændingstiden skal fører af motorkøretøj anvende lyssignal i stedet for lydsignal, medmindre faren er overhængende. Lydsignal må ikke anvendes uden for de tilfælde, der er nævnt i 1. og 2. pkt., og må ikke vare længere end nødvendigt. Lyssignal gives ved blink med køretøjets fjern- eller nærlys.

Stk. 2. Kørende skal give tegn før igangsætning fra kanten af vejen og før vending og svingning. Kørende skal endvidere give tegn før vognbaneskift eller anden ikke ubetydelig ændring af køretøjets placering til siden på motorvej. Ved vognbaneskift eller anden ikke ubetydelig ændring af køretøjets placering til siden på anden vej end motorvej skal kørende give tegn, når det er påkrævet til vejledning for den øvrige færdsel. Tegnet skal gives ved hjælp af blinklys, hvor anbringelse heraf på køretøjet er påbudt eller tilladt, og i øvrigt ved, at en arm rækkes vandret ud til siden.

Stk. 3. Transportministeren kan fastsætte regler om anvendelse af havariblink, herunder regler om obligatorisk anvendelse af havariblink ved uventet kødannelse eller anden umiddelbar fare på motorvej.

Stk. 4. Kørende, der standser eller hurtigt nedsætter hastigheden, skal give tegn, når det er påkrævet til vejledning for andre. Tegnet skal gives ved brug af stoplygte, hvor anbringelse heraf på køretøjet er påbudt eller tilladt, og i øvrigt ved, at en arm rækkes i vejret.

Stk. 5. De tegn, der nævnes i stk. 2 og 4, skal gives i god tid før den påtænkte manøvre og på en tydeligt synlig og utvetydig måde. Tegngivningen skal senest være ophørt, når den pågældende manøvre er afsluttet.

• #59   28. jul 2010 I kan da lige få et par klip mere fra Færdselsloven til underbyggelse af diskussionen smiley

§ 2. I denne lov forstås ved:
    16. Parkering:
    enhver hensætning af et køretøj med eller uden fører. Standsning kortere end 3 minutter, standsning for af- eller påstigning samt af- eller pålæsning af gods anses dog ikke for parkering.

§ 15. Kørende skal under hensyntagen til anden færdsel og forholdene i øvrigt holde så langt til højre som muligt.
    Stk. 3. Afstanden til foran kørende skal afpasses på en sådan måde, at der ikke er fare for påkørsel, hvis køretøjet foran standser, eller dets hastighed nedsættes. Køretøjer, for hvilke der gælder en særlig hastighedsbegrænsning, jf. § 43, skal uden for tættere bebygget område tillige holde en sådan afstand til foran kørende, at overhalende køretøjer uden fare kan føres ind imellem et sådant køretøj og køretøjet foran.

§ 22. Når en foran kørende bliver opmærksom på, at en bagfra kommende vil overhale til venstre, skal den pågældende holde så langt til højre som muligt og må ikke øge hastigheden.

• #60   28. jul 2010 Folk er bare vildledt. smiley

Det er ikke for ingenting jeg har læst til kørelærer.

• #61   29. jul 2010 @ * WD 40 * > Tja, efter at have læst hele tråden vil det da nok være en god ide hvis du lige læste det med Parkering/standsning igen smiley
    For der er da ikke særlige regler for lastbiler. Det hele er forklaret i § 2. Stykke 16.

• #62   29. jul 2010 Jeg nævnte at det muligvis var noget særligt for lastbiler, eftersom han må antages at have modtaget korrekt undervisning fra en fagkørelærer indenfor kat. C.

Du ved jo ikke om der i tilfældet var tale om en tavle der ændrede de lokale regler for standsning-parkering i lastbil.

Husk nu, indtil videre har jeg kun læst kat. B, men regner bestemt med at tilføje både A, C og D.

