{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Handle biler med indvandre {{forumTopicSubject}}

Altså er det bare mig -. eller hvorfor er det man skal stå og diskutere pris i 1 time med dem ?
min ven havde en bil til salg og havde sagt inden at prisen var fast osv.. men alligevel løber man ind i det.

når man er i syden ska man jo os stå og snakke pris i lang tid. men jeg kender nogen stykker som bare siger at bilen er solgt simpelthen fordi at de ikke gider at stå og diskutere om bilen har lidt små ridser og at den ikke er som ny bare fordi den kun er 10 år gammel.
Det er ingen diskrimition, men jeg forstår bare ike hvorfor det skal være sådan.
Så måske der var nogen indvandre herinde der kunne fortælle hvorfor at det er sådan ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Handle biler med indvandre
  • #2   6. aug 2010 hvis jeg kan høre det er såen en fætter type så er bilen os tit solgt.. ikke noget racistisk men kan ikke overskue og handle med dem.. syns tit der ikke bliver om reg og man har hørt så meget om så kommer de hjem med bilen så er den ikke ok i deres øjne og så kommer de tilbage og forlanger pengene retur og alt muligt pis

• #3   6. aug 2010 kender det kun alt for godt!

• #5   6. aug 2010 men de tror at bilen ska være som ny og så forsøger de at banke prisen total i bund.og det er lidt træls for dem der gerne vil handle seriøst

• #7   6. aug 2010 Hehe, minder mig om en episode som min far fortalte om fra hans arbejde ved Ford smiley De blev ringet op ad en indvandrer der ville købe en bil, og han blev ved med at underbyde prisen på bilen, og så sagde chefen at han fandme måtte komme og se på den hvis han ville købe den.. Som sagt, så gjort, det viste sig så at han var fra København, så han havde kørt til Nykøbing Mors, og en tur på cirka 400 km.. Han så på bilen, og sagde han kun ville give så og så mange penge fordi den fejlede alt muligt som han ikke vidste noget om (men chefen havde dog sagt det, så han snakkede bare for sin syge moster).. Så sagde chefen at hvis han ikke ville give prisen måtte han køre hjem igen.. Og det gjorde han så fordi han ikke havde taget penge nok med smiley Værsgo, 8-900 km's kørsel på 1 dag fordi man ikke kunne finde de sidste par tusind kroner

• #8   6. aug 2010 Kom nu ind i kampen. Bare fordi i har oplevet en enkel hændelse, hvor dét er indvandren dér er skurken. Så sætter i dem alle i dårligt rampelys, og peger fingre.
    Alle mennesker vil have en bil billigst som muligt !

• #10   6. aug 2010 Hernandez J

Ja, men indvandrere er måske lidt mere griske når det gælder.. Min fatter kommer tit hjem med historier hvor de har hentet bilen tilbage fordi de ikke lige kunne betale.. Det sker selvfølgelig også for danskere, men størstedelen er indvandrere.. + det er altid indvandrere der byder under halvdelen af hvad bilerne står til.. Tilfældighed ?

• #11   6. aug 2010 Det kan godt være det lyder racistisk, men sådan er det nu engang det hænger sammen..

• #12   6. aug 2010 synes kun at jeg har oplevet at de har ringet dagen efter og brokket sig over noget og ville have handlen retur... men det har jeg også oplevet med danskere.

derimod har jeg ofte oplevet at km var stillet tilbage og at bilen var mega rusten og et sminket lig og ting i den retning.
    det afskrækker mig dog ikke fra at handle med "dem".

• #13   6. aug 2010 Nope, jeg vil ikke hverken købe eller sælge en bil til en indvandrer. Det skyldes en dårlig oplevelse, og har man haft en sådan ved handel af bil, så tager man nogle foranstaltninger.

• #14   6. aug 2010 Har prøvet at lave en aftale om en pris på 100000 for en bil dagen inden han skulle komme og kigge på den ringer han så og siger at han desværre kun kunne skaffe 90000. Så jeg siger skidt med det. Da jeg i forvejen havde planer om at trække 5000 fra pga en ting der lige var gået i stykker og det ville det koste at få lavet på værksted...
    Men da han så på dagen ringer og siger han kun har 70000 og er der om en time. Der sagde jeg squ os bare han ikke skulle møde op det kunne jo ikke være hans alvor. Han skulle også kører ca. 400 km hver vej:)

• #15   6. aug 2010 jeg havde da en af vores egne her i sidste uge, der var skrevet i annoncen rust i skærmkanter osv, men da han kom var han et stort ?, grineren bedstefar.

