at handle i udlandet... {{forumTopicSubject}}
blot til information til andre....
Jeg stod i den situation og skulle have skiftet olie og filter på gearkassen på en bmw x3 3,0sd og gik naturligvis først til den store BMW forhandler i Lyngby for at få en eksakt pris.
Kr. 8545,- incl de 10% som jeg kunne få igennem en kontakt jeg har.
I du milde krumtap... Tænkte jeg og gik i tænkeboks...
Jeg læste derefter på nettet at mange kører til tyskland og sverige for at få lavet service oma. På deres biler.
Jeg kontaktede så BMW i Flensborg og blev glad i skuffen da jeg fik oplysten fast pris til Eur. 690,00.
Så kunne man jo også lige få handlet lidt sodavand og øl mv.
Men jeg tænkte videre og kom så til den konklussion at det simpelthen ikke kan være rigtigt at de danske forhandlere skulle være så udygtige til konkurrence - så jeg ringede lidt rundt og til min store overraskelse ringede Jens Winther Automobiler i Roskilde tilbage og stikkede den tyske pris - fantastisk.. Og jeg bestilte tid med det samme, sparede turen til tyskland, brændstof, broafgifter og sikkert en masse impulskøb i grænsebutikkerne.
Så det kan altså godt lade sig gøre at få de billige "tyske" priser her i danmark bare man gør opmærksom på hvad de er oppe imod.
Mvh
Thomas E
jul 2010
Følger: 8 Følgere: 8 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 27
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 57 Biler: 5 Emner: 450 Svar: 6.186
jeg skulle satme ikk ha min bil derind...
det var en e39 528'er...
fyren der kørte den sagde at den skred ud...
men han har da helt sikkert været ude og ligge sidelens... højre bagskærm og dør var smadret samt inderskærmen og fjederben... de dækkede self men det blev squ aldrig den samme bil igen...
sååååå... pas på med det..
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 19 Emner: 3 Svar: 841
Helt ærligt, de har så mange store lækre biler igennem på et år, så skulle han joyride noget, blev det nok ikke en gammel trist 528i vel..
Den mekker kører så mange fede biler, hvis han siger den skred ud, så skred den ud, og den blev bulet.
De er jo også kun mennesker, og fejl sker..
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 6 Biler: 2 Emner: 8 Svar: 27
Så mangler vi bare at folk også finder ud af det....
Fortsat god aften de herre....
feb 2007
Følger: 125 Følgere: 123 Biler: 4 Emner: 313 Svar: 1.775
at handle i udlandet...