{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Justering af forlygter
  • #1   11. aug 2010 fjernlys må gerne blænde... det korte ka du squ nok få en lærling til at gøre for en 50'er efter arbejdstid.. smiley

    fjernlyset ka du jo bar indstille selv på en mørk landevej... smiley


  • #2   11. aug 2010 Og hvis man ikke kender en lærling? smiley

    Men ja ja, det var bare om de sagde noget med at de ikke ville gøre det pga ulovlige pærer...


  • #3   11. aug 2010 hvem snakker om at kende?? smiley

    hvis du kente en gjorde han det squ nok gratis... smiley

    tager jo 2 min at gøre...

    bar kør ud til det nærmeste værksted og spørg om der ikk er en lærling der li ska bruge en 50'er til bussen eller hva ved jeg?? smiley

    men du ka sådan set os gøre det NOGENLUNDE selv...

    lig en tommelstok på jorden...så det ca er fra lygten og så en meter ud... så går du så tæt på lygten du ka uden at løfte benene fra jorden... sæt en finger på det øverste punkt af lyset... så går du en meter tilbage...

    og så ska det samme punkt være 1 CM længere nede end din finger er...

    og så er den lygte justeret... gør det så på den anden også...

    det lange ka du næsten justere som du lyster...


  • #4   11. aug 2010 Nu er det jo sådan, at de fleste lygter er bygget på en sådan måde, at når nærlyset er justeret, er fjernlyset også justeret. Når man justerer på lyset, justerer man nærlys og fjernlys på én gang.



  • #5   11. aug 2010 Tror nu iik' der er nogle værksteder der afviser dig, fordi du har ulovlige pære i (:

  • #6   11. aug 2010 Ved det Madsen.. Men som sagt, vil have dem til at stå perfekt.

    Og det er nemlig rigtigt Mike smiley

    Hehe det håber jeg heller ikke Wendelboe..


    Tak smiley


Kommentér på:
Justering af forlygter

Annonce