• #16   6. aug 2010 jeg har oplevet det samme på mit arbejde. De prutter konstant om prisen og det er ligegyldigt hvor meget varen er nedsat i forvejen.

• #17   6. aug 2010 aldrig i livet om jeg ville handle med en perker igen!!! solgte min gamle Civic EG'er og om aften blev jeg bombet med sms'er og opkald over dit og dat bla. at koblingen at var gået i stykker (jeg har havde fået skiftet kobling 2 dage forinden) at bilen ikke var hurtig nok af en 1.5'er ??? det fattede jeg ikke, der stod på registrerings attesten at den var en 1.3'er og i salgs annoncen, at den brugte olie ?? wtf jeg havde fået den co2 testet og kompressions testet der var intet i vejen og at katalysatoren var faldet sammen (den var ca 1 månede gammel) aldrig mere handle med en perker!

• #18   6. aug 2010 Jeg kendte en mekaniker der var indvandre, han nægtede at lave bil for andre indvandre , for der var kun ballade med dem når der skulle betales ved kasse 1... de troede de kunne få ½ pris for de var jo osse indvandrere haha

• #19   6. aug 2010 de har ingen respekt for handels etik, forlanger du 20.000 kr for en 12 gammel mazda så tager de kun 8000 kr med.

• #20   6. aug 2010 Men jeg handler heller ikke med dem hvis jeg kan undgå det !

• #21   6. aug 2010 vend røven mod mekka, så jeg kan sparke dit racisme langt op i røven på dig !

• #22   6. aug 2010 Og der er stor forskel på at byde 1000kr under og så 5000kr spade

• #23   6. aug 2010 hahaha underligt det er også det eneste de kan skrive på facebook.. walla i spiller så store bag skærmen, for vi perkere er så seje hahah

Nu kan jeg se du kalder danskerne for karofler, så kan jeg jo osse tillade mig at kalde muhammed den lille fede pædofile stodder smiley

• #24   6. aug 2010 Måske er det sådan jeres kvinder ser ud, derfor skal de gå i burka haha

• #25   6. aug 2010 SIDSTE PRIS ER FØRSTE PRIS

• #26   6. aug 2010 Hvis en bil koster 20.000kr så tager man sgu 20.000kr med, og så kan man byde lidt under, og går den ja så er det sgu ok, og man forhør sig hvad bilen fejler, MEN man har sgu selv skylden hvis det er noget lort man køber...

• #27   6. aug 2010 Hils din mor og sig hun glemte sine trusser nede ved havnen

• #28   6. aug 2010 Jeg vil satme heller ikke handle med de aber, det er ikke andet end bøvl.

• #29   6. aug 2010 Tjah man kan jo være heldig, jeg solgte også min gamle røde Audi 80 til en fyr af anden etnisk herkomst, prisen var der ingen diskussion om, men ugen efter havde han solgt den til enkammerat,fætter whatever, i bund og grund dårlige undskyldninger for at vente 3mdr. med at omregistrere den. først da jeg sagde at politiet ville hente pladerne vågnede han op....

Men sådanne danskere findes der altså også....

• #30   6. aug 2010 Ja klart der gør, nu er vi så også 4.5 mio flere end de er

• #31   6. aug 2010 kartoffel K

jeg ville 10 gange hellere handle bil med alt anden en muslimer i har ingen respekt for handels etik! det er i orden at prutte om prisen men ikke et pris slag på op til 60 % skulle jeg pege på en god handel jeg har lavet i forbindelse med en bil der omhandlede "ikke dansker" så var det en handel med en inder, jeg har aldrig oplevet en mere rolig og afbalanceret familie og blev behandlet så godt der var ingen problemer.
    en uge efter så blev jeg faktisk ringet op af den inder for at høre hvordan det gik med bilen da jeg bare skulle sige til hvis der var problemer med bilen så skulle han nok betale men nej det var der ikke! det kunne i muslimer lære noget af. speceilt de unge.

• #32   6. aug 2010 Endnu en typisk perker-misforståelse.. JA gu fanden skal man prutte prisen lidt ned, men NEJ gu fanden byder man ikke 8k når bilen koster 20k !!! Índvandrere/mullaer fatter bare INTET af handelsetik, sådan foregår det jo i deres p..... lande

• #33   6. aug 2010 Helt enig hasbro

• #34   6. aug 2010 NEJ DET BETYDER IKKE ALLE ER SÅDAN.. Men de har satme oddsene imod sig når ikke én herinde kan nævne en god handel med en indvandrer

• #35   6. aug 2010 Har du overhovedet tid til at sidde her, skal du ikke til ishøj???

