{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Erfaring med luftundervogn {{forumTopicSubject}}

Hej BG.
Nu har jeg prøvet at sælge min bil hvilket ikke er lykkedes, så har besluttet mig for at beholde den.
Da jeg er blevet træt af den skal der ske noget ved den, og i den forbindelse bliver den malet hvid.
Så har jeg siddet og overvejet muligheden for at få en luftundervogn på.
Har tidligere forhørt mig omkring emnet og blev frarådet da det kunne være pisse farligt hvis en af støddæmperne mistede trykket på f.eks motorvej og den gik i bund.
Det vil blive lavet proffesionelt og ikke noget hjemmefusk. Er chancen virkelig så stor for at den mister trykket?
Kan få en hjem til ca 15.000,- som er TUV godkendt.
Kan jeg få bilen synet med den?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaring med luftundervogn
  • #1   27. nov 2008 HVis den er TUV godkendt, så burde den da kunne
    Prøv og se på mærket G.A.S.
    Det burde såvidt jeg ved også være det eneste som var TUV godkendt i EU...
    MEN som sagt, ved ikke om det er det eneste mærke, ved bare at de leverer ordentlig luftundervogn.

• #2   27. nov 2008 Det er også G.A.S jeg har kigget på. Men tror da vi prøver smiley

• #3   27. nov 2008 der intet og være bange for.. jeg har haft G.A.S som du vil købe på mine 3 sidste biler, for det første passer det kit du vil købe 110% på din bil der skal INTET hjemmefusk laves med beslag osv som på US kittene, så længe man bruger hovedt når man montere og sørge for slangerne ikke ligger i klem, de bukket, de ligger for tæt på udstødning/motor så de ka blive smeltet over har du intet og være bange for.. hvis du vil købe undervognen med dansk garanti og evt med montering ka du bar sige til jeg dansk importør af G.A.S nemli

• #4   27. nov 2008 og din bil kan synes med det til polo er der TUV så det no problem har flere kunder der har fået synet deres biler med G.A.S airrides bar HUSK og sig til synsmanden han skal skrive det i din reg attest som konstruktiv ændring hvis de nu skulle ændre loven engang

• #5   28. nov 2008 Mr & Miss W: Tak for det meget brugbare svar. Kan du evt sende mig et tilbud på en undervogn til min bil. Har set dig kører rundt i Hvidovre/Brøndby i din hvide A4 så kunne forestille mig montering skete et stede i stor kbh. Hvis du kan sende mig en pris på det også vil jeg da lige samligne med mit andet tilbud. Bare send som PB

Kommentér på:
Erfaring med luftundervogn

Annonce