• #63   29. jul 2010 Jeg fjerner iøvrigt abonnement herpå, synes den er trukket rigeligt langt nu smiley

• #64   29. jul 2010 Ok, så klipper jeg da det stykke tekst ud:

"standsning for af- eller påstigning samt af- eller pålæsning af gods anses dog ikke for parkering."

Så lige meget tid man f.eks. bruger på at sætte passagere af i en Taxi, eller læsser varer af en personbil/varevogn/lastbil anses det kun for en standsning.

• #65   29. jul 2010 så blev det vist for hedt for WD - 40 der valgte at skifte navn, og billede, til Dr. House !

men jeg har skrevet til teori cafen for at få en forklaring på deres regel om overhaling og brug af lys der til......

• #66   29. jul 2010 Og jeg fik forklaringen:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=123766#B7

Tjek 7.9.4 punkt 6.

"Give signal til den forankørende, hvis det er en varevogn eller lastbil med begrænset udsyn bagud, eller hvis den foran kørende virker uopmærksom."

Tegngivningen er så med fjernlys da lydsignalapparat er for at afværge faresituation.

Altså: Jeg havde ret. smiley

• #67   29. jul 2010 som jeg også skrev til dig i den PB du skrev til mig så giver jeg dig ikke helt ret da der ikke står noget om hvordan man skal give tegn......

www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=123766#B7

7.9.4 Manøvre-færdigheder

Eleven skal beherske følgende manøvre-færdigheder før overhaling:

1) Nedsætte hastigheden og holde sikker afstand til den forankørende som nævnt under 7.8 »Kørsel foran eller efter andre«.

2) Forøge afstanden til den forankørende, hvis køretøjet er så stort, at det ellers ikke er muligt at orientere sig langt nok fremad.

3) Forøge afstanden på ny, hvis en bagfra kommende overhaler og trækker ind foran.

4) Trække lidt ud til venstre for den forankørende, hvis det er nødvendigt for at forbedre orienteringen.

5) Give tegn til overhaling med venstre blinklys, hvis bagved kørende er tæt på, så de kan blive klar over hensigten.

<i><b>6) Give signal til den forankørende, hvis det er en varevogn eller lastbil med begrænset udsyn bagud, eller hvis den foran kørende virker uopmærksom.
    </b></i>

Eleven skal beherske følgende manøvre-færdigheder under og efter overhaling:

7) Accelerere, eventuelt efter at have skiftet til lavere gear for at opnå hurtig acceleration.

8) Øjeblikkelig afbryde overhalingen, hvis forholdene har ændret sig, og muligheden for at overhale er blevet tvivlsom, - og ellers trække til venstre ud i overhalingsbanen.

9) Sørge for hurtigst muligt at komme ud af den foran kørendes blinde vinkel.

10) Holde tilstrækkelig sideafstand til den overhalede.

11) Gennemføre overhalingen så hurtigt som muligt uden at overskride gældende hastighedsbegrænsning.

12) Afbryde overhalingen, hvis en uforudset hindring dukker op, eller muligheden for overhaling er fejlbedømt.

13) Blive i overhalingsbanen, indtil den overhalede er synlig i det indvendige spejl, og da straks trække til højre på kørebanen igen (medmindre man vil overhale endnu et køretøj, og betingelserne i øvrigt er opfyldt).

• #68   29. jul 2010 Der findes 3 tegn:

Blinklys - skal du alligevel give tegn med.
    Horn - til at afværge faresituationer, så nej.
    Fjernlys - tadaa, sidste mulighed, der var den smiley

• #69   29. jul 2010 hvor i syv søren i helvede finder man det indslag??? Kan ik finde det på Sutnik. Det er med i oversigten men selve indslaget er væk..!

19:00 nyhederne d.28/07/2010 ikke sandt?

• #70   29. jul 2010 hmm jeg kan sgu heller ik finde det...

Kommentér på:
TV2 nyhederne NU hold til H

Annonce