{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VW dør hænger
  • #1   9. aug 2010 Hey Lars...

Det kan godt være det lyder total dumt, men nu har jeg ikke lige en Bora hjemme for at se hvordan det er bygget...

Men er der ikke sådan nogle små "stifte" som skal skiftes efterhånden som de bliver slidt...
    Du ved stifte som passer i hængslerne som faktisk holder døren monteret på bilen?

• #2   9. aug 2010 Det har jeg faktisk ingen ide om. Men jeg synes godt nok jeg kan mærke døren giver sig, når jeg åbner den lidt og prøver at løfte i den. Ligesom der er noget der er slidt..

• #3   9. aug 2010 Lars H du skal bare have et nyt hængslerne det er det samme på en Bora som på min passat og jeg købt bare et nyt kostet 165kr ved vw i skive og var nemt at skifte bare en kasse unden døren når du skruger den gammel af så døren ikke falder helt ned eller en ven der holder den og så på med den ny. det er lige så nemt som det lyder smiley

• #4   9. aug 2010 Mig og en ven skiftede hængsler på en 3d Golf IV var tidskrævende, da det var svært at komme til skruerne de skulle tages indenfra. Men kunne lade sig gøre.

• #5   9. aug 2010 er der slør,nye splitter
    er der ikke slør,skal den bare hæves lidt..

• #6   9. aug 2010 Thomsen = SSJ = det er noget nemmer nu smiley

bo C kan ikke betale sig at skifte splitten og tror nu helder ikke man kan købe den for sig selv smiley men som sagt så koster det hele kun 165kr fra ny af hos vw

Kommentér på:
VW dør hænger

Annonce