{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftundervogn - erfaring
  • #1   2. aug 2010 LORT LORT OG LORT !
    Soerg for at faa det lavet det rigtige sted ihvertfald :;) og faa med det samme stoerre tank og ordenlige dele smiley G.A.S kan JEG IKKE anbefale !!!
    Men held og lykke


  • #2   2. aug 2010 det var jo ikke det jeg spurgte om...

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #3   2. aug 2010 Når man kører i normal højde, så skulle de være pænt bløde.

  • #4   2. aug 2010 Tror mads har været uheldig, for jeg køre med g.a.s., og jeg synes nu det er kram det de laver. Alt passer 100%, og er meget proffesionelt lavet.
    Mht. hårdheden, så kommer det an på hvad højde du køre i, for jo lavere du køre, jo mindre tryk har du i bælgene, og jo blødere er bilen.


  • #5   2. aug 2010 lyder ikke til mads ved hvad han snakker om , gas er det bedste og bedste dele og virker bar, hr det på min bmw og min omega jeg lige har solgt, har solgt 3 mere og monteretet det sammen med en ven på 4 biler, alle kører uden problemer, men der er sku behaglig at kører med, det jo gul koni dæmper man får med og funger som en alm gevind hilsen ap

  • #6   2. aug 2010 100% enig med allan( AP)
    G.A.S det virker bare. Det er som en alm gevind undervogn, ikke for blød,men absolut ikke stenhård, sådan rimelig normal behageligt... Når den er i bund er der ingen affjedring mere overhovedet. Kun det dækkene kan gi sig:-)

    Vh Casper Christensen


  • #7   3. aug 2010 på min luftundervogn kan du justere alt... samt bære arme osv.. er lavet til det også.... det hjælper jo ikke noget at bare sætte luft bælge på... det skal jo være det hele der skal skiftes.. før du får glæden af, at køre med luftundervogn... der er jo forskel på at bruge 10-20000kr.. eller 40000kr som min.. man får hvad man betaler for..!!

Kommentér på:
Luftundervogn - erfaring

Annonce