• #36   6. aug 2010 Ja, ville da hellere være en kartoffel en end klam rynket daddel

• #37   6. aug 2010 hahahahah det her er god humor

• #38   6. aug 2010 Indvandrere er bitre af udelukkende én grund, deres kvinder har overskæg, så skal vi ikke bare give dem lidt pusterum til deres frustrationer ?

• #39   6. aug 2010 Ja men vi kan gejle vores biler, det kan man ikke med din kamel

• #40   6. aug 2010 Jeppe du har ret... det må osse være hårdt at vide at hjernen sidder i forhuden smiley

• #41   6. aug 2010 Jeg har fået nye bling bling dadler på min kamel

• #42   6. aug 2010 haha du drømmer, hun hader sgu jer hulemænd

• #43   6. aug 2010 taler du om dig selv??? i bor i huler og kaster med sten.. så hvem er det der er aber her!

• #44   6. aug 2010 Perkere er fandme altid så godt til at kalde danskere, og alle andre der ikke ligner dem selv racister, men skal vi ikke scrolle lidt op på siden og se hvem det er der startede den her debat ?

Du skal fandme ikke kalde danskere for rygklappere når perkere ikke færdes i andet en grupper af 20 stk.. Sjovt nok alle sammen fra samme familie (indavl, derfra kommer overskægget på kvinderne)

• #45   6. aug 2010 Du drømmer igen.. en perker kan ikke få sex med mindre han voldtager pigen, og det er i jo ret gode til, og ikke nok med det, så skal man helst være 5 stk mod en lille pige haha i er tilgrin

• #46   6. aug 2010 Det mest populære navn i verden er Mohammed..

Siger det ikke LIDT om hvor fucking ukreative indvandrere er ?

• #47   6. aug 2010 I er hulemænd med en stenaldre religion og børnementalitet !!!

• #48   6. aug 2010 Det minder mig om dengang jeg skulle sælge min gamle Volvo 245 der var rusten og skulle synes. Det stod i annoncen og en araber ringede og spurgte om jeg ikke nok ville køre ud med den da han ikke selv havde nogen bil. Jo klart og så kom jeg til den aftalte tid. Han kom ud og hilste på mig og sagde vent her, og kom først tilbage 20 minutter senere. Han skulle lige bede først!

Nå, men så kørte han en tur og kunne godt lide bilen og han fik den for 2700 pga rusten. Der gik 4 uger uden omregistrering og så ringede jeg og så skældte han mig ud og sagde at det var fordi den var rusten og sådan noget kunne jeg ikke tillade mig at sælge. Så fik han også historien om politiet og nummerplader og så blev den omregistreret!

Anden hændelse var da jeg skulle af med min gamle Saab. En dasker havde sin arabermekanikker med og han kiggede i alle hjørner og kroge og forlangte at den skulle ned i pris fordi der ikke var anlæg i og fordi tæppet i bunden af bilen var brunt! Vorherre bevares!

Danske købere har jeg kun haft problemer med i form af at de aflyste fordi finanserne kom i vejen.

• #49   6. aug 2010 kartoffel K

hvorfor svare du ikke på mit spøgsmål jeg stillede dig før ?

• #50   6. aug 2010 Der nok nogle der blir ked af det, når jeg fortæller at denne side ejes af perler.. Hæhæ

• #51   6. aug 2010 Jeppe S: Det er det samme som når de spiller smarte og vil slås, så kan de ikke 1 mod 1, men 1 mod 20.. Og alligevel bruger de knive eller andre våben..

Det er godt nok sørgeligt..

• #52   6. aug 2010 kartoffel K
    hvis du ikke kan lide kartofler så smutter du bare hjem med dig, der er fandme ingen grund til at i nasser på vores skatte penge og ikke laver en skid andet end lort hvilket igen skal betales af forsikrings og skatte penge, hvorfor fanden kom du til danmark når du ikke kan lide os??? sådan nogen aber som dem her skal fandme bare ud af danmark http://www.facebook.com/pages/-Ishoj-Ghetto-/274237939022#!/pages/-Ishoj-Ghetto-/274237939022 kan blive SÅÅ sur når jeg læser hvad de skriver og håber i melder dem på facebook

• #53   6. aug 2010 Lasse N

Præcis, dybt stenalder-agtig mentalitet.. Jeg kan kun tænke tilbage med fryd på engang jeg var knægt og var på vej hjem, der kom der sådan en 4 stk perkerbørn og spillede op, og jeg ignorerede dem bare.. Så begyndte de at chatte til mig helt umotiveret, og der gik jeg sådan lidt truende frem mod den mindste af dem, da han ville flygte løb han for fuld smadder direkte ind i en lygtepæl og begyndte at hyle, så løb de hjem til deres perkerhule mens de råbte ad mig, hahahah smiley Aldrig har jeg følt sådan en fryd og retfærdighed i verden !

• #54   6. aug 2010 Hvis der står i en annonce at prisen er fast, så er prisen fast. Færdig, slut! Uanset om det er en dansker eller araber så er prisen fucking fast. Begynder de at vil prutte om prisen vil jeg ikke sælge.

• #56   6. aug 2010 Kender en der til sidst måtte skubbe en indvandrer ud af sin indkørsel for at slippe af med ham. Selvom han var gået indenfor igen, stod han bare der ude ved bilen i en halv time og smilede når han kiggede ud af vinduet.

"Jamen du ringer alligevel når jeg går og siger jeg må købe den til den pris". De fatter ikke et nej. Efter at være blevet skubbet ud af indkørslen ville han så betale prisen, men han fik ikke lov at købe den. Så kan man lære det.

• #57   6. aug 2010 Vi hader indvandere pga at det ballade og lort de render rundt og laver, men det kan i bare ikke fatte en skid af... de fylder 10% af den danske befolkning men ca 70% i fængelserne.. så hvad fanden siger det om jer..... bare ud af danmark og tag jeres latterlige islam lort med !!!

• #58   6. aug 2010 utrolig at du overhovedet kan skrive, ikke nok med at du er indavlet, så er du også pisse fatsvag og tror på en pædofil mand.... nææ hop du ind til din mor under hendes burka og flet hendes skæg.. hun ligner sikkert din far... svært at kende forskel

• #59   6. aug 2010 nej for VI hader jer virkelig.... og har ikke brug for nogen støtter ,som i har.... i kan ikke klare jer alene.. 5 mod en lille pige haha hvad siger det om jer... i kan ikke en skid, i er ikke en skid.. i er kun i vejen.. så der er kun en vej og det er ud af Danmark !!!!

• #60   6. aug 2010 haha skal du ikke ind og ligge med røven mod mekka? i mens kan din onkel jo lige voldtage din søster som så mange andre gange før !!!!

• #61   6. aug 2010 kartoffel K

en skam du valgte vejside bombe fra i koran skolen :o)

• #62   6. aug 2010 jeg købte engang en bmw e46 af en udlæninge, og det har faktis været den bedste handel jeg har gjort, han var helt reael og 100% fair..så jeg har faktis kun gode oplevelser heldigvis smiley

• #63   6. aug 2010 kartoffel K Skrevet: 06-08-2010 18:45:11

Jeppe du burde kræve din skole penge tilbage. eller er din scrolle tast gået i stykker smiley Men den flok der er lige nu, er ryg klapper smiley

Jeg synes det er sødt du sidder og siger Jeppe skal have sine skolepenge tilbage, når du selv staver så elendigt at det nogen gange er svært at læse hvad du prøver at skrive..

Fej for egen dør først, er det noget du har hørt før? smiley

• #64   6. aug 2010 kartoffel K er et troll, hvornår fanden lærer I det?!

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 43 Svar: 258
    #65   31. okt 2010 Er selv dansker og har oplevet det masser af gange med danskere .
    alle vil have en billig bil og prøver og prutte lidt i prisen .
    men JAA ,. OS danskere har det med at give indvandrere skylden det er vi kendt for over hele verden . synes i burde blive voksne .

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

#66   31. okt 2010 jan N : er selv dansker .
    og det er så i ekstrabladet at man hører danskere misbruge deres egne børn og det læser vi tit . så det jo nemt at give indvandre skylden .

• #67   31. okt 2010 James F
    selvfølgelig prutter danskere også om prisen, forskellen ligger bare i at danskere gør det med "måde" altså få procent af prisen, hvor indvandrere kun vil betale det halve af prisen, og går og siger alt muligt lort om hvad der er galt med bilen, også selvom den ikke fejler noget, men der er også indvandre der godt kan finde ud af det selvfølgelig

• James F
    James F Tilmeldt:
    feb 2009

#68   31. okt 2010 Jaa self et menneske er jo et menneske . nogle kan ikk finde ud at det og vil have det så billigt som muligt mens andre holder sig til prisen .
    har selv været bilforhandler . og har været udsat for en invandrer købte en bil på beløbet til 1,3 mill . øhh . ? alle mennesker er ikke ens pga deres baggrund .
    alle er hver især forskellige uanset deres baggrund . så syns ikk i skal være skræmte og ikk handle med invandrere.

Kommentér på:
Handle biler med indvandre

Annonce